Teraz jest 07.12.2019, 18:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
[F1] Wykres seryjnej fabii ATD 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.10.2005, 19:24
Lokalizacja: Wrocek
Posty: 689
Podziękował: 0
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
U mnie nic nie buczy i nic nie drzy. Autko fajnie spina sie od samego dolu. Ale przy nastepnej okazji i ewentualnych kolejnych modach pewnie przesune moment w prawo i wyplaszcze. Siekies wieksze pompki by sie przydaly... no i FMIC 8) :twisted:

_________________
Wokan
Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm :cry:
Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm :)


21.10.2005, 07:18
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post wykres
Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami.
Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście :D

>>> WYKRES <<<


10.03.2006, 02:53

Dołączył(a): 25.05.2005, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 164
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post Re: wykres
kosz napisał(a):
Do kolekcji dorzucam wykres Fabia ATD po wirusie do jazdy na codzień,bez przeginania z obrotami.
Max moc 130KM przy 3500obr jednak od 3100 i przy 4000 spadek mocy jest nie wielki,do tego nie przesadzone 294 Nm dopełnia frajde z jazdy po mieście :D

>>> WYKRES <<<


Z calym szacunkiem, ale wykres wygląda jak narysowany ;)

_________________
. Jarek


11.03.2006, 17:56
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.01.2006, 11:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 757
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
Widać że jakiś artysta go robił ;)


12.03.2006, 10:07
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.05.2005, 16:27
Lokalizacja: Premium-Car-Care.pl
Posty: 237
Podziękował: 0
Pomógł: 8

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: byÂła Fabia MR`05
Rok prod.: `04
Województwo: mazowieckie
Post 
artysta malarz

_________________
Premium-Car-Care
mobile: +48 505 904 409
http://Premium-Car-Care.pl
mail: biuro@Premium-Car-Care.pl


12.03.2006, 16:37
Zobacz profil WWW GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
HaRRY napisał(a):
artysta malarz


Artyste znacie,jest w podpisie.
Zapraszam do obejrzenia innych jego prac :mrgreen:

Bora4x4 115 PD + turbo 130

Golf3 110 AFN


26.03.2006, 23:33

Dołączył(a): 13.01.2006, 11:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 757
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
Ładne wszystkie wykresy, widać że Pan artysta dba o silniki i nie ładuje 350Nm przy 2000RPM :).


27.03.2006, 18:13
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Co powiecie o tym :?: >>> WYKRES <<< ręczna robota :?: ;) artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) :mrgreen:
Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy :shock: i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady.
Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo :) pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości :P
Niestety spalanie :( teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda.
Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P


23.08.2006, 22:49

Dołączył(a): 13.01.2006, 11:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 757
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
kosz napisał(a):
Co powiecie o tym :?: >>> WYKRES <<< ręczna robota :?: ;) artysta cały czas ten sam ale tym razem Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) :mrgreen:
Na hamowni bylo 90C w dolocie jak pomiary robilismy :shock: i poddymial minimalnie. Wyrażnie odczówalny brak FMIC z nim osiągi 150KM i 350Nm wyszly by spokojnie,pozniej niestety wtryski nie daja rady.
Ciekawa rzecz,auto na rolkach zamknelo licznik i to gubo :) pomiar na 5 biegu był przy 230km/h gdzie na obr. jeszcze było miejsce,szkoda że aparatu nie wziołem,fajnie wygląda wskazówka gdzieś tam na samym końcu zegara predkości :P
Niestety spalanie :( teraz komp pokazuje +/- 7,2 ale zrobie dokładny pomiar na pełnym baku bez butowania i napiszę jak to wygląda.
Zwrócono też uwagę na duze opory toczenia ale winą za to obarczamy opony RainSport 195/55/15 które trzymają jak na kleju:P


Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło.
Opory toczenia wg mnie w normie.


24.08.2006, 09:54
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 25.05.2005, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 164
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post 
McsEb napisał(a):
Wykresik ładny, równy. Ale jak widać FMIC nie daje rady i auto puchnie na górze, jestem przekonany ze po załozeniu porządnego IC i po poprawce softu moc wzrośnie o kolejne 20KM na seryjnych wtryskiwaczach i nie będzie dymiło.
Opory toczenia wg mnie w normie.


1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM?
2. Opory toczenia mogą też zależeć od tego, jak mocno przypnie się samochód do rolek - u mnie po mocnym dociągnięciu opory wzrosły :)

_________________
. Jarek


24.08.2006, 21:07
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.01.2006, 11:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 757
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
Yarek napisał(a):
1. Na seryjnych wtryskach z ATD da się zrobić ponad 160KM?

Wydaje mi się że Pat mi mówił coś że do 160KM da się wycisnąć. na 100% 150KM mozna na serii zrobić, tylko z IC'kiem.


25.08.2006, 09:09
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 15.08.2006, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
kosz napisał(a):
Fabia uzbrojona w turbo od ARL(150) Na hamowni bylo 90C


Czy możnaby było prosić o rozwinięcie skrótów:
"ARL(150)" oraz "90C" czy "FMIC" . To ostatnie to bym mi pasowało na chłodniczę powietrza doładowującego, ale czy to prawda?

Miałbym też zapytanie- czy ta modyfikowana Fabia miała pompę rozdzielaczową, czy też pompowtryskiwacze? Jeśłi to drugie to czy miała jedną dawkę paliwa/ cykl ?

Przy jakich zakresach obciążenia i obrotów silnik wchodził w obszar dymienia? Sczególnie mnie to interesuje w porównaniu z seryjnymi, fabrycznymi osiągami tego silnika.


26.08.2006, 09:52
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 07:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1849
Podziękował: 0
Pomógł: 25

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM

90C to ja sie latwo domyslec to 90 stopni Celcjusza

FMIC to tak jak sam napisales

A Fabie 1,9TDi sa tylko na pompowtryskiwaczach

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


26.08.2006, 13:41
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 15.08.2006, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
wolf napisał(a):
ARL to oznaczeni silnika montowne w sam grupy VW ktore seryjnie dysponuja moca 150KM


W jakim układzie (8V czy 16V) są te silniki i jaka jest ich pojemność?

Rozumiem, że jest pojedyńcza dawka paliwa na cykl.

Jakie ciśnienie w kolektorze dolotowym (bary) udaje sie uzyskać podczas takiej modyfikacji? Czy jest to mierzone?

Podziekowania.


26.08.2006, 15:20
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.01.2006, 11:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 757
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
ARL 1,9L 8V 150KM, na pompowtryskiwaczach (PD).
Seryjne cisnienie w dolocie 1,5 bara, po modach chmm, różnie, na seryjnej sprężarce przeważnie 1,6 bara (ok 190KM). Na wiekszych cisnienie 1,8 a może i więcej.

Ile ma wytrysków w cyklu nie wiem. Chiba jeden.


26.08.2006, 23:08
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL