FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F2] Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=15&t=17711
Strona 2 z 2

Autor:  rafig80 [ 03.05.2013, 10:58 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Wróciłem na stale do Pl więc pociągnę temat dalej - Serwis TG przy mojej ostatniej wizycie zrobił wszystkiego zdjęcia i miał się skontaktować z Landi czy jest ok czy trzeba przerabiać. Mieli dać znać jak będzie odpowiedz Landi - Do tej pory cisza. Miało być tak że jeśli Landi ztwierdzi ze nie ma potrzeby przerabiać dostanę kopię listu - jeśli nie zostanę wezwany na przeróbkę w ramach gwarancji - telefon mieli zarówno do mnie jak i do żony - miesiąc ciszy - w przyszłym Tygodniu się tam przejadę i znów zacznę drążyć temat - auto nadal działa bez zarzutu.
Co do kontrolki - kazali przyjechać na minimum gazu - ustawili i kontrolka rezerwy świeciła. Tankowanie do pełna - jazda po czym ostatnia zielona i znów pisk - a więc nadal nie działa jak należy :(

Autor:  luukaas_88 [ 05.07.2015, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Z tymi kontrolkami od gazu jest różnie, też mam Landirenzo fabrycznie zamontowany. Po zatankowaniu na full zbiornika i przejechaniu około 100km 3 lub 4 kontrolki mniej. Na ostatniej czerwonej kontrolce można przejechać do 80 - 120 km (w moim przypadku).

Autor:  rafig80 [ 06.07.2015, 07:46 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Odgrzałeś kotleta ale ok.

U mnie skończyło się tak że mechanik pokazał mi w jaki sposób to ustawić (głównie rezerwę czyli czerwoną kropkę) i metodą prób i błędów poustawiałem tak że po zapaleniu się czerwonej jakieś 50 km jestem w stanie przejechać. Niestety na trasie (autostrada i prędkość 150-160) po zapaleniu się czerwonej szybko (czytaj parę km) jest pisk. Większy pobór gazu - po przełączeniu benzyna i ponownie na gaz i redukcji prędkości do 100 km/h można jeszcze przejechać sporo. Jeżdżę głownie po mieście więc mi to nie przeszkadza.
Zasada prosta - zawsze miej pół baku Pb 95 i problemów żadnych. Przyzwyczaiłem się i jeżdżę "na licznik" - wyskoczy 400km przebiegu to pod dystrybutor.

Autor:  piotrekpasti [ 08.07.2015, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Kolego wtrącę się, bo miałem taki sam problem !
Mój kolega pracuje w Gallu, co za tym idzie dostałem solidny rabat i własnie tam kupiłem samochód.
Samochód z " fabryczna instalacją LPG". Pierwsze tys. km przejeździłem na benzynie, bo gaz " nie dojechał na czas". Po dwóch tygodniach założyli mi gaz. Okazało się, że są uszkodzone wtryski gazu. Zamówili nowe i znowu czekanie a ja bujałem się fabia w wersji roomster, czyli dla panów w kapeluszach :) . Finalnie założyli gaz, samochód chodził bez uwag, tak jak na benzynie.
Pewnego dnia miałem ubytek płynu chłodniczego, gall nic nie stwierdził, poza umyciem komory silnika :) TnT naprawili usterkę bezpłatnie, czyli wymienili jedną ze źle zamontowanych obejm trójnika wody. Po dokładnym przeglądzie instalacji w Tnt Usłyszałem: "pański samochód nie przejdzie przeglądu technicznego". Idąc tym tropem poprosiłem o dokładną liste co jest niezgodne. Z lista udałem się do kierownika salonu p. Jerzego do galla. Poprawili. Mianowicie przewód od gazu powinien być odsłonięty a był w peszlu, czujnik temperatury był w złym miejscu i inne jakieś złączki.
Po uzyskaniu informacji do landi renzo Polska dowiedziałem się, że instalację na gwarancji moge serwisować w dowolnym punkcie autoryzowanym Landi Renzo. Udałem się do Abart Gaz we wrocławiu. Wyregulowali instalację idealnie, wymienili filtry. Poprosiłem dodatkowo o przejrzenie całej instalacji w celu wyłapania " błędów w sztuce". Okazało się, że instalacja jest zamontowana zgodnie ze sztuką tylko źle w Gallu ustaliwi kąty i czasy wtrysku gazu. Poza tym było bez zarzutów. Powiedzieli mi na boku, że czasem aso jedzie na inne aso i tak w kółko. Także założyć instalacje w ASO tak, ale serwisować u fachowców od gazu a nie od przedazy flotowej :D
W Gallu jest tylko dwóch gazowników. Jeden nie ma pojęcia co robi, a drugi Julian ( u mnie zakładał instalację) ma pojęcie o gazie, tylko czasem chyba nie ma weny.. I stąd należało poprawić 3 rzeczy :)
Kolego jeżeli masz jakieś pytania odnośnie instalacji fabrycznej landi napisz, przerabiałem to już z każdej strony aż mam idealnie :)

Autor:  rafig80 [ 08.07.2015, 09:19 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Obecnie jest bezproblemowo. Po tej "akcji" z serwisem w TG zacząłem jeżdzić do serwisu ASO w rudzie śląskiej (oczywiście tylko do czasu końca gwarancji teraz już ASO mnie nie zobaczy) ale ASO Emida (obecnie Porsche) Ruda Śląska podeszło do sprawy zupełnie inaczej niż serwis z TG. Stwierdzili co prawda że instalacja zamontowana jest trochę niechlujnie (czytaj oni robią trochę inaczej i chowają co nieco a nie ciągnął po wierzchu) ale w sumie jest ok. Obecnie mam najechane 30.000 km (zdecydowana większość tryb miejski lekki - w końcu Tarnowskie Góry to nie Katowice czy Warszawa i korków raczej nie ma) i z gazem jak i z całym samochodem nie miałem żadnych problemów.

Autor:  piotrekpasti [ 09.07.2015, 08:06 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Jak załapiesz pożadnego serwisanta to powinno byc bezawaryjnie poza przeglądami i okresowymi wymianami :) Ja mam na gazie ok 23 tys, trochę misato, trochę trasa - 0 problemów

Autor:  luukaas_88 [ 16.05.2016, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Wymiana dwóch filtrów w landi renzo koszt 120 zł + 15 zł za podłączenie do kompa w serwisie Skody. Chyba jakaś promocja ?

Autor:  piotrekpasti [ 25.05.2016, 05:53 ]
Tytuł:  Re: Landirenzo montaż przez serwis - problem czy nie??

Podłączenie do kompa tzn wgranie nowych map i regulacja?
Za samą wymianę filtrów trochę drogo, ja kupuję filtry Landi za ok 40 zł komplet. Wymiana to 5 min :)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/