Regeneracja reduktora BRC Tecno
Dzisiaj, po 8 latach i 135 tys. km na LPG, postanowiłem zregenerować w/w reduktor.
Kupiłem oryginalny zestaw naprawczy i aluminiowe kolanka wody.
Samo rozebranie reduktora nie nastręcza trudności, gorzej z umyciem go w środku. W stopniu pierwszym jest sporo czarnego, twardego brudu (może to grafit??, nie wiem). Żadne środki chemiczne tego nie ruszały, dopiero środek do czyszczenia felg (strasznie śmierdzi) pomógł. Pół dnia mi zeszło, żeby go doczyścić i złożyć do kupy. Nie jest to skomplikowane, najtrudniej było włożyć metalowe kolanka (zakupione z oringami), bo oringi są za grube. Na szczęście w zestawie naprawczym są oringi do kolanek (zielone) więc je podmieniłem i za pomocą imadła wcisnąłem.
Reduktor po wyregulowaniu działa dobrze, zobaczymy czy spalanie spadnie, nie zmieni się czy wzrośnie.