Teraz jest 28.03.2024, 11:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
[F1] Montaż MAXI-DOT 

Czy bedziesz montować MAXI-DOT ?
Ankieta wygasła 11.05.2009, 08:04
Tak - jadę do Czech na montaż 0%  0%  [ 0 ]
Tak - wykonam to sam / z pomocą znajomych 22%  22%  [ 2 ]
NIE - nie chcę tego gadżetu 22%  22%  [ 2 ]
NIE - za drogo wychodzi 56%  56%  [ 5 ]
Liczba głosów : 9

[F1] Montaż MAXI-DOT 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.11.2010, 10:37
Lokalizacja: Nysa
Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2004
Województwo: opolskie
Post Re: [F1] Montaż MAXI-DOT
Ja zdobylem pompe paliwa o numerze 6Q0 919 050 C z niej pasuje pływak do zegarów MAXI-DOT odnośnie pokazywania prawidłowego poziomu paliwa,numer jaki jest na samym pływaku to 88 457 354 b , zdobycie deski MaxiDOT-a do Fabi RS graniczy z cudem wiec kupiłem od Fabii po lifcie przelutowałem diody oświetleniowe bo w tej po lifcie wskazówki były białe i świeciły na zielono(wersja RS czerwone i świeca na czerwono),wycialem okienko na wyświetlacz w swojej starej wersji zegarów,przegrałem immo i aktualnie zajmuje sie przekladaniem plytki oporowej z pływaka wcześniej opisanej pompy do swojej pompy.Koszt całej zabawy wyniosł mnie juz prawie 800zl (zegary MaxiDOT 400zl + wysyłka,zgranie immo i stanu przebiegu licznika 200zl,pompa paliwa 170zl,diody SMD oświetleniowe,robocizna itp.) Moja wersja MaxiDOT-a posiadala jezyk niemiecki VAG-iem idzie zmienić jezyk menu na milion innych ale nie na polski ustawilem angielski i juz lepiej wygladaja komunikaty.Teraz mnie interesuje temat dodatkowych funkcji MaxiDOT-a ktore kolega opisywal wczesniej ale na czeskim forum pod tymi haslami ktore podal nie znalazlem informacji na ten temat (funkcje doladowania turbo,napiecie akumulatora itp.)


20.02.2011, 10:20
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3670
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post Re: [F1] Montaż MAXI-DOT
Redzi napisał(a):
Ja zdobylem pompe paliwa o numerze 6Q0 919 050 C z niej pasuje pływak do zegarów MAXI-DOT odnośnie pokazywania prawidłowego poziomu paliwa,numer jaki jest na samym pływaku to 88 457 354 b , zdobycie deski MaxiDOT-a do Fabi RS graniczy z cudem wiec kupiłem od Fabii po lifcie przelutowałem diody oświetleniowe bo w tej po lifcie wskazówki były białe i świeciły na zielono(wersja RS czerwone i świeca na czerwono),wycialem okienko na wyświetlacz w swojej starej wersji zegarów,przegrałem immo i aktualnie zajmuje sie przekladaniem plytki oporowej z pływaka wcześniej opisanej pompy do swojej pompy.Koszt całej zabawy wyniosł mnie juz prawie 800zl (zegary MaxiDOT 400zl + wysyłka,zgranie immo i stanu przebiegu licznika 200zl,pompa paliwa 170zl,diody SMD oświetleniowe,robocizna itp.) Moja wersja MaxiDOT-a posiadala jezyk niemiecki VAG-iem idzie zmienić jezyk menu na milion innych ale nie na polski ustawilem angielski i juz lepiej wygladaja komunikaty.Teraz mnie interesuje temat dodatkowych funkcji MaxiDOT-a ktore kolega opisywal wczesniej ale na czeskim forum pod tymi haslami ktore podal nie znalazlem informacji na ten temat (funkcje doladowania turbo,napiecie akumulatora itp.)


jak masz konto na skodahome.cz na na kilku następnych stronach (nie pamiętam) jest do pobrania program w których się wpisuje odpowiednie kanały które ma pokazywać maxidot. do wgrania wystarczy zwykły tani vag kabel.

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


20.02.2011, 12:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.04.2010, 19:06
Lokalizacja: pomorskie
Posty: 207
Podziękował: 2
Pomógł: 14

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Obecnie inny
Rok prod.: 2014
Województwo: pomorskie
Post Re: [F1] Montaż MAXI-DOT
Mam pytanie i za razem proźbę, do posiadaczy maxi-dot.
Czy wiecie jakie numery są na naklejkach waszych liczników, które na poniższych zdjęciach oznaczyłem ramką?
Szukam prawidłowości dla swojej wersji licznika, i tylko tych jeszcze nie "rozgryzłem". Podejżewam, że ramka nr. 1 zawiera najpierw rodzaj CAN-geteway, a potem numer seryjny, nr. 2 ma coś wspólnego z rodzajem producenta i pewnie we wszystkich deskach do fabi I jest VD1, ramka nr. 3 to coś związanego z wyposażeniem zegarów (z kompem w obrotku jest 253, bez niezależnie czy to diesel czy benzyna 252, w polo z fis jest 128)/wersję KZL lub KZP. Na to wszystko potrzebuję jednak potwierdzenia.
Z góry dziękuję.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Przed naprawą w ASO zajżyj na www.fabiaclub.pl, gdyż każde przepłacanie może zaszkodzić twojemu, życiu lub zdrowiu, a stosowanie części z odzysku chroni: twój portfel i środowisko, oraz wspiera rodzimy mikrobiznes.


21.02.2011, 00:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL