FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] MikeA
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=17&t=6449
Strona 2 z 2

Autor:  McsEb [ 16.09.2009, 11:42 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak wstaje turbina z BRD ale z moich odczuc to GT22 ma lepszy dół niż np turbo z ARL'a :)

Autor:  MikeA [ 18.09.2009, 10:17 ]
Tytuł: 

McsEb napisał(a):
Nie wiem jak wstaje turbina z BRD ale z moich odczuc to GT22 ma lepszy dół niż np turbo z ARL'a :)


sądząc po wykresie, to BRD wstaje podobnie do GT22. tzn jak porównuję wykres swój i Wokana to tak wygląda :good:

szkoda, że góra w przypadku BRD nie jest już taka ciekawa ;)

[ Dodano: 2009-09-18, 11:32 ]
wokan napisał(a):
MikeA napisał(a):
dość ciekawie jeździ teraz auto. szkoda, że większa turbina oznacza utratę dołu i podczas normalnej jazdy bardziej czuć na przykład włączenie klimatyzacji.


Dla poprawy humoru polecam polatanie sobie na GT22 - wtedy stwierdzisz że dół jednak masz dobry :mrgreen:


sądząc po samym wykresie to raczej podobny :)


Cytuj:
Co do oleju to może inny styl jazdy powoduje większe zużycie oliwy? U mnie czasami stwierdzam nagły spadek poziomu oleju, ale to generalnie po dłuższej trasie z większością autostrad. Normalnie jeżdżąc nie muszę dolewać od wymiany do wymiany.


to jest możliwe... przjechałem te 2500km w 90% po autostradach z prędkościami rzędu 150-180 km/h (tak swoją drogą to trochę się zastanawiam, czy ten silnik to się nie rozleci ;] - mam tylko seryjną z BLT chłodnicę oleju )

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/