Teraz jest 28.03.2024, 11:52



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 538 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Następna strona
[F1-F4] Jaka instalacja gazowa do Fabii 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post Jaka instalacja gazowa do Fabii
Ja równiez miałem poprzednie auto na gaz - Daewoo Lanos 1,6 - i więcej nie załoze gazu do samochodu. Ciągle coś poprawiali a ja i tak musiałem jeździć na benzynie. Przynajmniej miał lepszego kopa :hurra:
A co Fabii przecież nie pali znowu tyle żeby była koniecznośc przerabiania - to jest oczywiście moja opinia.
Ja robie około 25 - 27 000 km rocznie, gdybym założył gaz pewnie przebieg by się nie zmienił bo po co miałbym gdzies jeszcze jeździć :P .
Mam roczne auto - instalacje kosztuje w pyte kasy, pozatym przeglądy co roku, jakieś filtry. Na co mi to.

Ale znam przypadki że ludzie założyli gaz i są zadowoleni nie mają żadnych wiekszych kłopotów - szkoda że ja tak nie miałem bo jestem już uprzedzony do tego typu rozwiązania.

_________________
Skoda Fabia JOY EDITION


15.07.2005, 08:08
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Grzesiek napisał(a):
Ale znam przypadki że ludzie założyli gaz i są zadowoleni nie mają żadnych wiekszych kłopotów - szkoda że ja tak nie miałem bo jestem już uprzedzony do tego typu rozwiązania

:arrow: Marka instacji (czyt dobor odpowiedniej instalki do silnika) to zaledwie 50 % sukcesu
:arrow: montaz + ustawienie to az 50% sukcesu
Pozdrawiam
Ps
Zgadzam sie ze fabki nie pala zbyt duzo 7,2-7,9 (w zaleznosci od ruchu) ale w obecnej chwili moje finanse przezywaja kryzys :czacha:


15.07.2005, 17:25

Dołączył(a): 07.04.2005, 16:01
Lokalizacja: Białogard
Posty: 199
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
wirnik napisał(a):
Grzesiek napisał(a):
Ale znam przypadki że ludzie założyli gaz i są zadowoleni nie mają żadnych wiekszych kłopotów - szkoda że ja tak nie miałem bo jestem już uprzedzony do tego typu rozwiązania

:arrow: Marka instacji (czyt dobor odpowiedniej instalki do silnika) to zaledwie 50 % sukcesu
:arrow: montaz + ustawienie to az 50% sukcesu
Pozdrawiam
Ps
Zgadzam sie ze fabki nie pala zbyt duzo 7,2-7,9 (w zaleznosci od ruchu) ale w obecnej chwili moje finanse przezywaja kryzys :czacha:


przyznam ze pali Ci troszke wiecej .. mam silnik 16V i w miescie uzyskuje ok 6,5 l i nie jezdze jak emeryt :P
moze dajecos dolewanie za kazdym razem dodatku do benzyny Castrola i zawsze tankuje 98.


15.07.2005, 23:16
Zobacz profil WWW GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Wojtas napisał(a):
przyznam ze pali Ci troszke wiecej .. mam silnik 16V i w miescie uzyskuje ok 6,5 l i nie jezdze jak emeryt
moze dajecos dolewanie za kazdym razem dodatku do benzyny Castrola i zawsze tankuje 98.

:arrow: dzieki za rade napewno sprawdze :D :mrgreen:
Pozdrawiam


16.07.2005, 09:41

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post LPG do silnika 1.2 HTP
Witam.
Tak sobie czytam posty w kąciku gazowym i nie widzę, żeby ktoś wspominał o instalacji LPG do silnika 1.2 HTP. Nie zastanawiałem się jeszcze mocno nad założeniem LPG ale kto wie... Z obserwacji na ulicy widzę, że zagazowane skody to raczej te z silnikiem 1.4
Stąd też takie pytania:
(a) jakiego typu powinna być instalacja do silnika 1.2 HTP? (sekwencyjny wtrysk gazu?)
(b) jaka marka instalacji?
(c) czy instalacja LPG dla 1.2 HTP (3 cylindry) jest tańsza niż dla silników 4-ro cylindrowych?
(d) czy ktoś zagazował skode 1.2 HTP?
Pozdrawiam...


07.09.2005, 17:03
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
a) tak by bylo najlepiej :czytaj:
b) nie wiem ja kiedys jezdzilem innym autem na Lovato i nie polecam :wazup:
c) mysle ze im mniej wtryskiwaczy tym taniej (tylko jesli chodzi o sekwencje)
d) pewnie tak ale ja nie znam :mrgreen: :banana:


07.09.2005, 17:33

Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22
Lokalizacja: W-Wa Białołęka
Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
Post 
witam. ja mam silniczek 1,2 64KM i zagazowany. zakladalem instalacje od razxu w aso w nowym samochodzie. autko ma trzy tygodnie. moge na razie powiedziec ze na gazie idzie lepiej niz na benzynie. mam sekwencyjny wtrzysk gazu ELPIGAZ. koszt instalacji w aso 4500zl. ja zaplacilem 4000zl z racji zlotej karty. gazu w miescie pali ok 9l a w trasieok 7,5l. autkiem przejechalem juz 3000km i jak na razie nic sie nie dzieje. mialem problem z kontrolka od uykladu kontroli spalin ale to tylko blad komputera wykasowali w aso i na razie wszystko oki. instalasje polecam tylko na sekwencyjnym wtrysku bo to plastikowy kolektor a i na osiagach nie stracisz.


07.09.2005, 19:40
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Dzdzieki za odpowiedź.
Szkoda, że nie mam zlotej karty :eh: .
Niedawno rozmawialem z czlowiekiem. ktory zalozyl sobie LPG do Skody 1.2 64KM, ale poza ASO i caly czas podobno swieci mu sie jakas kontrolka CHECK ENGINE, a monter mu na to "że tak musi byc" no i tak sobie czlowiek jezdzi i na razie nie narzeka, ale nie wiem jaki typ tej instalacji.
Osobiscie nie chcialbym, zeby taka kontrolka mi sie swiecila w czasie jazdy...
pozdrawiam

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


07.09.2005, 22:41
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
DebowyMocny napisał(a):
i caly czas podobno swieci mu sie jakas kontrolka CHECK ENGINE, a monter mu na to "że tak musi byc"

wcale tak nie musi byc a nawet nie powinno byc
nie wiem dokladnie jak sie sprawy maja z instalacjami z sekwencja ale we wszystkich starszych najczestrzym powodem jest to ze przy pracy na gazie odlaczane sa wtryskiwacze pb i zeby komputer nie swirowal nalezy emulowac ich prace byc moze jest zle dobrany emulator lub zle podlaczony droga sprawa to sonda lambda tu sprawa jest oczywista zle ustawiona mieszanka = zly odczyt przez komputer = proba korekcji i brak rezultatow bo gazem steruje inny komputer


07.09.2005, 23:09

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Wniosek jest wiec jeden, nie warto jezdzic do bylejakiego zakladu w stylu "AUTO-GAZ pan zlota raczka" :!: tylko do ASO no chyba ze znajdzie sie zaklad z wysoko wyspecjalizowanym personelem...

Przy okazji zapytam jeszcze o jedno,
mając instalację LPG zazwyczaj czesciej wymienia sie swiece, przewody wysokiego napiecia i chyba cos tam jeszcze, ale w silniku 1.2 HTP 64KM odnosnie przewodow wysokiego napiecia to nie dotyczy ? :?

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


07.09.2005, 23:48
Zobacz profil

Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22
Lokalizacja: W-Wa Białołęka
Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
Post 
nie mam pojecia za nowy samochod abym wiedzial. na razie jest oki. bedziemy robic jak bedzi trzeba
pozrdawiam


09.09.2005, 12:49
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:34
Lokalizacja: ......
Posty: 1054
Zdjęcia: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda Octavia
Rok prod.: 2012
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
DebowyMocny napisał(a):
Przy okazji zapytam jeszcze o jedno,
mając instalację LPG zazwyczaj czesciej wymienia sie swiece, przewody wysokiego napiecia i chyba cos tam jeszcze, ale w silniku 1.2 HTP 64KM odnosnie przewodow wysokiego napiecia to nie dotyczy ?



MOże tak przeglady co 15.000 wymiana obowiązkowa to:
- olej
- filt oleju
- filtr gazu
- świece / w Fabi nie ma przewodów/
- w miarę potrzeby wymiana filtra powietrza...

..i tak od 110.000km i ja smigam... :respect:

_________________
:ruch: Forever FabiaClub.... :ruch:


09.09.2005, 12:54
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
No to fajosko, wymienia sie w zasadzie to co przy normalnej exploatacji na benzynce, jak widze to czesciej tylko swiece + filterek gazu. No i przeglad wtedy jakies 50 PLN wiecej.
Jak nie spiep***ą instalacji to tylko lać gaz i smigać :mrgreen:

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


09.09.2005, 22:31
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
DebowyMocny napisał(a):
i przeglad wtedy jakies 50 PLN wiecej.

i co roku nawet jak masz nowa bryke
a przy starszych instalacjach co jakis czas membrany parownika jeszcze dochodza


10.09.2005, 01:23

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
DebowyMocny napisał(a):
Wniosek jest wiec jeden, nie warto jezdzic do bylejakiego zakladu w stylu "AUTO-GAZ pan zlota raczka" :!: tylko do ASO no chyba ze znajdzie sie zaklad z wysoko wyspecjalizowanym personelem... :?


Co ty wygdujesz ?? lepiej do aso ?? buhahaha :mrgreen: w aso to CI zrobia jeszcze gorzej niz Pan Rysio zlota raczak.... dobre... :?


10.09.2005, 10:10
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 538 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL