FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] MikeA
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=17&t=6449
Strona 1 z 2

Autor:  MikeA [ 14.10.2008, 18:05 ]
Tytuł:  [F1] MikeA

ObrazekObrazek

wersja druga:
do modyfikacji należą:

turbina BRD

flansza zamiast EGR

FMIC


Obrazek

evo ostateczne:

dodany dolot z cupry

Obrazek

Autor:  mrymek [ 14.10.2008, 19:02 ]
Tytuł: 

Niezła ta seria była, chyba że coś więcej dłubnięte, a nie tylko setup :hurra:

Autor:  MikeA [ 18.10.2008, 12:25 ]
Tytuł: 

mrymek napisał(a):
Niezła ta seria była, chyba że coś więcej dłubnięte, a nie tylko setup :hurra:


zupełna seria była ;]

bardzo się zdziwili nawet w Diagtroniku.

podobno raz tylko widzieli, żeby seria miała tyle mocy i niutków

Autor:  wokan [ 18.10.2008, 14:04 ]
Tytuł: 

A wg jakiej normy byl robiony pomiar? :mrgreen:

Nie widze ani temperatury, ani cisnienia...

Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy :mrgreen:

Po to wprowadzono normy pomiaru, aby wyniki byly porownywalne.


Mimo wszystko gratuluje dobrego egzemplarza.

Autor:  cosmos [ 18.10.2008, 21:34 ]
Tytuł: 

gratki, niezły wynik :)
tylko ta vmax trochę niska jak na takie parametry..

wokan napisał(a):
Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy

sugerujesz, że jeśli moja motorownia wypluła 150 kucy przy 29 stopniach to teraz może być więcej? :devil:

Autor:  Allen [ 18.10.2008, 21:48 ]
Tytuł: 

cosmos napisał(a):
sugerujesz, że jeśli moja motorownia wypluła 150 kucy przy 29 stopniach to teraz może być więcej?


Tak, lepsze efekty ze względu na mniejszą temperaturę pracy, co za tym idzie powietrze doładowywane ma większy ładunek tlenu = więcej mocy.
Nie odbiegając od tematu, ładna seria :good:

Autor:  Andja [ 19.10.2008, 10:01 ]
Tytuł: 

WOW :shock:

Autor:  wokan [ 20.10.2008, 13:06 ]
Tytuł: 

cosmos napisał(a):
gratki, niezły wynik :)
tylko ta vmax trochę niska jak na takie parametry..

wokan napisał(a):
Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy

sugerujesz, że jeśli moja motorownia wypluła 150 kucy przy 29 stopniach to teraz może być więcej? :devil:


Jezeli te 150 kucy to moc wg normy, to temperatura nie ma tu juz wpływu (moc została juz przeliczona zgodnie z norma i parametrami w chwili pomiaru). Jezeli to "czysta" moc na silniku, to przy 29 st. na pewno było mocy mniej o kilka KM. Nie pamietam dokładnie ale chyba 20 st przyjmuje sie jako punkt "zero". Poniżej tej temp trzeba moc zaniżać aby wyszla wg normy, powyzej podnosić.

U mnie np. podczas pomiaru było bardzo gorąco - 32,5 st. i moc na silniku wyszla 215 KM, natomiast wg normy juz 226 KM :mrgreen:

Autor:  MikeA [ 20.10.2008, 20:34 ]
Tytuł: 

wokan napisał(a):
A wg jakiej normy byl robiony pomiar? :mrgreen:

Nie widze ani temperatury, ani cisnienia...

Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy :mrgreen:


temperatura zewnętrzna ok 18-20... w garażu było więcej.

mam drugi pomiar, z marca... seria wypluła 151,8


wokan napisał(a):
Po to wprowadzono normy pomiaru, aby wyniki byly porownywalne.



widziałem bardzo sporo wykresów ASZ i BLT robionych w Diagtroniku. seria oscylowała między 132-142. jak zmierzyli pierwszy raz mojego to nie mogli uwierzyć, że niczym nie dłubnięty...


wokan napisał(a):
Mimo wszystko gratuluje dobrego egzemplarza.



dziękuję :browar:

Autor:  PTK [ 03.11.2008, 17:31 ]
Tytuł: 

BLT tak już mają. Mojej wyszlo 145 KM i 340 Nm :mrgreen:
Gratuluje wyniku. Zapłaciłeś za ASZ/BLT a dostałeś ARL :mrgreen:

Autor:  sebasuperb [ 03.11.2008, 20:44 ]
Tytuł: 

MikeA, hehe niezła niespodzianka!! Gratki heh :pirat:

Autor:  MikeA [ 14.09.2009, 12:56 ]
Tytuł:  Re: F1 MikeA

i nowa wersja:

Obrazek

do modyfikacji należą:

turbina BRD

flansza zamiast EGR

FMIC

program by Diagtronik

montaż: MR-Motors (nie jestem klakierem więc dziękować nie będę. postarali się średnio)

Autor:  wokan [ 14.09.2009, 18:53 ]
Tytuł: 

:bravo:

Jak wrażenia?

Autor:  MikeA [ 15.09.2009, 10:32 ]
Tytuł: 

wokan napisał(a):
:bravo:

Jak wrażenia?


dość ciekawie jeździ teraz auto. szkoda, że większa turbina oznacza utratę dołu i podczas normalnej jazdy bardziej czuć na przykład włączenie klimatyzacji.

trzeba powiedzieć, że róznica w stosunku do samego programu jest olbrzymia. samochód ciągnie teraz równo aż do 4400obr/min. podobno mozna by podciągnąć odcinkę wyżej, ale stwierdziłem, że dla silnika byłoby to co najmniej problematyczne.

pojawił się natomiast problem ubytku oleju. po zmianie turbosprężarki na BRD, nagle samochód zaczął pić około 0,4l na 2500km. nie wiem, czy to normalne...

turbina była założona fabrycznie nowa, więc to raczej jest jej specyfika, a nie wada...

Autor:  wokan [ 15.09.2009, 21:16 ]
Tytuł: 

MikeA napisał(a):
dość ciekawie jeździ teraz auto. szkoda, że większa turbina oznacza utratę dołu i podczas normalnej jazdy bardziej czuć na przykład włączenie klimatyzacji.


Dla poprawy humoru polecam polatanie sobie na GT22 - wtedy stwierdzisz że dół jednak masz dobry :mrgreen:


Co do oleju to może inny styl jazdy powoduje większe zużycie oliwy? U mnie czasami stwierdzam nagły spadek poziomu oleju, ale to generalnie po dłuższej trasie z większością autostrad. Normalnie jeżdżąc nie muszę dolewać od wymiany do wymiany.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/