FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=5783 |
Strona 3 z 52 |
Autor: | FereX [ 07.07.2006, 08:44 ] |
Tytuł: | |
Witam,właśnie w czoraj wyregulowałem sobie siłe wspomagania kierownicy.Pan w serwisie powiedział że są 3 opcje:ciezka,standart i lekka dla inwalidów.Ja ustawiłem dla inwalidów(hihi,choć nie jestem) i jestem bardzo zadowolony,kierownica obraca się lekko szczegulnie przy manewrach na parkingu.Tego właśnie oczekiwałem |
Autor: | Amplus [ 14.07.2006, 20:19 ] |
Tytuł: | Pompa wspomagania kierownicy |
Witam wszystkich. Padła mi pompa wspomagania w Fabi 1.4. Czy ktoś może wyciągał ową pompę ?. Czy sa jakieś problemy z wyjeciem ?. Ile czasu potzreba na wyjęcie ?. |
Autor: | marekk [ 14.07.2006, 23:54 ] |
Tytuł: | |
masz 100% pewność ze padła pompa?? pompe wyciaga sie dodolu - potrzebny kanał i cierpliwosc - po to sa przemyslane rozwiazania |
Autor: | Amplus [ 15.07.2006, 08:47 ] |
Tytuł: | |
Tak przynajmniej stwierdzili w serwisie Skody. Oprócz tego walnięty jest czujnik skrętu. Najpierw wymienili czujnik, ale niestey dalej paliła sie kontrolka wspomagania. No i stwierdzili uszkodzenie pompy. Najprawdopodobnie przyczyną tego była cieknąca przekładnia, którą zbyt późno zregenerowałem. |
Autor: | MILOTEC [ 15.07.2006, 12:14 ] |
Tytuł: | |
A tak z czystej ciekawości gdzie i za ile zregenerowałeś przekładnie kierowniczą. |
Autor: | lilo [ 15.07.2006, 14:19 ] |
Tytuł: | |
A napięcie do pompy dochodzi? A z wymontowaniem nie ma problemu ja u siebie miałem 3-razy wymontowane i dodam że niepotrzebnie |
Autor: | Amplus [ 15.07.2006, 16:26 ] |
Tytuł: | |
Przekładnię zregenerował mi facet w Ciechanowie dał 2 letnią gwarancję. Robi przekładnie dla Płocka,Olsztyna oczywiście dla Skody i nie tylko. 600 zł [ Dodano: 2006-07-15, 17:27 ] A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy |
Autor: | lilo [ 15.07.2006, 17:38 ] |
Tytuł: | |
Amplus napisał(a): A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy na początek trzeba zdjąć przednie lewe nadkole przykręcone jest na wkręty typu torx o ile pamiętam to T40 wyjąć z przodu zderzaka zaślepkie i odpiąć od wspomagania kable ( trzy kostki ) są tam jeszcze dwa przewody jeden jest przykręcany a drugi to przewód elastyczny zaciśnięty opaską trzeba go zdiąć tylko ostrożnie bo poleci olej z zbiorniczka . Cały zbiorniczek przykręcony jest na trzech sróbkach M8 na ( na 13 klucz ) no i to zgrubsza wszystkie ważniejsze rzeczy |
Autor: | Amplus [ 15.07.2006, 17:53 ] |
Tytuł: | |
dziękuje za pomoc. zabieram sie więc za robotę. Jeszcze tylko trzeba kupić tranzystory. |
Autor: | lilo [ 15.07.2006, 18:04 ] |
Tytuł: | |
sprawdz czy napięcie dochodzi |
Autor: | Amplus [ 15.07.2006, 19:13 ] |
Tytuł: | |
Sprawdzali mi to w serwisie. Gdzieś czytałem, że jeżeli za późno naprawisię maglownicę to potem lecą tranzystory. Ale jak to w życiu. Trzeba sprawdzić wszystko |
Autor: | Paulek [ 04.09.2006, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Witam. Nie chce dublowac tematu wiec opisze tutaj swój problem. Padło wspomaganie z dnia na dzień w mojej Fabce. Przedtem nigdy nie zapalała mi sie kontrolka ze wspomagania. Autko wieczorem wstawiłem do garazu wszystko było ok rano zapalam furke wyjeżdzam chce pokrecić a tam jak w czołgu . Sprawdziłem juz wszystkie możliwe warianty a mianowicie płyn (dolałem setke aby wyrównac poziom na max) nastepnie przewody i bezpiecznik przy aku... Oraz napięcie przy rozruchu (podobno jak spada poniżej 10 V to czujnik nie pozwala załaczyc pompy). Wypiołem wtyczki wyczyscilem i popsikalem przy pompie i nadal nic. Panowie poradzcie bo nie chce pompki wymieniac na nową :/ [ Dodano: 2006-09-04, 23:13 ] A przy okazji tego wszystkiego zauwazyłem ze poprzedni włąsciciel robił już coś w tym autku. Była źle załozona płyta pod silnikiem oraz rozcieta izolacja głównej wiązki od komputera i zaizolowana od nowa. |
Autor: | marekk [ 04.09.2006, 22:22 ] |
Tytuł: | |
najpierw podlacz vaga co ona tam pokaze |
Autor: | Paulek [ 04.09.2006, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Musze poszukac kogoś kto sie dobrze zna i podepnie mi vaga za pół litra piwa |
Autor: | Hepal [ 16.09.2006, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Mam podobny problem. W serwisie stwierdzili że padła pompa wspomagania chociaż to czym sprawdzali pokazywało niezrozumiały błąd ( tak mi powiedziano). Napodstawie tego stwierdzili że to pompa wspomagania. Po przeczytaniu kilku postów na forum mam pewne wątpliwości. Czy można jednoznazcnie stwierdzić , że to pompa czy może to być czujnik skrętu? Objawy były szybkie ponieważ w czasie jazdy skończyło się wspomaganie i zapaliła sie kontrolka. Może macie jakieś doswiadczenia w tej kwestii? Byłbym wdzięczny.. |
Strona 3 z 52 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |