Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14 Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
|
W poznaniu u Domańskiego chca 3900 a w Cargazie 2600 za instalację do mojego autka ................. hmmmmmm alez te ceny sa różne
_________________ pozdrawiam
_bikerrr_
|
10.01.2007, 20:35 |
|
|
Dołączył(a): 08.08.2006, 07:18 Lokalizacja: Staszów Posty: 151
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: HETCHBECK
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
|
_bikerrr_ napisał(a): hmmmmmm alez te ceny sa różne
ale Ty pewnie mówisz o sekfencji a ona niestety jest droba ale lepsza ja mam II generacji ale nie sekfencyjny. Nie orientuje sie ale w Twoim autku pewnie nie da sie tej prostrzej
_________________ pozdrawiam!!!
FABIA 1,4MPI 8V+GAZ
|
10.01.2007, 20:50 |
|
|
Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14 Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
|
SEKWENCYJNA 3 GENERACJI tak jak mówisz - tylko nie wiem co z kolektorem - czy wymieniają - chyba mamy plastikowe co ?
_________________ pozdrawiam
_bikerrr_
|
10.01.2007, 20:53 |
|
|
Dołączył(a): 08.08.2006, 07:18 Lokalizacja: Staszów Posty: 151
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: HETCHBECK
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
|
Cytuj: hemroq - napisz mi coś więcej o gazie - właśnie chce zagazowac swoje cacko
proponuje poczytaj TU na forum. Ja nie jestem mocny w tym tylko mówie to zasięgnołem z ciekawości i co interesowało mnie a także z praktyki innych. Powinienes pogadac z tymi co mają taki sam silnik i nają LPG.
Ja mam 1,4 MPI 60KM, jedną sąde a z tego co wiem to Ty masz jednostke nowoczesna... co do plastikowego kolektora to juz i na to "gazownicy"znależli sposób...
_________________ pozdrawiam!!!
FABIA 1,4MPI 8V+GAZ
|
10.01.2007, 21:11 |
|
|
Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14 Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
|
tak znalazłm - jednak tworzywowy kolektor - podlega wymianie ............. ałozyłem nowy temacik - gdyby ktoś znał taka instalacje to prosze o opinię
http://www.car-gaz.pl/index.php?id=210& ... 880ca3c3da
Sekwencyjny system wtrysku gazu SOLARIS
_________________ pozdrawiam
_bikerrr_
|
10.01.2007, 21:13 |
|
|
Dołączył(a): 17.08.2006, 14:22 Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski Posty: 478 Zdjęcia: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: RUN
Rok prod.: 2003 LPG
Województwo: świętokrzyskie
|
Nic nie podlega wymienie, na sekwencji moze być plastikowy kolektor ja za swoja instalacje placilem 3500zł (sekwencja Sirocco). Do starszych instalacji owszem muszą wymienić. Rok temu umnie to był koszt około 2100zł instalacja LPG+900zł kolektor.
_________________ Trzeba płynąć pod prąd, bo z prądem płyną tylko śmieci
|
10.01.2007, 21:33 |
|
|
Dołączył(a): 08.08.2006, 07:18 Lokalizacja: Staszów Posty: 151
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: HETCHBECK
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
|
Draki napisał(a): Nic nie podlega wymienie
zgadza sie sekwencja to "chodzi" jak na benzynie. Znaleść dobrych fachowców sprawdzonych od gazu i kropka. no i jeszzce kasa
_________________ pozdrawiam!!!
FABIA 1,4MPI 8V+GAZ
|
10.01.2007, 22:18 |
|
|
Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22 Lokalizacja: W-Wa Białołęka Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
|
do naszego silnika to p[olecam tylko sekwencje jak chcesz aby jezdzil nagazie, nie dysponujemy duza moca a inatalka II generacji jeszce ja oslabi. jakb zakladac to instalke sekwencyjna i nic nie trza zminiac. i nie ma roznicy w jwzdzie na gazie i na benzynie
_________________
|
11.01.2007, 02:32 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Witam,
moja Skodzinka ma juz 60.000 km i od 3000 km jezdze na gazie (od 10.2004). Ogolnie nie moge narzekac i tak jak koledzy, chwale LandiRenzo.
Oczywiscie denerwujacy jest stukot tej instalacji ale za to jest ponoc malo-awaryjna a na tym mi bardziej zalezy.
Tylko o jednym radze nie zapominac - o zalanym do polowy baku PB.
Wlasnie jakies 5000 km temu zaczela dawac o sobie znac pompa. i wtedy sobie przypomnialem, ze nalezy jezdzic na polowie baku... Wydaje mi sie, ze buczenie (glosniejsza praca pompy) to wlasnie od tego ale najpierw zamierzam sprawdzic czy to nie jest wina zapchanego filtra paliwa, ktory i tak jest do wymiany.
Pozdrawiam i polecam,
Norbert
|
15.01.2007, 21:29 |
|
|
Dołączył(a): 22.11.2005, 23:15 Lokalizacja: SK XXXXX Posty: 136
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Województwo: śląskie
|
jack 07 napisał(a): W mojej instalce denerwuje mnie że po odpaleniuna benzynie i przekroczeniu 2000 obr automat przełącza na gaz i jak sie tego plynnie nie zrobi to samochod gaśnie nie zawsze o tym pamietam i jest to denerwujace czy ktos ma podobnie
niech sprawdza ci cewke parownika
_________________ N 50°12'29.8" E 18°59'33.8"
|
16.01.2007, 22:21 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
jack 07 napisał(a): mojej instalce denerwuje mnie że po odpaleniuna benzynie i przekroczeniu 2000 obr automat przełącza na gaz i jak sie tego plynnie nie zrobi to samochod gaśnie nie zawsze o tym pamietam i jest to denerwujace czy ktos ma podobnie
Jak mniemam masz instalacje II generacji. Próg ilości obrotów przy jakich ma nastąpić przełączenie na gas ustawiany jest w centralce - tam gdzie jest klawisz przełącznika gas/benzyna w kabinie. Dostraja się to potencjometrem w tej centralce. Ja mam ustawione na ok. 2700rpm, ale chyba sobie zmniejszę do 2000rpm.
Niestety te brutalne szarpnięcie przy przełączeniu to efekt braku emulatora wtrysków.
Niestety gaziarze idą na skróty i zamiast wstawić i wyregulować emulator wtrysków to chamsko odłączają mase z cewek elektromagnesów wtrysków - w skrajnych przypadkach zwierają sterownie elektromagnesami do masy za pomocą przekaźnika sterowanego sygnałem z elektrozaworów gazu.
W czasie przełączania na gas emulator pozwala przez chwilę na podawanie benzyny zanim wyłączy wtryski (0,5-3s) - efekt silnik nie szarpie z braku paliwa. Dodatkowo emulator symuluje prace wtrysków przez co sterownik silnika nie łapie błędów.
Ja po uruchomieniu silnika trochę na postoju go przegazowuję przez co nie muszę pamiętać o delikatnym wchodzeniu na obroty w czasie jazdy. Przełączenie jest płynne i nic nie szarpie. W zimę chwilę jade z centralką przełączoną tylko na benzynę by podgrzać silnik aby nie ukatrupić zimnem membran w redukorze.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
17.01.2007, 21:17 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Też zimą przyjąłem taka technike że po odpaleniu przełączam na benzyne a jak wzkazówka temperatury drgnie przełaczam na gaz i jest ok a czy ja mam INSTALKE II GENERACJI CZY SEKWENCJE nie mam pojęcia w 2002 kosztowała w skodzie 2700zl
pozdro
|
18.01.2007, 15:06 |
|
|
Dołączył(a): 07.11.2005, 13:24 Lokalizacja: Wejherowo Posty: 497
Podziękował: 1
Pomógł: 8
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
Po cenie i silniku wnioskuję iż masz II generacje.
_________________ WWW.CIAPKOWO.PL - może TY odmienisz ich los.
|
18.01.2007, 20:25 |
|
|
Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14 Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
|
Zdecydowalame sie na sekwencyjna - dam wam znać jak wyszło
[ Dodano: 2007-02-05, 15:08 ]
HA HA HI HI - i jedzie na gazie jak na 98 jechała ..... warto było jak sadze na razie ....
cena 2600 zł - sekwencyjna instalacja
_________________ pozdrawiam
_bikerrr_
|
25.01.2007, 06:51 |
|
|
Dołączył(a): 28.01.2007, 18:36 Lokalizacja: Szczecin Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: zachodniopomorskie
|
Kolejne pytanie o gaz do 1.4 60KM
Cześć!!! Mam Fabkę 1.4 mpi 44 kw -przebieg 69000 km no i oczywiście pytanko. Mieszkam w Szczecinie i jak się pytałem o załozenie instalacji gazowej to mówili mi tylko że za 3500 zł. Innej nie założą bo na tanszej prycha i strzela ????. Na forum piszecie że mozna założyc instalacje II generacji -po prostu jest tańsza. No i mam pytanko czy czasem ta tańsza instalacja nie uszkodzi mi mojego autka. Zaznaczam że jazda do pracy zabiera mi 12 km ,później autko stoi 2h na dworzu i potem 4 km znowu do pracy( zauwazyłem że autkko rozgrzewa mi się do odpowiedniej temp. po 2 km jazdy, po nocce). Acha i jak możecie to powiedzie jaki mam kolektor plastikowy czy metelowy bo zawsze się mnie o to pytają na warsztatach gazwoniczych jak pytam o założenie instalacji.
_________________ kiel11
Szczecin
Fabia 2001 1,4Mpi
Gaz TARTARINI II-ga Generacja
Ostatnio edytowano 28.01.2007, 19:03 przez kiel11, łącznie edytowano 1 raz
|
28.01.2007, 18:48 |
|
|