FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Wykres seryjnej fabii ATD http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=17&t=885 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | wokan [ 21.10.2005, 06:18 ] |
Tytuł: | |
U mnie nic nie buczy i nic nie drzy. Autko fajnie spina sie od samego dolu. Ale przy nastepnej okazji i ewentualnych kolejnych modach pewnie przesune moment w prawo i wyplaszcze. Siekies wieksze pompki by sie przydaly... no i FMIC |
Autor: | kosz [ 10.03.2006, 01:53 ] |
Tytuł: | wykres |
Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami. Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście >>> WYKRES <<< |
Autor: | Yarek [ 11.03.2006, 16:56 ] |
Tytuł: | Re: wykres |
kosz napisał(a): Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami. Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście >>> WYKRES <<< Z calym szacunkiem, ale wykres wygląda jak narysowany |
Autor: | McsEb [ 12.03.2006, 09:07 ] |
Tytuł: | |
Widać że jakiś artysta go robił |
Autor: | HaRRY [ 12.03.2006, 15:37 ] |
Tytuł: | |
artysta malarz |
Autor: | kosz [ 26.03.2006, 22:33 ] |
Tytuł: | |
HaRRY napisał(a): artysta malarz Artyste znacie,jest w podpisie. Zapraszam do obejrzenia innych jego prac Bora4x4 115 PD + turbo 130 Golf3 110 AFN |
Autor: | McsEb [ 27.03.2006, 17:13 ] |
Tytuł: | |
Ładne wszystkie wykresy, widać że Pan artysta dba o silniki i nie ładuje 350Nm przy 2000RPM . |
Autor: | kosz [ 23.08.2006, 21:49 ] |
Tytuł: | |
Co powiecie o tym >>> WYKRES <<< ręczna robota artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady. Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości Niestety spalanie teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda. Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P |
Autor: | McsEb [ 24.08.2006, 08:54 ] |
Tytuł: | |
kosz napisał(a): Co powiecie o tym >>> WYKRES <<< ręczna robota artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady. Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości Niestety spalanie teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda. Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło. Opory toczenia wg mnie w normie. |
Autor: | Yarek [ 24.08.2006, 20:07 ] |
Tytuł: | |
McsEb napisał(a): Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło. Opory toczenia wg mnie w normie. 1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM? 2. Opory toczenia mogą też zależeć od tego, jak mocno przypnie się samochód do rolek - u mnie po mocnym dociągnięciu opory wzrosły |
Autor: | McsEb [ 25.08.2006, 08:09 ] |
Tytuł: | |
Yarek napisał(a): 1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM? Wydaje mi się że Pat mi mówił coś że do 160KM da się wycisnąć. na 100% 150KM mozna na serii zrobić, tylko z IC'kiem. |
Autor: | Tomasz [ 26.08.2006, 08:52 ] |
Tytuł: | |
kosz napisał(a): Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C Czy możnaby było prosić o rozwinięcie skrótów: "ARL(150)" oraz "90C" czy "FMIC" . To ostatnie to bym mi pasowało na chłodniczę powietrza doładowującego, ale czy to prawda? Miałbym też zapytanie- czy ta modyfikowana Fabia miała pompę rozdzielaczową, czy też pompowtryskiwacze? Jeśłi to drugie to czy miała jedną dawkę paliwa/ cykl ? Przy jakich zakresach obciążenia i obrotów silnik wchodził w obszar dymienia? Sczególnie mnie to interesuje w porównaniu z seryjnymi, fabrycznymi osiągami tego silnika. |
Autor: | wolf [ 26.08.2006, 12:41 ] |
Tytuł: | |
ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM 90C to ja sie latwo domyslec to 90 stopni Celcjusza FMIC to tak jak sam napisales A Fabie 1,9TDi sa tylko na pompowtryskiwaczach |
Autor: | Tomasz [ 26.08.2006, 14:20 ] |
Tytuł: | |
wolf napisał(a): ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM W jakim układzie (8V czy 16V) są te silniki i jaka jest ich pojemność? Rozumiem, że jest pojedyńcza dawka paliwa na cykl. Jakie ciśnienie w kolektorze dolotowym (bary) udaje sie uzyskać podczas takiej modyfikacji? Czy jest to mierzone? Podziekowania. |
Autor: | McsEb [ 26.08.2006, 22:08 ] |
Tytuł: | |
ARL 1,9L 8V 150KM, na pompowtryskiwaczach (PD). Seryjne cisnienie w dolocie 1,5 bara, po modach chmm, różnie, na seryjnej sprężarce przeważnie 1,6 bara (ok 190KM). Na wiekszych cisnienie 1,8 a może i więcej. Ile ma wytrysków w cyklu nie wiem. Chiba jeden. |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |