FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Wykres seryjnej fabii ATD
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=17&t=885
Strona 2 z 3

Autor:  wokan [ 21.10.2005, 06:18 ]
Tytuł: 

U mnie nic nie buczy i nic nie drzy. Autko fajnie spina sie od samego dolu. Ale przy nastepnej okazji i ewentualnych kolejnych modach pewnie przesune moment w prawo i wyplaszcze. Siekies wieksze pompki by sie przydaly... no i FMIC 8) :twisted:

Autor:  kosz [ 10.03.2006, 01:53 ]
Tytuł:  wykres

Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami.
Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście :D

>>> WYKRES <<<

Autor:  Yarek [ 11.03.2006, 16:56 ]
Tytuł:  Re: wykres

kosz napisał(a):
Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami.
Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście :D

>>> WYKRES <<<


Z calym szacunkiem, ale wykres wygląda jak narysowany ;)

Autor:  McsEb [ 12.03.2006, 09:07 ]
Tytuł: 

Widać że jakiś artysta go robił ;)

Autor:  HaRRY [ 12.03.2006, 15:37 ]
Tytuł: 

artysta malarz

Autor:  kosz [ 26.03.2006, 22:33 ]
Tytuł: 

HaRRY napisał(a):
artysta malarz


Artyste znacie,jest w podpisie.
Zapraszam do obejrzenia innych jego prac :mrgreen:

Bora4x4 115 PD + turbo 130

Golf3 110 AFN

Autor:  McsEb [ 27.03.2006, 17:13 ]
Tytuł: 

Ładne wszystkie wykresy, widać że Pan artysta dba o silniki i nie ładuje 350Nm przy 2000RPM :).

Autor:  kosz [ 23.08.2006, 21:49 ]
Tytuł: 

Co powiecie o tym :?: >>> WYKRES <<< ręczna robota :?: ;) artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) :mrgreen:
Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy :shock: i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady.
Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo :) pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości :P
Niestety spalanie :( teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda.
Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P

Autor:  McsEb [ 24.08.2006, 08:54 ]
Tytuł: 

kosz napisał(a):
Co powiecie o tym :?: >>> WYKRES <<< ręczna robota :?: ;) artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) :mrgreen:
Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy :shock: i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady.
Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo :) pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości :P
Niestety spalanie :( teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda.
Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P


Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło.
Opory toczenia wg mnie w normie.

Autor:  Yarek [ 24.08.2006, 20:07 ]
Tytuł: 

McsEb napisał(a):
Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło.
Opory toczenia wg mnie w normie.


1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM?
2. Opory toczenia mogą też zależeć od tego, jak mocno przypnie się samochód do rolek - u mnie po mocnym dociągnięciu opory wzrosły :)

Autor:  McsEb [ 25.08.2006, 08:09 ]
Tytuł: 

Yarek napisał(a):
1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM?

Wydaje mi się że Pat mi mówił coś że do 160KM da się wycisnąć. na 100% 150KM mozna na serii zrobić, tylko z IC'kiem.

Autor:  Tomasz [ 26.08.2006, 08:52 ]
Tytuł: 

kosz napisał(a):
Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C


Czy możnaby było prosić o rozwinięcie skrótów:
"ARL(150)" oraz "90C" czy "FMIC" . To ostatnie to bym mi pasowało na chłodniczę powietrza doładowującego, ale czy to prawda?

Miałbym też zapytanie- czy ta modyfikowana Fabia miała pompę rozdzielaczową, czy też pompowtryskiwacze? Jeśłi to drugie to czy miała jedną dawkę paliwa/ cykl ?

Przy jakich zakresach obciążenia i obrotów silnik wchodził w obszar dymienia? Sczególnie mnie to interesuje w porównaniu z seryjnymi, fabrycznymi osiągami tego silnika.

Autor:  wolf [ 26.08.2006, 12:41 ]
Tytuł: 

ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM

90C to ja sie latwo domyslec to 90 stopni Celcjusza

FMIC to tak jak sam napisales

A Fabie 1,9TDi sa tylko na pompowtryskiwaczach

Autor:  Tomasz [ 26.08.2006, 14:20 ]
Tytuł: 

wolf napisał(a):
ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM


W jakim układzie (8V czy 16V) są te silniki i jaka jest ich pojemność?

Rozumiem, że jest pojedyńcza dawka paliwa na cykl.

Jakie ciśnienie w kolektorze dolotowym (bary) udaje sie uzyskać podczas takiej modyfikacji? Czy jest to mierzone?

Podziekowania.

Autor:  McsEb [ 26.08.2006, 22:08 ]
Tytuł: 

ARL 1,9L 8V 150KM, na pompowtryskiwaczach (PD).
Seryjne cisnienie w dolocie 1,5 bara, po modach chmm, różnie, na seryjnej sprężarce przeważnie 1,6 bara (ok 190KM). Na wiekszych cisnienie 1,8 a może i więcej.

Ile ma wytrysków w cyklu nie wiem. Chiba jeden.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/