FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Czujnik poziomu płynu spryskiwania szyb
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=6872
Strona 2 z 3

Autor:  sebasuperb [ 03.01.2009, 18:35 ]
Tytuł: 

ps. u Wokana w podpisie, ostatnia fotka obrazuje zegary i m.in też maxidot :)

Autor:  wokan [ 03.01.2009, 18:35 ]
Tytuł: 

raczek, już nie pamiętam skąd mam, ale na pewno nie ze strony www :mrgreen:

Poszukaj w sieciach p2p, torrentach lub na rapidshare... lub na ftpach co podał kros.

Same schematy elektryczne to 177MB w 4 pdf'ach.

Jak nie znajdziesz, to postaram się wrzucić na te nasze ftpy. Uwaga - dokumetacja w jezyku czeskim :mrgreen: :crazy:


[ Dodano: 2009-01-03, 18:37 ]
sebasuperb napisał(a):
ps. u Wokana w podpisie, ostatnia fotka obrazuje zegary i m.in też maxidot :)


Tyle, że u mnie ten maxi-dot jest ułomny bo nie mam ori radia i dlatego 1/3 od góry jest ciemna w normalnej eksploatacji. Całośc podswietla się tylko podczas wyswietlania komunikatów i ostrzeżen.

Poza tym czujnik nie potrzebuje maxi dota do dzialania. W normalnych zegarach (np. w Elegance) jest specjalna kontrolka ktora się zapala gdy poziom jest niski.

Autor:  raczek [ 03.01.2009, 19:00 ]
Tytuł: 

Tak , mam maxi-dota. Zdemontuje zagary i zobacze czy mam do pinu 30 podłączony przewód.Na zbiorniku płynu nie znalazłem czyjnika.

Dam znać jak poszło wkrótce.

Autor:  Joker [ 05.01.2009, 10:46 ]
Tytuł: 

jak był czujnik poziomu płynu w spryskiwaczu i nikt nie zmienił kodowania licznika to można zrobić test VAG'iem i kontrolka powinna być ujęta w teście wszystkich innych kontrolek, czyli powinna się włączyć w odpowiednim momencie testu. :D

Autor:  kornat [ 05.01.2009, 14:31 ]
Tytuł: 

a jak taki test się wykonuję ??

Autor:  Joker [ 05.01.2009, 15:00 ]
Tytuł: 

kornat napisał(a):
a jak taki test się wykonuję ??


wchodzisz w [17] Instruments/Licznik

i zapodajesz [03] test elementów wykonawczych/output test

:D

Autor:  kornat [ 05.01.2009, 15:52 ]
Tytuł: 

arielcpu napisał(a):
wchodzisz w [17] Instruments/Licznik

i zapodajesz [03] test elementów wykonawczych/output test

:D

ok dzięki :browar:

Autor:  koleś [ 17.02.2011, 01:04 ]
Tytuł:  Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy.

Za śmieszne pieniądze dostałem czujnik płynu spryskiwaczy. Chciałbym go zamontować u siebie.
Obejrzałem manual:
viewtopic.php?f=25&t=3088
i nie bardzo rozumiem jak go podłączyć do zegarów? We wtyczce są dwa kabelki.
Co ma iść do zegarów? + czy -
Mam wrażenie, że przez czujnik powinna iść albo masa albo + do diody.

Dziś wsadziłem pin do wtyczki (30) i po podłączeniu masy dioda się nie zaświeciła. Może jej tam nie ma? Zanim rozbiorę zegary może ktoś mi odpowie jak to podłączyć?

Autor:  pawel_tel [ 17.02.2011, 01:19 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy.

Ja kiedyś się w to bawiłem i też mi nie działało, okazało się że nie miałem diody w zegarach ....

Autor:  koleś [ 17.02.2011, 01:51 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy.

Wystarczy wlutować i już błyśnie czy też jakiś opornik trzeba wstawić?

Autor:  steven [ 17.02.2011, 15:01 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwania szyb

Dorzucę jeszcze pytanie. A nie trzeba zmieniać czasami jakiegoś kodowania albo w jakiś inny sposób aktywować tej kontrolki? I czy faktycznie podczas testu zegarów powinna się ta kontrolka włączyć jeśli jest a czujnik nie był fabrycznie zamontowany? Bo u mnie na pewno przy teście zegarów się nie zaświeciła.

Autor:  arturro [ 17.02.2011, 15:21 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwania szyb

gdzieś na forum było napisane razem z jak np. włączyć przypomnienie o nie zapiętych pasach . VAG-iem trzeba kontrolkę włączyć. Inaczej podczas testów ona się nie zaświeci.

Autor:  Joker [ 17.02.2011, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwania szyb

Do poziomu płynu spryskiwacza trzeba vagiem zmienić kodowanie w sterowniku licznika [17] dodajac do istniejącego kodowania na dwóch pierwszych miejscach od lewej cyfrę 04. Zapisać i wyjść ze sterownika.

Sent from my GT540 using Tapatalk

Autor:  mb19 [ 17.02.2011, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwania szyb

Samo wlutowanie diody i opornika nie wystarczy. A kodowanie raczej się nie powiedzie, bez modyfikacji eeprom zwykłego licznika. Mogą być niektóre wersje zegarów, które zaakceptują nowe kodowanie, ale wciąż będzie brakowało kilku elementów, chociażby kondensatora, który wlutowany jest zaraz przy zielonym gnieździe.
Pozdrawiam

Autor:  koleś [ 17.02.2011, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Czujnik poziomu płynu spryskiwania szyb

mb19 napisał(a):
Samo wlutowanie diody i opornika nie wystarczy. A kodowanie raczej się nie powiedzie, bez modyfikacji eeprom zwykłego licznika. Mogą być niektóre wersje, zegarów, które zaakceptują nowe kodowanie, ale wciąż będzie brakowało kilku elementów jak hociażby kondensatora, który wlutowany jest zaraz przy zielonym gnieździe.
Pozdrawiam

A miało być tak prosto...
Sprawdzę co VAG-iem zdziałam, potem zajrzę do wnętrza zegarów i zobaczymy co z tego wyjdzie.

P.S.
Dziękuję za podłączenie do tego tematu. Ciągle się uczę szukajki.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/