Teraz jest 23.06.2024, 02:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
[F1] Wymiana rozrządu 1.4 16V 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
wystarczy zwykla nasadka 12-katna 19 i wyjecie rozrusznika. trzeba zablokowac wal korbowy na wiencu. dluga rura i sruba sie odkreca :)

jak ktos ma jakiekolwiek zdjecia, to prosilbym o wrzucenie. tutorial moge opisac, ale foto nie mam nawet jednego ;/


14.05.2009, 15:51
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2007, 10:26
Lokalizacja: Białystok
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia II combi style
Rok prod.: 2008
Województwo: podlaskie
Post 
mss napisał(a):
dluga rura i sruba sie odkreca


długą rurą na kluczu to się przeważnie śrubę urywa i dopiero wtedy zaczyna sie problem

_________________
poprzednio była BBY-1.4 16V 75KM combi comfort 2003


14.05.2009, 18:32
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
sruba m14 dowalona na xxx NM ? prosze Cie...

_________________
1.8T 301HP


15.05.2009, 16:33
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2007, 10:26
Lokalizacja: Białystok
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia II combi style
Rok prod.: 2008
Województwo: podlaskie
Post 
mss napisał(a):
sruba m14 dowalona na xxx NM


Biorąc się do odkręcania śruby nigdy nie wiesz czy była dokrecona kluczem dynamometrycznym i jak bardzo jest zapieczona.

M14 przy rozrzadzie to śruba o takiem samym przekroju i twardości z gwintem drobnozwojowym jak szpilka koła. Widziałem dziesiątki ukręconych bo goście nakładali rury albo skakali po kluczach.

Na zakleszczone połączenia najlepsze są drgania. Jeżeli nie ma się klucza udarowego a śruba nie idzie, nie ma dostępu albo czasu na odrdzewiacze, schładzacze, penetratory to nawet młotkiem lepiej ją obstukać aby drgania ją trochę zruszyły niż nakładac rurę

I to tyle z mojej strony, bo o sprawach oczywistych nie należy zbyt długo dyskutować.

_________________
poprzednio była BBY-1.4 16V 75KM combi comfort 2003


15.05.2009, 17:18
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.05.2009, 18:49
Lokalizacja: Oława
Posty: 159
Podziękował: 5
Pomógł: 0

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia kombi COMFORT
Rok prod.: 2004
Województwo: dolnośląskie
Post 
Witam
Rozrząd w swoim aucie wymieniłem po przebiegu 98 tys. km.
U mnie koszt wymiany rozrządu z pompą wynosił 830 PLN (części) + 100PLN(robocizna).


Ostatnio edytowano 12.01.2010, 12:12 przez WZÓR, łącznie edytowano 1 raz



15.05.2009, 19:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 03.03.2009, 12:52
Lokalizacja: brwinów
Posty: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
Post 
witam
chciałbym dorzucić tzw swoje trzy grosze :
ja wyminieałem rozrząd przy 75000 na wszelki wypadek , w ASO pol-mot na sokratesa I ODRADZAM :sciana: nie dość że zabuliłem 1200 zł ( nie wiem za co ) to musiałem się do nich za chwilę wracać bo silnik skakał tak że mało maski nie wyrwał .
Okazało się że nieomylni mechanicy przesuneli o dwa albo trzy ząbki pasek i mało silnika mi nie rozwaliło NIGDY JUŻ DO NICH NIE POJADĘ ci partacze trzymali samochód DWA DNI zamiast trzech godzin , wole mojego nadwornego mechanika chociaż wie co robi i nie ściemnia

pozdrawiam


21.05.2009, 07:12
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.07.2007, 19:48
Lokalizacja: Jaworzno
Posty: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Witam,

tydzień temu za wymianę, części, plus olej filtry powietrza p.pyłkowy, oleju i przegląd 1200pln.
Oczywiście nie ASO

Pozdrawiam


21.05.2009, 08:40
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.10.2008, 15:35
Lokalizacja: chełm
Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
Post Wymiana rozrządu mam pytanie!!
Witam chciałbym się zabrać za wymianę rorządu w fabi mam silnik 1.4 16v przebieg 75 000 km mam dwa kompletne rorządu orginalnego na oku na allegro daje linki czy wg was opłaca się zakupywać
http://moto.allegro.pl/item637556766_ro ... ginal.html
http://moto.allegro.pl/item634390317_ro ... 4_16v.html

_________________
lukas s


25.05.2009, 08:25
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.05.2008, 14:04
Lokalizacja: Rzeszów
Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post 
Wybrałbym oryginalny. Tylko zwróć uwagę , że brakuje w nim rolki pośredniej.


25.05.2009, 17:23
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 23.02.2007, 08:41
Lokalizacja: świętokrzyskie
Posty: 99
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Samochód: Vectra C kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: świętokrzyskie
Post 
ja kupiłem ten jakiś czas temu jak miałem seata ten zestaw: http://moto.allegro.pl/item641003755_ro ... v_fak.html
i to co wymontowałem z silnika jest to samo-pierwszy montaż (rolki INA paski CONTI) jedyna różnica to brak znaczka VW, nie wiem czy opłaca się dopłacać za dodatkowy stempel z VW.... Bierz ten zestaw zapewniam Cię na 100% że to samo wymontujesz z silnika...


25.05.2009, 19:21
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 232
Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post Rozdzad Fabia 1.4 16V
Ja dziś zakupiłem do drugiego auta kompletny rozrząd firmy INA bez pompy wody.
Za cały komplet INA Kit zapłaciłem 322,82zł.
Nie opłaca się kupować oryginalnego ponieważ płacisz tylko za znaczek na pudełku a i tak w aucie nowym masz części INA.

Jeżeli nie widać różnicy to po co przepłacać

Dziękuje i pozdro


16.07.2009, 16:54
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
paski sa Dayco, rolki INA, dokladnie ;)

_________________
1.8T 301HP


21.07.2009, 21:00
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 232
Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Płacić za jakieś VW ponad 200zł to lekka przesada.
Ja już po wymianie.Oglądałem rolki a tam znaczek VW a po drugiej stronie INA.
Paski Dayco są też bardzo dobre.


22.07.2009, 15:47
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.08.2009, 19:07
Lokalizacja: Wadowice
Posty: 64
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: HTB Flash LPG Elpigaz Stella/Elisa
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
Witam

Przeczytałem cały post i zastanawiam się czy jest sens wymieniać rozrząd auto od nowości ma przejechane ok 60tyś. rok produkcji 2003. Niby już 5lat minęło ale jak to wygląda w praktyce może jeszcze poczekać czy raczej jak najszybciej szukać części ?


06.10.2009, 11:57
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 232
Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
Post 
Proponowałbym poczekać do około 90tyś.


06.10.2009, 16:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 210 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL