Teraz jest 27.04.2024, 20:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 538 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Następna strona
[F1-F4] Jaka instalacja gazowa do Fabii 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam!
Pytannie do Majsiek-a !!!

Jakąmasz instalację?
Pisałeś, że Elpigaz, natomiast jaki typ - nie znalazłem...
Czy może Stellę?
Coś takiego proponują mi w ASO?
Czy to jest dobre...
Z góry dzięki za info !!!


10.07.2006, 15:56

Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22
Lokalizacja: W-Wa Białołęka
Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
Post 
tak mam stelle. ogolne twierdzenie panuje ze elpigaz ma dobre instaki na wtrysku. tylko od razu jeszcze raz przestrzegam do naszego silnika trzeba naprawde dobrze zalozyc instalke inaczej klopoty murowane a wlasciwie brak komfortu jazdy samchodem i ciagly stres czy cos sie nie stanie z samochodem. ale okazuje sie ze mozna zrobic wszystko wlasciwie tak jak po ciezkiej walce w moim przypadku. obecnie pali mi jakies 8,5l - 9l gazu przy jezdzie w miescie a nie jezdze najdelikatniej, trasa to 7,5 - 8l przy predkosci najczesciej w okolicach 120 - 130km/h jak chcesz wiedziec cos wiecej to dzwon 600228351.
a tak z ciekawosci ile chca za instalke od ciebie w aso? ja rok temu wybulilem 4000zl.

_________________
Obrazek


10.07.2006, 21:52
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wielkie dzięki!
Na razie nie jeżdżę, gdyż czekam na prawo jazdy ::;))), a szkoda kasy na mandat. Powinienem mieć 28 czerwca, lecz ktoś ma zaparcie i czekam sobie...
Mam mieć „ponoć” 13-14 lipca to jeszcze dwa dni przeżyję...
Na razie za Stelle chcą w ASO 4000zł., jednak myślę, że coś może uda się wynegocjować 5-10% zobaczę jak do nich pojadę.
Na pewno wcześniej zadzwonię, do Ciebie, na co zwrócić uwagę i o co zapytać, gdyz na ten temat jestem zielony..., tyle co przeczytałem na różnych forach o gazie, mętlik i nic więcej...

Nawet zastanawiałem się nad założeniem gazu w Warszawie; dwie opcje
1. DT GAS – 2990zł. 1 rok gwarancji lub 50tyś km
2. LandiRenzo Omegas – 3500 zł. 2 lata gwarancji

http://www.auto-wimar.pl/moduly/promocj ... pcja=pokaz

Jednak zostałem przy Krakowie, gdyż bliżej serwis, samochód jeszcze ma rok gwarancji, założą w ASO, gdzie serwisuję autko, powinno być dobrze.
W W-awie autko zostawić trzeba było na 2 dni, wiec jak się podliczy to wyjdzie to samo.

Nie omieszkam zadzwonić przed telefonem lub wycieczką do ASO.

Dzięki za teraz i za później!!!
:worthy: :worthy: :worthy:


11.07.2006, 18:00

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
W Siedlcach (poza ASO) a dokładniej na granicy miasta do Fabci zaśpiewali mi za instalację 2300 - 2500 pln, osprzęt zdaje się BRC a elektronika polska. Na razie się jednak nie decyduję - autko na gwarancji... ;)

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


16.07.2006, 19:26
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Cena interesująca!!!
A jakato instalacja?
Jeżeli Skoda ma DTGAz za prawie 3000 z roczna gwarancją, kupije ja od dostawcy za 2000-2200 to moze łaśnie to jest to?
DtGaz- to o ile wiem troche części polskich i trochę włoskich.


17.07.2006, 09:40

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Instalacja BRC chyba...

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


17.07.2006, 22:08
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Ja tez mam gaz w silniku 12 12v instalacja STAG300 reduktor tomasetoo dalem 2800 auto wymiata super nie mam zadnych swieconcych sie kotrolek ile na baku to napisze po 1 regulacji.


19.07.2006, 20:14

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Dzięki Majsiek za wczorajsze info!
Z gazonikiem jestem umówiony, co prawda dopiero na 2 sierpnia, ale większość została dograna!
Wszystko się okaże 3 jak dostanę zagazowane autko.
Jeszcze zastanawiam się nad tym gdzie zamontować wlew gazu.
Myślałem o podwieszeniu go obok zaczepu holowniczego (nie mylić z hakiem), a jak nie to pozostaje zderzak.
Prawdę mówiąc to wolę go podwiesić, szkoda mi troszkę zderzaka.
Jeszcze raz dzięki!

[ Dodano: 2006-08-01, 20:51 ]
WITAM !!!
Majsiek pytanko!
Gdzie masz w swojej Fabii wlew gazu?
Zasatanawiam sie nad montarzem wlewu gazu obok zaczepu - tak troszke po lewej stronie takie uszko do ciągania się... pod spodem zderzaka. CoTy na to?
Pytam, gyz nie widziałem na fotkach.

[ Dodano: 2006-08-10, 22:38 ]
Zagazowałem Fabię 3 sierpnia.
Jak na razie wszystko OK.
Wielkie dzięki za pomoc i rady dla Majsiek-a oraz dla jano.
Słonka i ciepełka dla wszystkich!!!


25.07.2006, 17:41

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Jaką instalację LPG do 1.4
Witam wszystkich forumowiczow. Problem pewnie byl juz poruszany, ale juz dawno temu, teraz byc moze wyglada to troche inaczej.

Posiadam skode fabia 1.4 MPI 8V 60KM z 2001 r., chcialbym zalozyc do niej instalacje gazowa. Nie wiem, jaka wybrac: II czy IV generacji. Firma expert-roczniak (http://www.expert-roczniak.pl) zaproponowala mi instalacje II generacji za 1800 zl (lub 1600 na "gorszej' elektronice), IV generacja kosztuje u nich 2800 zl, ale ich zdaniem II w zupelnosci wystarczy. W firmie czakram (http://www.czakram.pl) dowiedzialem sie ze moga zalozyc mi tylko sekwencyjna za 3600 zl (nie zakladaja II gen do tego typu aut).

Nie wiem juz, na ktora sie zdecydowac. Rozsądna wydaje sie instalacja IV gen. za 2800 zl, ale nie wiem, czy warto w tej firmie (ekspres-roczniak), czy sa solidni? (moze ktos z poludnia wypowie sie na ich temat?). A moze w zupelnoci wystarczy instalacja II gen? Mam aluminiowy kolektor. Wiem, ze sa jakies roznice w elektronice, jaka wiec wybrac? Jaka polecacie? Jakich producentow?

Bede wdzieczny za kazda opinie, pozdrawiam, Kuba


25.08.2006, 20:45

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wybierz tylko instalacje IV generacji z wtryskiem gazu - będziesz zadowolony. Auto bedzie pracowało lepiej niż na benzynie, a spalanie pozostanie takie samo. Zakładając II generację narażasz się na spadek mocy, większe zuzycie gazu (na pewno o 1l więcej) i możliwe zniszczenie silnika. Lepiej wydać teraz więcej kasy, niż potem żalować, że się wogóle założyło gaz, co chwila jeżdżąc na regulację do gazownika i płacić więcej za gaz. Ja mam sekwencję i jestem bardzo zadowolony, po roku praktycznie mi się wszystko zwrociło, a nie jeżdżę jakoś strasznie dużo. pozdro


28.08.2006, 09:41
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:34
Lokalizacja: ......
Posty: 1054
Zdjęcia: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia
Rok prod.: 2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Tom napisał(a):
Zakładając II generację narażasz się na spadek mocy, większe zuzycie gazu (na pewno o 1l więcej) i możliwe zniszczenie silnika. Lepiej wydać teraz więcej kasy, niż potem żalować, że się wogóle założyło gaz, co chwila jeżdżąc na regulację do gazownika i płacić więcej za gaz


Hm polemizował bym...wszystko zależy od wachowości gazownika, skuteczności reguulacji gazu i smaego użytkownika auta /chodzi mi o przeg;ądy/. Ja już 4 rok jeżdzę na Ii geberacji ladniLorenzo /Włochy/ - fakt droga ale sprawdza się w 200% zrobiłem an niej 160000 i nic ..niedawno dopiero czyscilem mikser i to wszytko co sie narobilem w LPG...

_________________
:ruch: Forever FabiaClub.... :ruch:


28.08.2006, 09:54
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post Re: Jaką instalację LPG do 1.4 MPI 8V 60KM ?
Przy takiej roznicy w cenie to lepiej zalozyc IV generacje (zalezy co to za instalka).
Aha i nie licz na cud, ze tak jak napisal poprzednik bedzie palic tyle samo gazu co benzyny. :-)
Przy dobrym ustawieniu pali 20-30% wiecej gazu niz benzyny, wynika to z roznicy wartosci opalowej obydwu paliw i sposobu montazu instalacji (w II pogarsza sie sprawnosc, bo w dolocie jest mikser, podobno blos ma mniejsze opory przeplywu).
W II mamy mozliwosc odpalenia od razu na LPG (wazne jak duzo jezdzi sie po miescie i czesto sie zatrzymuje), co tez czynie od marca do listopada, wiec zuzycie benzyny w tym okresie jest bliskie zeru. :-)
Na krotkich trasach IV nie za bardzo jest ekonomicznie uzasadniona, bo zanim przelaczy sie na gaz to juz konczymy jazde, czyli caly czas jezdzimy na benzynie. :-)


29.08.2006, 07:39
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
dzięki za zainteresowanie. W taki razie ile gazu spalaja Wasze fabie?


31.08.2006, 21:02

Dołączył(a): 15.08.2006, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post Re: Jaką instalację LPG do 1.4 MPI 8V 60KM ?
nom napisał(a):
W II mamy mozliwosc odpalenia od razu na LPG (wazne jak duzo jezdzi sie po miescie i czesto sie zatrzymuje), co tez czynie od marca do listopada, wiec zuzycie benzyny w tym okresie jest bliskie zeru. :-)


To najkrótsza droga do spalenia pompek benzynowych. Sam tak robiłem, później to z konieczności, bo nawet przewody benzynowe były pozapychane osadami z benzyny.

Benzyna czasem się przydaje (zwłaszcza zimą) a nieużywanie obiegu zasilania benzyną to najkrótsza droga do awarii. I można mieć pełen bak, to mit, ja tak miałem. Gdy się benzyny nie używa pompki padają jak muchy.


02.09.2006, 13:44
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 30.08.2006, 21:56
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 15
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Octavia kombi '00/Octavia '04
Rok prod.: 2000 / 2004
Województwo: mazowieckie
Post Re: Jaką instalację LPG do 1.4 MPI 8V 60KM ?
Tomasz napisał(a):
nom napisał(a):
W II mamy mozliwosc odpalenia od razu na LPG (wazne jak duzo jezdzi sie po miescie i czesto sie zatrzymuje), co tez czynie od marca do listopada, wiec zuzycie benzyny w tym okresie jest bliskie zeru. :-)


To najkrótsza droga do spalenia pompek benzynowych. Sam tak robiłem, później to z konieczności, bo nawet przewody benzynowe były pozapychane osadami z benzyny.

Benzyna czasem się przydaje (zwłaszcza zimą) a nieużywanie obiegu zasilania benzyną to najkrótsza droga do awarii. I można mieć pełen bak, to mit, ja tak miałem. Gdy się benzyny nie używa pompki padają jak muchy.


Ja w swoim aucie moge zapalać na gazie i z pełną premedytacją to czynię. Jednak aby utrzymać zasilanie PB w należytym stanie na ok. 100 przejechanych km staram się około 1 km jechać na PB. W zimie natomiast zawsze staram się odpalać na PB.


02.09.2006, 20:06
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 538 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL