FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F2] Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=15&t=17711 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | rafig80 [ 03.05.2013, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Wróciłem na stale do Pl więc pociągnę temat dalej - Serwis TG przy mojej ostatniej wizycie zrobił wszystkiego zdjęcia i miał się skontaktować z Landi czy jest ok czy trzeba przerabiać. Mieli dać znać jak będzie odpowiedz Landi - Do tej pory cisza. Miało być tak że jeśli Landi ztwierdzi ze nie ma potrzeby przerabiać dostanę kopię listu - jeśli nie zostanę wezwany na przeróbkę w ramach gwarancji - telefon mieli zarówno do mnie jak i do żony - miesiąc ciszy - w przyszłym Tygodniu się tam przejadę i znów zacznę drążyć temat - auto nadal działa bez zarzutu. Co do kontrolki - kazali przyjechać na minimum gazu - ustawili i kontrolka rezerwy świeciła. Tankowanie do pełna - jazda po czym ostatnia zielona i znów pisk - a więc nadal nie działa jak należy |
Autor: | luukaas_88 [ 05.07.2015, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Z tymi kontrolkami od gazu jest różnie, też mam Landirenzo fabrycznie zamontowany. Po zatankowaniu na full zbiornika i przejechaniu około 100km 3 lub 4 kontrolki mniej. Na ostatniej czerwonej kontrolce można przejechać do 80 - 120 km (w moim przypadku). |
Autor: | rafig80 [ 06.07.2015, 07:46 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Odgrzałeś kotleta ale ok. U mnie skończyło się tak że mechanik pokazał mi w jaki sposób to ustawić (głównie rezerwę czyli czerwoną kropkę) i metodą prób i błędów poustawiałem tak że po zapaleniu się czerwonej jakieś 50 km jestem w stanie przejechać. Niestety na trasie (autostrada i prędkość 150-160) po zapaleniu się czerwonej szybko (czytaj parę km) jest pisk. Większy pobór gazu - po przełączeniu benzyna i ponownie na gaz i redukcji prędkości do 100 km/h można jeszcze przejechać sporo. Jeżdżę głownie po mieście więc mi to nie przeszkadza. Zasada prosta - zawsze miej pół baku Pb 95 i problemów żadnych. Przyzwyczaiłem się i jeżdżę "na licznik" - wyskoczy 400km przebiegu to pod dystrybutor. |
Autor: | piotrekpasti [ 08.07.2015, 09:01 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Kolego wtrącę się, bo miałem taki sam problem ! Mój kolega pracuje w Gallu, co za tym idzie dostałem solidny rabat i własnie tam kupiłem samochód. Samochód z " fabryczna instalacją LPG". Pierwsze tys. km przejeździłem na benzynie, bo gaz " nie dojechał na czas". Po dwóch tygodniach założyli mi gaz. Okazało się, że są uszkodzone wtryski gazu. Zamówili nowe i znowu czekanie a ja bujałem się fabia w wersji roomster, czyli dla panów w kapeluszach . Finalnie założyli gaz, samochód chodził bez uwag, tak jak na benzynie. Pewnego dnia miałem ubytek płynu chłodniczego, gall nic nie stwierdził, poza umyciem komory silnika TnT naprawili usterkę bezpłatnie, czyli wymienili jedną ze źle zamontowanych obejm trójnika wody. Po dokładnym przeglądzie instalacji w Tnt Usłyszałem: "pański samochód nie przejdzie przeglądu technicznego". Idąc tym tropem poprosiłem o dokładną liste co jest niezgodne. Z lista udałem się do kierownika salonu p. Jerzego do galla. Poprawili. Mianowicie przewód od gazu powinien być odsłonięty a był w peszlu, czujnik temperatury był w złym miejscu i inne jakieś złączki. Po uzyskaniu informacji do landi renzo Polska dowiedziałem się, że instalację na gwarancji moge serwisować w dowolnym punkcie autoryzowanym Landi Renzo. Udałem się do Abart Gaz we wrocławiu. Wyregulowali instalację idealnie, wymienili filtry. Poprosiłem dodatkowo o przejrzenie całej instalacji w celu wyłapania " błędów w sztuce". Okazało się, że instalacja jest zamontowana zgodnie ze sztuką tylko źle w Gallu ustaliwi kąty i czasy wtrysku gazu. Poza tym było bez zarzutów. Powiedzieli mi na boku, że czasem aso jedzie na inne aso i tak w kółko. Także założyć instalacje w ASO tak, ale serwisować u fachowców od gazu a nie od przedazy flotowej W Gallu jest tylko dwóch gazowników. Jeden nie ma pojęcia co robi, a drugi Julian ( u mnie zakładał instalację) ma pojęcie o gazie, tylko czasem chyba nie ma weny.. I stąd należało poprawić 3 rzeczy Kolego jeżeli masz jakieś pytania odnośnie instalacji fabrycznej landi napisz, przerabiałem to już z każdej strony aż mam idealnie |
Autor: | rafig80 [ 08.07.2015, 09:19 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Obecnie jest bezproblemowo. Po tej "akcji" z serwisem w TG zacząłem jeżdzić do serwisu ASO w rudzie śląskiej (oczywiście tylko do czasu końca gwarancji teraz już ASO mnie nie zobaczy) ale ASO Emida (obecnie Porsche) Ruda Śląska podeszło do sprawy zupełnie inaczej niż serwis z TG. Stwierdzili co prawda że instalacja zamontowana jest trochę niechlujnie (czytaj oni robią trochę inaczej i chowają co nieco a nie ciągnął po wierzchu) ale w sumie jest ok. Obecnie mam najechane 30.000 km (zdecydowana większość tryb miejski lekki - w końcu Tarnowskie Góry to nie Katowice czy Warszawa i korków raczej nie ma) i z gazem jak i z całym samochodem nie miałem żadnych problemów. |
Autor: | piotrekpasti [ 09.07.2015, 08:06 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Jak załapiesz pożadnego serwisanta to powinno byc bezawaryjnie poza przeglądami i okresowymi wymianami Ja mam na gazie ok 23 tys, trochę misato, trochę trasa - 0 problemów |
Autor: | luukaas_88 [ 16.05.2016, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Wymiana dwóch filtrów w landi renzo koszt 120 zł + 15 zł za podłączenie do kompa w serwisie Skody. Chyba jakaś promocja ? |
Autor: | piotrekpasti [ 25.05.2016, 05:53 ] |
Tytuł: | Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie?? |
Podłączenie do kompa tzn wgranie nowych map i regulacja? Za samą wymianę filtrów trochę drogo, ja kupuję filtry Landi za ok 40 zł komplet. Wymiana to 5 min |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |