Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
wystarczy zwykla nasadka 12-katna 19 i wyjecie rozrusznika. trzeba zablokowac wal korbowy na wiencu. dluga rura i sruba sie odkreca
jak ktos ma jakiekolwiek zdjecia, to prosilbym o wrzucenie. tutorial moge opisac, ale foto nie mam nawet jednego ;/
|
14.05.2009, 15:51 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2007, 10:26 Lokalizacja: Białystok Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia II combi style
Rok prod.: 2008
Województwo: podlaskie
|
mss napisał(a): dluga rura i sruba sie odkreca
długą rurą na kluczu to się przeważnie śrubę urywa i dopiero wtedy zaczyna sie problem
_________________ poprzednio była BBY-1.4 16V 75KM combi comfort 2003
|
14.05.2009, 18:32 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
sruba m14 dowalona na xxx NM ? prosze Cie...
_________________ 1.8T 301HP
|
15.05.2009, 16:33 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2007, 10:26 Lokalizacja: Białystok Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia II combi style
Rok prod.: 2008
Województwo: podlaskie
|
mss napisał(a): sruba m14 dowalona na xxx NM
Biorąc się do odkręcania śruby nigdy nie wiesz czy była dokrecona kluczem dynamometrycznym i jak bardzo jest zapieczona.
M14 przy rozrzadzie to śruba o takiem samym przekroju i twardości z gwintem drobnozwojowym jak szpilka koła. Widziałem dziesiątki ukręconych bo goście nakładali rury albo skakali po kluczach.
Na zakleszczone połączenia najlepsze są drgania. Jeżeli nie ma się klucza udarowego a śruba nie idzie, nie ma dostępu albo czasu na odrdzewiacze, schładzacze, penetratory to nawet młotkiem lepiej ją obstukać aby drgania ją trochę zruszyły niż nakładac rurę
I to tyle z mojej strony, bo o sprawach oczywistych nie należy zbyt długo dyskutować.
_________________ poprzednio była BBY-1.4 16V 75KM combi comfort 2003
|
15.05.2009, 17:18 |
|
|
Dołączył(a): 15.05.2009, 18:49 Lokalizacja: Oława Posty: 159
Podziękował: 5
Pomógł: 0
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia kombi COMFORT
Rok prod.: 2004
Województwo: dolnośląskie
|
Witam
Rozrząd w swoim aucie wymieniłem po przebiegu 98 tys. km.
U mnie koszt wymiany rozrządu z pompą wynosił 830 PLN (części) + 100PLN(robocizna).
Ostatnio edytowano 12.01.2010, 12:12 przez WZÓR, łącznie edytowano 1 raz
|
15.05.2009, 19:45 |
|
|
Dołączył(a): 03.03.2009, 12:52 Lokalizacja: brwinów Posty: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
witam
chciałbym dorzucić tzw swoje trzy grosze :
ja wyminieałem rozrząd przy 75000 na wszelki wypadek , w ASO pol-mot na sokratesa I ODRADZAM nie dość że zabuliłem 1200 zł ( nie wiem za co ) to musiałem się do nich za chwilę wracać bo silnik skakał tak że mało maski nie wyrwał .
Okazało się że nieomylni mechanicy przesuneli o dwa albo trzy ząbki pasek i mało silnika mi nie rozwaliło NIGDY JUŻ DO NICH NIE POJADĘ ci partacze trzymali samochód DWA DNI zamiast trzech godzin , wole mojego nadwornego mechanika chociaż wie co robi i nie ściemnia
pozdrawiam
|
21.05.2009, 07:12 |
|
|
Dołączył(a): 13.07.2007, 19:48 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Witam,
tydzień temu za wymianę, części, plus olej filtry powietrza p.pyłkowy, oleju i przegląd 1200pln.
Oczywiście nie ASO
Pozdrawiam
|
21.05.2009, 08:40 |
|
|
Dołączył(a): 09.10.2008, 15:35 Lokalizacja: chełm Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
Wymiana rozrządu mam pytanie!!
Witam chciałbym się zabrać za wymianę rorządu w fabi mam silnik 1.4 16v przebieg 75 000 km mam dwa kompletne rorządu orginalnego na oku na allegro daje linki czy wg was opłaca się zakupywać
http://moto.allegro.pl/item637556766_ro ... ginal.html
http://moto.allegro.pl/item634390317_ro ... 4_16v.html
_________________ lukas s
|
25.05.2009, 08:25 |
|
|
Dołączył(a): 22.05.2008, 14:04 Lokalizacja: Rzeszów Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
|
Wybrałbym oryginalny. Tylko zwróć uwagę , że brakuje w nim rolki pośredniej.
|
25.05.2009, 17:23 |
|
|
Dołączył(a): 23.02.2007, 08:41 Lokalizacja: świętokrzyskie Posty: 99
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Samochód: Vectra C kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: świętokrzyskie
|
ja kupiłem ten jakiś czas temu jak miałem seata ten zestaw: http://moto.allegro.pl/item641003755_ro ... v_fak.html
i to co wymontowałem z silnika jest to samo-pierwszy montaż (rolki INA paski CONTI) jedyna różnica to brak znaczka VW, nie wiem czy opłaca się dopłacać za dodatkowy stempel z VW.... Bierz ten zestaw zapewniam Cię na 100% że to samo wymontujesz z silnika...
|
25.05.2009, 19:21 |
|
|
Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52 Lokalizacja: Warszawa Posty: 232 Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
Rozdzad Fabia 1.4 16V
Ja dziś zakupiłem do drugiego auta kompletny rozrząd firmy INA bez pompy wody.
Za cały komplet INA Kit zapłaciłem 322,82zł.
Nie opłaca się kupować oryginalnego ponieważ płacisz tylko za znaczek na pudełku a i tak w aucie nowym masz części INA.
Jeżeli nie widać różnicy to po co przepłacać
Dziękuje i pozdro
|
16.07.2009, 16:54 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38 Lokalizacja: Łomża Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
paski sa Dayco, rolki INA, dokladnie
_________________ 1.8T 301HP
|
21.07.2009, 21:00 |
|
|
Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52 Lokalizacja: Warszawa Posty: 232 Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
Płacić za jakieś VW ponad 200zł to lekka przesada.
Ja już po wymianie.Oglądałem rolki a tam znaczek VW a po drugiej stronie INA.
Paski Dayco są też bardzo dobre.
|
22.07.2009, 15:47 |
|
|
Dołączył(a): 17.08.2009, 19:07 Lokalizacja: Wadowice Posty: 64
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: HTB Flash LPG Elpigaz Stella/Elisa
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Witam
Przeczytałem cały post i zastanawiam się czy jest sens wymieniać rozrząd auto od nowości ma przejechane ok 60tyś. rok produkcji 2003. Niby już 5lat minęło ale jak to wygląda w praktyce może jeszcze poczekać czy raczej jak najszybciej szukać części ?
|
06.10.2009, 11:57 |
|
|
Dołączył(a): 24.05.2007, 16:52 Lokalizacja: Warszawa Posty: 232 Zdjęcia: 0
Podziękował: 8
Pomógł: 3
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Śkoda Fabia sedan
Rok prod.: 2002
Województwo: mazowieckie
|
Proponowałbym poczekać do około 90tyś.
|
06.10.2009, 16:23 |
|
|