|
|
Teraz jest 21.09.2024, 02:03
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
[F2] Wykresy silników Diesla
Autor |
Wiadomość |
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4654 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
[F2] Wykresy silników Diesla
Kolega cosmos podał linka, więc wrzucam wykresy
silnik......Moc KW/(KM).....Moment obrotowy.........Masa......Vmax.....0-100kmh.......Spalanie m/t/mix
1.4..........51(70)/4000...........155/1600-2800............1125........163.........14,8................6,0/4,2/4,8
1.4..........59(80)/4000...........195/2200....................1130.........172.........13,2................5,7/4,0/4,6
1.9..........77(105)/4000.........240/1800-2400............1170.........190.........10,8................6,4/4,1/4,9
|
30.06.2007, 16:18 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Ciekawa lektura. Zauważcie że 80 konny silnik pali mniej jak ten 70 konny dobra podpowiedź dla kupujących
|
30.06.2007, 17:15 |
|
|
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
wczoraj z ciekawości byłem się przejechać wersją 1.4TDI/70KM (3 tyg. temu jechałem 80KM) i wydaje mi się, że różnica bierze się po pierwsze z turbiny o stałej geometrii łopatek w przypadku słabszej wersji (gorsza ekonomia) a co za tym idzie ze zbyt szerokiego użytecznego zakresu obrotów jednostki 70KM (nie bardzo czuć kiedy łapie turbo, a brak "kopa" prowokuje żeby dalej cisnąć gaz bez redukcji). wrażenia są takie że najlepiej jedzie się od ruszenia do ok 1800RPM, potem jest już tak sobie a powyżej 3000RPM to już lipa nie diesel.. w ogólnym porównaniu wersja 80KM to naprawdę niezły napęd, gdyby tylko nie te wibracje na wolnych obrotach..
w razie czego brać 80KM i nie marudzić, że droższa o 2.5kpln
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
12.07.2007, 20:32 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Kurde, ja newiem, ze wsystci macie po chipu miensie spalanie=))))))))))))
I o tyle ci poszedl W-max do wierchu??=))
Ja juz myszle, ze na papierzie moze byc wsystko=))
|
16.07.2007, 21:19 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
Martin, tu nikt nie pisal o czipie
Porownanie seryjnych silnikow 1.4TDI 70 i 80 KM
Kolega cosmos podzielil sie wrazeniami z jazd testowych tymi dwoma wersjami.
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
16.07.2007, 21:30 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
No co ty=)))))))))
Kur..a, zle popatrzylem, hm to to wino, no=))))
Cosmos, sorki
|
16.07.2007, 21:43 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|