Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
problem z odpalaniem
Witam. Od ponad roku mam problem z odpaleniem samochodu po nocy lub po godzinnym postoju. Gdy jeżdżę tylko na benzynie problemu nie ma, choć czasami zdarza się że muszę dłużej pokręcić. Rano samochód odpala za 3 razem lub gdy długo kręcę rozrusznikiem, przez chwilę po odpaleniu nierówno pracuje i ma zbyt niskie obroty, jak na zimny silnik ( trwa to kilka sekund). Żadna regulacja instalacji nie przynosi poprawy, podpięcie pod komputer nic nie pokazuje. Był restartowany komputer, nic to nie pomogło ( no może na jeden dzień). Mechanicy rozkładają ręce, nie wiedzą jaka jest przyczyna Świece wymieniam regularnie. Jaka może być tego przyczyna? 1.4 60 KM.
|
08.03.2007, 17:10 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Tez miałem kłopoty z odpalaniem pomogło czyszczenie przepustnicy. pozdro
|
09.03.2007, 15:44 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
przepustnice mam wyczyszczoną, jak jezdze tylko na benzynie to mam problemy z zapalaniem przy gorącym silniku, zimny- bez problemu ( gaz odwrotnie ). prawdopodobnie komputer zle dobiera mieszanke do temperatury ale to moje domysly, o elektronice nie mam pojecia.
|
09.03.2007, 18:22 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
komraf napisał(a): przepustnice mam wyczyszczoną, jak jezdze tylko na benzynie to mam problemy z zapalaniem przy gorącym silniku, zimny- bez problemu ( gaz odwrotnie ). prawdopodobnie komputer zle dobiera mieszanke do temperatury ale to moje domysly, o elektronice nie mam pojecia. Do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej. On takie cuda czyni. komraf napisał(a): Rano samochód odpala za 3 razem lub gdy długo kręcę rozrusznikiem, przez chwilę po odpaleniu nierówno pracuje i ma zbyt niskie obroty, jak na zimny silnik ( trwa to kilka sekund).
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa. U mnie też się tak działo i czyszczenie przepustnicy nie pomagalo. Wymiana filtra paliwa pomogła od ręki. Ponoć w filtrze skiepścił się regulator ciśnienia.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
11.03.2007, 21:51 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Czujnik temperatury wymieniłem, wyczyściłem przepustnice. Nie pomogło, dalej mam problem z odpaleniem silnika.
|
13.03.2007, 12:05 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
Znajdź serwis gdzie podłączą ci auto do VAG'a i odczytają błędy. Bo na podstawie oznak to czasem jak wróżenie z fusów.
Czujnik piszesz, że wymieniłeś, brudna przepustnica nie ma nic do uruchamiania silnika. Pozostaje filtr paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia w filtrze lubi sprawiac kłopoty. Jednak wpierw podłącz swoje auto gdzieś do kompa i odczytaj błędy - inaczej wymienisz pół auta zanim trafisz na właściwą wadliwą część.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
13.03.2007, 14:46 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
mariusz_s napisał(a): Znajdź serwis gdzie podłączą ci auto do VAG'a i odczytają błędy. Bo na podstawie oznak to czasem jak wróżenie z fusów.
Czujnik piszesz, że wymieniłeś, brudna przepustnica nie ma nic do uruchamiania silnika. Pozostaje filtr paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia w filtrze lubi sprawiac kłopoty. Jednak wpierw podłącz swoje auto gdzieś do kompa i odczytaj błędy - inaczej wymienisz pół auta zanim trafisz na właściwą wadliwą część.
Mechanik podłączał auto do VAGa i nic, wszystko OK.
|
13.03.2007, 16:15 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
A jak ma się u ciebie filtr paliwa i świece. Jeśli na VAG'u nie wyświetliło błędów - to pozostaja tylko te 2 rzeczy do sprawdzenia.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
13.03.2007, 18:15 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
komraf napisał(a): Czujnik temperatury wymieniłem, wyczyściłem przepustnice. Nie pomogło, dalej mam problem z odpaleniem silnika.
Jeśli nadal masz problem z odpalaniem u mnie pomoglo : zatankowalem na shell-u V- POWER-A 99 OKTAN 10 LITERKÓW PRZEŁĄCZYŁEM NA PALIWO NA WYSOKICH OBROTACH PRZEGONIŁEM SAMOCHÓD przejechalem 50 kilosów pomogło!!! i odpala normalnie czy zimny czy cieply proponuje tak zrobic pozdrawiam
|
04.05.2007, 13:09 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
jack 07 napisał(a): Jeśli nadal masz problem z odpalaniem u mnie pomoglo : zatankowalem na shell-u V- POWER-A 99 OKTAN 10 LITERKÓW PRZEŁĄCZYŁEM NA PALIWO NA WYSOKICH OBROTACH PRZEGONIŁEM SAMOCHÓD przejechalem 50 kilosów pomogło!!! i odpala normalnie czy zimny czy cieply proponuje tak zrobic pozdrawiam
Poprostu solidnie podładowałeś akumulator. Rodzaj paliwa nie ma tu nic do rzeczy. Przegoniłeś solidnie auto na wysokich obrotach, akku się naładował do końca i wsio. Też tak miałem. Przegoniłem auto po A4 z 150km/h non stop ino na LPG i też zaczoł lepiej odpalać. Teraz wiekszość trasu to krótkie miejskie oddcinki i widzę ponowne pogorszenie odpalania - ale w granicach normy, nie trzeba pilować rozrusznikiem wiecej niż 3s.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
05.05.2007, 14:25 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
mariusz_s Nie rozumiem co ma do tego podładowanie aku???Ja przeważnie jeździłem na LPG chyba od początku lutego wogóle nie smigałem na benzynce tylko odpalam na gazie i automat po przekroczeniu 2000 obr przełącza na gaz więc moze troszeczke wtryski przeczyścilem i lepiej odpala.Jeszcze myślę o jednym gdy jeżdżę na LPG to i tak pompa paliwa cały czas działa a w związku z tym benzynka jest ciągle filtrowana przez filtr paliwa może jest tak ,że stare paliwo w baku zamiast 95 oktan ma jakieś 91 ale to takie moje pomysły
pozdrawiam
|
05.05.2007, 14:34 |
|
|
Dołączył(a): 09.04.2007, 18:06 Lokalizacja: Błonie Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: mazowieckie
|
Kup na stacji benzynowej specyfik do płukania układu paliwowego i wtryskiwaczy i powinno pomóc na odpalanie na benzynie i falowanie obrotów u mnie pomogło. Wlej więcej niz podają na ulotce.
|
06.05.2007, 12:47 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Problem z gazem Fabia 1.2 12V
Witam wszystkich klubowiczów.
Od niedawna jestem właścicielem Fabki i kupiłem ją już z sekwencyjną instalacją gazową.
Mam z nią mały problem a mianowicie mam problemy z odpalaniem na gazie. W momencie kiedy odpalam ponownie silnik już po tym jak przełączy sie na gaz jest problem. Muszę bardzo długo kręcić i z nogą na gazie żeby odpalił. Na benzynie nie ma problemów odpala bez żadnych problemów.
Pozdrawiam.
|
18.10.2008, 17:36 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Nie posiadam gazu, ale z tego co większość mówi nie odpala się auta na gazie.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
18.10.2008, 21:04 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Nie no oczywiście, że nie. Chodziło mi o to, że po pracy na gazie jest problem z ponownym odpaleniem. W momencie gdy cały czas pracuje na benzynie jest wszystko OK.
|
18.10.2008, 21:12 |
|
|