|
|
|
|
Teraz jest 28.04.2024, 11:48
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
[-] Jazda na LPG w długich trasach i ciepłych klimatach
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 04.07.2007, 21:31 Lokalizacja: Sosnowiec Posty: 15
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
|
[-] Jazda na LPG w długich trasach i ciepłych klimatach
Siemacie koledzy klubowicze. W piatek wyjezdzam na chorwacje swoja skodzinka. I mam do was takie pytanie (sadze ze z autem mam wszystko ok) Jak radzicie co ile przełączac sie na benzyne? Chodzi mi o to ze jak zrobie 1100 km tylko na gazie to obawiam ie ze moj silnik skonczy swoj zywot. Lub jezeli jest jakis klubowicz ktory był na chorwaci to niech poda kilka wskazowek jak rozłozyc sobie droge jezeli chodzi o odpoczynek , tankowanie. Dzieki za wszystkie informacje
Ostatnio edytowano 02.07.2009, 21:53 przez kret602, łącznie edytowano 1 raz
|
30.06.2009, 19:38 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Irving, sądzę, że nie chodzi tu konkretnie o chorwację ale o postępowanie z autem na gazie w długich trasach i ciepłych klimatach - dlatego zmieniam temat postu, żeby nie mylił.
|
02.07.2009, 21:53 |
|
|
Dołączył(a): 15.06.2009, 20:09 Lokalizacja: mazowsze Posty: 239
Podziękował: 2
Pomógł: 6
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Województwo: mazowieckie
|
Bardzo przydatny podczas długiej jazdy na LPG jest oddzielny dokładny wsaznik temp. cieczy chłodzącej dobrej firmy np. VDO (a nie jakieś badziewie) wpięty w układ chłodzenia.Podczas jazdy wiesz dokładnie co dzieje się z temp. i możesz odpowiednio wcześniej zareagować np. zmniejszając tempo jazdy lub przełączając na Pb owiele wczesniej niż poinformuje o tym lub nie wskaznik w zegarach.
Sprawdzone polecam.
|
03.07.2009, 07:59 |
|
|
Dołączył(a): 15.05.2008, 19:59 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 122
Podziękował: 2
Pomógł: 1
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
w kwestiach technicznych będe mądrzejszy dopiero we wrześniu, bo sam wybieram się fabiszonem na Chorwacje....
|
09.07.2009, 20:19 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36 Lokalizacja: Pabianice Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
|
Moim zdaniem jazda na gazie nie wymaga niczego szczególnego. Po kraju robiłem trasy ok. 400 km bez żadnych problemów.
Wcześniej Kadettem i Golfem III jazda do Hamburga (ok 1000 km) kilka razy, zdarzało się cały odcinek na dwa razy - do granicy (odprawa, tankowanie i siku) i do celu. Kadettem jazda cały czas na gazie - stara instalacja- Golf odpalał na benzynie, potem przełączał na gaz.
Jeśli chodzi o cieplejszy klimat, to myślę, że również nie powinno być żadnych problemów.
_________________ F2 COMBI LPG
|
09.07.2009, 21:05 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|