Teraz jest 21.05.2024, 18:42



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 612 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Następna strona
[F1/F2] Szarpanie / falowanie obrotów 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Mam taką samą instalację w mojej Skodzie, było z nią troche problemów, na początek proponował bym abyś sprawdził przewody podciśnieniowe do MAP sensora od gazu i od parownika. Idą tam takie rurki gumowe jak któraś będzie luźna to polecam skrócić o około centymetr i założyć. Drugim problemem może być zabrudzony filtr fazy lotnej, jak parafiny pója na wtryskiwacze to zatykają się tam filterki, a co z tym idzie nie dają odpowiedniej dawki gazu, jedne podają więcej gazu niż drugie i dodatkowo mamy szarpanie. :party:


02.05.2009, 21:22
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.11.2008, 03:21
Lokalizacja: Wyszków
Posty: 33
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Byłem ostatnio w serwisie autoryzowanym ELPIGAZ-u, bo już mnie zaczęło irytować to szarpanie. Po wymianie filtrów i dwóch godzinach jaz próbnych z regulacją instalacji, wgrywaniem nowego softu, wymianie wtryskiwaczy, panowie stwierdzili, że to ... któraś z cewek zapłonowych jest uszkodzona. Dziwi mnie to trochę, bo nie mam szarpania na benzynie??


03.05.2009, 20:13
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Proponowałbym, podłączyć do VAGa, może pokazać na którym cylindrze wypada z cyklu pracy, wtedy będzie coś więcej wiadomo, szkoda że nie mieszkasz w okolicy bo bym mógł podłączyć.
Jutro jadę do autoryzowanego zakładu Elpigazu, będę chciał żeby sprawdzili wydatek wtryskiwaczy, bo szarpie mi przy dużych mocach, ale wiem że przytkane mam wtryski.


03.05.2009, 22:42
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.11.2008, 03:21
Lokalizacja: Wyszków
Posty: 33
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
W środę pewnie podepnę się pod VAGa, więc dam znać co i jak, no i podam oczywiście błedy o ile takowe będą...


04.05.2009, 08:05
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Byłem 3 wtryski były poniżej normy, teraz jest lepiej, zatankowałem i zobaczę ile wyjdzie, dzisiejsze tankowanie to 10,9, zrobię troche kilometrów i będę wiedział, za to silnik lepiej pracuje.


04.05.2009, 12:20
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
W moim Punto 2 1.2, mam też LPG, i gdy u mnie zaczyna szarpać, to wtedy wymieniam świece na nowe, i dalej 15 tyś spokoju, po 15 znów zaczyna szarpać. Filtr gazu wymieniam co ok 10 tyś. Dodatkowo, dla spokoju wymieniałem, przewody na NGK oryginał, naprawdę jeśli ma się gaz, to trzeba bardzo dbać o przewody i świece, jeśli te są ok, to czasami mam wrażenie, że na LPG jest bardziej elastyczny niż na PB95:). Jeśli natomiast, są problemy na zimnym silniku-typu brak wolnych gaśnie po przełączeniu na gaz, to czeka regeneracja reduktora, u siebie wymieniałem membrany-zestaw naprawczy, stare były tak sztywne, że nie puszczały gazu. Przebieg mojego punto to 125 tyś. z czego 85 na LPG :). Poza tym żadnych problemów.


08.05.2009, 11:52
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.11.2008, 03:21
Lokalizacja: Wyszków
Posty: 33
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Tylko, ze u mnie nie ma przewodów WN, a gaz serwisuję regularnie co 15tyś km, a świece wymieniam co 10tyś km...


08.05.2009, 11:55
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Nie masz przewodów od cewek do świec iskrowych ??


08.05.2009, 12:04
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.11.2008, 03:21
Lokalizacja: Wyszków
Posty: 33
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Nie mam bo wszystko jest zabudowane...
A tak to wyglada....


08.05.2009, 12:12
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
O to faktycznie inaczej, w punto 16V 80Km, też są takie długie palce.. i dalej do tego przewód. Napisałem jak to u mnie wygląda, dopóki świece iskra są ok to z LPG nie mam żadnych problemów.


08.05.2009, 12:18
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
Adas, bo cewka jest bezpośrednio założóna na świece, więc są tylko kable NN


08.05.2009, 18:06
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
A to wszystko tłumaczy:)


08.05.2009, 18:39
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Poszukuję programu do tej instalacji gazowej, byłem we wrocławiu na pięknej, wymienili mi wtryskiwacz, skasowali i teraz to już jest padaczka powyżej 4000 obr/min nie chce jechać, a o wyprzedzeniu na 5tym biegu można pomażyć, zachowuje się prawie jak 1,2 pojemności, gość pozmieniał czasy wtrysków i wszystko się rozsypało , jedyny plus to to że teraz nie zalewa gazem jak stoi.


08.05.2009, 21:47
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
Chociaż nie wiem, czy to prawdopodobne przy sekwencji, to może spróbować takiej akcji: na pracującym silniku na gazie odłączyć instalację gazową.
Jeśli dalej silnik będzie pracował, znaczy że dostaje dodatkowo benzynę, dlatego się zalewa/dławi.
Ostatnio taką akcję miał znajomy w Micrze - wojował ze dwa lata, aż trafił na Fachowca, 2 minuty roboty, parę zł, i jak ręką odjął.

_________________
F2 COMBI LPG


10.05.2009, 16:24
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2

Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
Post 
Spróbuj jeszcze wziąść zdjąć rurkę co idzie z kolektora do regulatora ciśnienia paliwa i zaślepićprzy kolektorze, jak pęknie membrana będzie szło paliwo od strony listwy.


11.05.2009, 15:00
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 612 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL