Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 09.06.2010, 15:03 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) Problem!!!Trzesie się silnik w Skody Fabii 1.4 16V 2005r
Witam
Mam problem ze swoją skodą 1.4 16v 75km 2005r, a mianowicie sinik na wolnych obrotach drga, trzęsie się do takiego stopnia że czuje to wewnątrz auta jak stoję za skrzyżowaniu na światłach. Wymieniłem już dwie cewki na pierwszym i drugim cylindrze i świece. Po podłączeniu komputera do auta komputer nie pokazuje żadnych błędów. Proszę o pomoc i jakieś sugestie.
|
09.06.2010, 15:12 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Szefo444, no tak, pierwsze co zaraz po zarejestrowaniu się sypiesz temate... a poszukałeś wcześniej? Widzę że NIE..
Przejrzyj bo takowe problemu już były poruszane ![:zolta:](./images/smilies/zolta.gif)
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
09.06.2010, 15:15 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 09.06.2010, 15:03 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Nie da rady jakiegoś linka podrzucić albo coś w tym rodzaju. Bo szukałem ale nie znalazłem.
|
09.06.2010, 17:51 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 15.02.2010, 22:27 Lokalizacja: PL Posty: 22
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Samochód: Combi Comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: łódzkie
|
Witam
Może następne cewki ? Amoże sonda lambda ,generalnie trz podłaczyc komputer wiele wyjaśni .pzdr
Mój te tez trzęsie jednakk po uruchomieniu jak jest zimny w przedizale obrotów 1250 1150 a potem jest supcio .Nie mam pomysłu
zerknij ---- temacik
|
09.06.2010, 19:20 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 09.06.2010, 15:03 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Jak wyżej napisałem auto po podłączeniu pod kompa, nie wykazuje żadnych błędów. U mnie po zapaleniu i rozgrzaniu trzyma około 850 obrotów na jałowym. I jak się stoina światłach wyczuwalne jest trzęsienie się silnika. Po za tym jak się doda gazu to tak miedzy 900 a 1100 trzęsie jeszcze bardziej a później już przestaje. Zruszać muszę z wysokich obrotów o mi się zamuli i zgaśnie.
|
09.06.2010, 19:28 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 26.02.2008, 07:05 Lokalizacja: Augustów Posty: 41
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: FNK - 5b.
Samochód: comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Proponuje zdjąć pokrywę silnika i sprawdzić czy nie spadł żaden przewód - u mnie spadł gumowy grubości ok 7mm stojąc przodem do silnika po lewej stronie u góry. Świece były ok, tak samo cewka, co prawda inny mam motor, ale u mnie to było przyczyną drgań i gaśnięcia. Pozdr
_________________ ~Od nendzy do piniendzy~
|
09.06.2010, 20:22 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 12.09.2009, 19:16 Lokalizacja: Katowice/Zabrze Posty: 204
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
A czy w aucie nie smierdzi jajkami zgnitymi? czy auto straciło na mocy znacznie ? Pozdro
|
09.06.2010, 21:02 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
09.06.2010, 22:12 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 09.06.2010, 15:03 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Sprawdzę te przewody, ale oglądałem już silnik i nie zauważyłem żeby jakiś przewód spadł.
Auto straciło na mocy bo trzeba ruszać z wyższych obrotów, bo jak nie to się zadławi u zgaśnie. W aucie nie śmierdzi zgniłymi jajami.
|
10.06.2010, 08:17 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Szefo444, sprawdź filtr powietrza dodatkowo ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
10.06.2010, 08:26 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 09.06.2010, 15:03 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Ale chodzi Ci o ten węglowy?? Co tam sprawdzać??
|
10.06.2010, 08:55 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6870 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Nie ten w kabinie, tylko ten w komorze silnika, po prawej stronie nad akumulatorem..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
10.06.2010, 08:57 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 23.02.2007, 08:41 Lokalizacja: świętokrzyskie Posty: 99
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Samochód: Vectra C kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: świętokrzyskie
|
Witam, ja bym zaczął od wymontowania i dokładnego wyczyszczenia przepustnicy i zrobienia adaptacji.
|
10.06.2010, 08:59 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5408
Podziękował: 168
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
adamski111 napisał(a): sprawdzić czy nie spadł żaden przewód
Mi też kiedyś w benzyniaku spadał wężyk. Na pewno ten sam. Auto szarpało i też trzeba było ruszać z wysokich obrotów. Skęciłem cybantem i było OK. Niestety nie mam żadnych fotek, który to i do czego był podpięty. Było to od strony podszybia tak po prawej stronie.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
10.06.2010, 09:06 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 09.06.2010, 15:03 Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Ja nad akumulatorem nie mam żadnego filtra. Chyba zrobię tak jak mówicie, wyczyszczę przepustnice i zrobię adaptację. Zastanawia mnie jeszcze ten wężyk o którym pisze koleś
|
10.06.2010, 14:02 |
|
|