Teraz jest 28.03.2024, 18:40



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
[F1] MikeA 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 21.08.2007, 12:41
Lokalizacja: Piastów
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
Post [F1] MikeA
ObrazekObrazek

wersja druga:
do modyfikacji należą:

turbina BRD

flansza zamiast EGR

FMIC


Obrazek

evo ostateczne:

dodany dolot z cupry

Obrazek


Ostatnio edytowano 13.01.2010, 22:49 przez MikeA, łącznie edytowano 5 razy



14.10.2008, 18:05
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.11.2006, 08:43
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 77
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Samochód: Fabia AXR 1,9 TDI po zmianach
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
Niezła ta seria była, chyba że coś więcej dłubnięte, a nie tylko setup :hurra:

_________________
Powered by CompSport.


14.10.2008, 19:02
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.08.2007, 12:41
Lokalizacja: Piastów
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
Post 
mrymek napisał(a):
Niezła ta seria była, chyba że coś więcej dłubnięte, a nie tylko setup :hurra:


zupełna seria była ;]

bardzo się zdziwili nawet w Diagtroniku.

podobno raz tylko widzieli, żeby seria miała tyle mocy i niutków


18.10.2008, 12:25
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24
Lokalizacja: Wrocek
Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
A wg jakiej normy byl robiony pomiar? :mrgreen:

Nie widze ani temperatury, ani cisnienia...

Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy :mrgreen:

Po to wprowadzono normy pomiaru, aby wyniki byly porownywalne.


Mimo wszystko gratuluje dobrego egzemplarza.

_________________
Wokan
Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm :cry:
Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm :)


18.10.2008, 14:04
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30
Lokalizacja: Poznań
Posty: 605
Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
Post 
gratki, niezły wynik :)
tylko ta vmax trochę niska jak na takie parametry..

wokan napisał(a):
Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy

sugerujesz, że jeśli moja motorownia wypluła 150 kucy przy 29 stopniach to teraz może być więcej? :devil:

_________________
cosmos
1.9TDI w obudowie F2
150/336 powered by MR-Motors :D


18.10.2008, 21:34
Zobacz profil WWW GG Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
cosmos napisał(a):
sugerujesz, że jeśli moja motorownia wypluła 150 kucy przy 29 stopniach to teraz może być więcej?


Tak, lepsze efekty ze względu na mniejszą temperaturę pracy, co za tym idzie powietrze doładowywane ma większy ładunek tlenu = więcej mocy.
Nie odbiegając od tematu, ładna seria :good:

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


18.10.2008, 21:48
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post 
WOW :shock:

_________________
Obrazek


19.10.2008, 10:01
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24
Lokalizacja: Wrocek
Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
cosmos napisał(a):
gratki, niezły wynik :)
tylko ta vmax trochę niska jak na takie parametry..

wokan napisał(a):
Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy

sugerujesz, że jeśli moja motorownia wypluła 150 kucy przy 29 stopniach to teraz może być więcej? :devil:


Jezeli te 150 kucy to moc wg normy, to temperatura nie ma tu juz wpływu (moc została juz przeliczona zgodnie z norma i parametrami w chwili pomiaru). Jezeli to "czysta" moc na silniku, to przy 29 st. na pewno było mocy mniej o kilka KM. Nie pamietam dokładnie ale chyba 20 st przyjmuje sie jako punkt "zero". Poniżej tej temp trzeba moc zaniżać aby wyszla wg normy, powyzej podnosić.

U mnie np. podczas pomiaru było bardzo gorąco - 32,5 st. i moc na silniku wyszla 215 KM, natomiast wg normy juz 226 KM :mrgreen:

_________________
Wokan
Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm :cry:
Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm :)


20.10.2008, 13:06
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.08.2007, 12:41
Lokalizacja: Piastów
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
Post 
wokan napisał(a):
A wg jakiej normy byl robiony pomiar? :mrgreen:

Nie widze ani temperatury, ani cisnienia...

Jezeli bylo zimno to sama temperatura daje kilka - kilkanascie kucy :mrgreen:


temperatura zewnętrzna ok 18-20... w garażu było więcej.

mam drugi pomiar, z marca... seria wypluła 151,8


wokan napisał(a):
Po to wprowadzono normy pomiaru, aby wyniki byly porownywalne.



widziałem bardzo sporo wykresów ASZ i BLT robionych w Diagtroniku. seria oscylowała między 132-142. jak zmierzyli pierwszy raz mojego to nie mogli uwierzyć, że niczym nie dłubnięty...


wokan napisał(a):
Mimo wszystko gratuluje dobrego egzemplarza.



dziękuję :browar:


20.10.2008, 20:34
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.12.2006, 21:37
Lokalizacja: Łódź
Posty: 138
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Województwo: łódzkie
Post 
BLT tak już mają. Mojej wyszlo 145 KM i 340 Nm :mrgreen:
Gratuluje wyniku. Zapłaciłeś za ASZ/BLT a dostałeś ARL :mrgreen:


03.11.2008, 17:31
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6869
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
MikeA, hehe niezła niespodzianka!! Gratki heh :pirat:

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


03.11.2008, 20:44
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.08.2007, 12:41
Lokalizacja: Piastów
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
Post Re: F1 MikeA
i nowa wersja:

Obrazek

do modyfikacji należą:

turbina BRD

flansza zamiast EGR

FMIC

program by Diagtronik

montaż: MR-Motors (nie jestem klakierem więc dziękować nie będę. postarali się średnio)


14.09.2009, 12:56
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24
Lokalizacja: Wrocek
Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
:bravo:

Jak wrażenia?

_________________
Wokan
Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm :cry:
Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm :)


14.09.2009, 18:53
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.08.2007, 12:41
Lokalizacja: Piastów
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
Post 
wokan napisał(a):
:bravo:

Jak wrażenia?


dość ciekawie jeździ teraz auto. szkoda, że większa turbina oznacza utratę dołu i podczas normalnej jazdy bardziej czuć na przykład włączenie klimatyzacji.

trzeba powiedzieć, że róznica w stosunku do samego programu jest olbrzymia. samochód ciągnie teraz równo aż do 4400obr/min. podobno mozna by podciągnąć odcinkę wyżej, ale stwierdziłem, że dla silnika byłoby to co najmniej problematyczne.

pojawił się natomiast problem ubytku oleju. po zmianie turbosprężarki na BRD, nagle samochód zaczął pić około 0,4l na 2500km. nie wiem, czy to normalne...

turbina była założona fabrycznie nowa, więc to raczej jest jej specyfika, a nie wada...


15.09.2009, 10:32
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24
Lokalizacja: Wrocek
Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
MikeA napisał(a):
dość ciekawie jeździ teraz auto. szkoda, że większa turbina oznacza utratę dołu i podczas normalnej jazdy bardziej czuć na przykład włączenie klimatyzacji.


Dla poprawy humoru polecam polatanie sobie na GT22 - wtedy stwierdzisz że dół jednak masz dobry :mrgreen:


Co do oleju to może inny styl jazdy powoduje większe zużycie oliwy? U mnie czasami stwierdzam nagły spadek poziomu oleju, ale to generalnie po dłuższej trasie z większością autostrad. Normalnie jeżdżąc nie muszę dolewać od wymiany do wymiany.

_________________
Wokan
Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm :cry:
Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm :)


15.09.2009, 21:16
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL