|
|
|
|
Teraz jest 27.04.2024, 16:44
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 20.02.2011, 21:39 Posty: 44
Podziękował: 3
Pomógł: 3
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Województwo: małopolskie
|
2,0
Czy to prawda ze silnik 2,0 115km ma plastikowy kolektor i ze w tym wypadku musi byc tylko i wyłacznie gaz senkwecyjny?
|
15.04.2012, 13:25 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
Re: 2,0
_________________ O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".
|
15.04.2012, 14:04 |
|
|
Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41 Lokalizacja: Brzeg Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
Re: 2,0
Przy tym silniku, bo taki posiadam jest metalowy-alu kolektor, ale gaz to tylko sekwencyjny, bo innaczej będzie przechodził w tryb awaryjny i nie będzie oszczędności, no i mocy, Jak chcesz cieszyć się z jazdy to tylko sekwencja
|
04.05.2012, 21:07 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: 2,0
Acio a miałeś kontakt z 2 gen gazu (dobrze założoną) w poprzednim samochodzie podobno też tylko sekwencja mogła być stosowana a jak sprzedawałem miał 160k w tym 110k na gazie i bez uwag a co do trybu awaryjnego jak ktoś nie potrafi zakładać gazu niech zapalniczki nabija . oczywiście nie chodzi o polecanie 2 gen tylko o sprostowanie tego że się nie da i nie można... jak ktoś dobrze założy się da i będzie ok a jak ktoś nie zna ...
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
04.05.2012, 21:29 |
|
|
Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41 Lokalizacja: Brzeg Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
Re: 2,0
Komputery w skodzie Fabii spełniające normę spalin Euro4 podczas jazdy same dawkują i wprowadzają korektę zużycia cylindrów, przy normalnej instalce nie są wstanie przeprowadzić korekty spalania, wywalają błędy i przechodzą w tryb awaryjny. Dodatkowo wszystkie instalacje z pierwszą sondą prądowo-napięciową nie tolerują podłączania czego kolwiek do tych sond, więc co innego jak sekwencja nie wchodzi w grę.
|
04.05.2012, 21:36 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|