FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] cewka zapłonowa a lpg
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=15&t=11047
Strona 1 z 1

Autor:  hiv84 [ 09.06.2010, 09:06 ]
Tytuł:  cewka zapłonowa a lpg

Witam.Mam pytanie-po założeniu gazu padła mi cewka zapłonowa.Jak długo u was wytrzymuja cewki z zaisnstalowanym gazem.I jaki najlepszy zamiennik do fabi 1.2 HTP?

Autor:  K_Tomek [ 09.06.2010, 12:39 ]
Tytuł: 

hiv84 napisał(a):
Jak długo u was wytrzymuja cewki z zaisnstalowanym gazem


Raczej nie ma związku

Autor:  Acio [ 21.06.2010, 12:07 ]
Tytuł: 

U mnie w firmie jest fabia i cewka padła po przejechanych około 5 tys km, także chyba nie ma reguły

Autor:  pjk83 [ 23.09.2010, 12:28 ]
Tytuł: 

mi padła cewka po przejechaniu na gazie 50k km i kupilem oryginalna ....

Autor:  mosfet [ 23.09.2010, 20:53 ]
Tytuł: 

A jakie były objawy padu cewki?

mam taki sam silnik jak autor wątku. Podczas pracy na LPG na wolnych obrotach wypadają mi zapłony na cylindrze 1 i 3. Wypadające zapłony śledzę VAGiem. Liczniki wypadów odpowiednio:
1- wolno do przodu
2- stoi na zerze
3 - szybko do przodu

Zapłony wypadają tylko na wolnych obrotach. Podczas przegazówki, wypadów nie ma. Czy to padające cewki na 1 i 3 cyl? Może wtrysk gazu nie wyrabia...albo to kompresja :smutny: i wtedy głowica do remontu.. Proszę więc by kolega hiv84 powiedział jak to u niego było.

Autor:  pjk83 [ 24.09.2010, 08:45 ]
Tytuł: 

Moje obiawy opisałem na wontku głównym.
Ale była to nie regularna praca silnika zarówno na LPG i PB... latał cały silnik....
Po wyciagnieciu pierwszej cewki obiawy były takie same a jak wyciagnołem druga lub trzecia to bardziej latał :) wiec wiedziałem ze jest coś nei tak z cewka lub swiecą ale jak zamieniłem miejscami druga i pierwsza to nie było róznicy wiec wywnioskowałme ze to jednak cewka... Kupimle nowa cewke oczywiscie oryginał koszt to 130 zł i po zamontowaniu było wszystko dobrze :)

Autor:  pagi82 [ 05.10.2010, 06:30 ]
Tytuł: 

witam
mam podobny problem, fabia 1.4 16V padła cewka, objawy: falujace obroty od ok 500-900, wibracje silnika, brak mocy, migajaca kontrolka (zołty silniczek) od sterowania.
Wymienilem na nowa cewke ale niestety padła kolejna. Dzis jade kupic 3 nowe ale jeszcze sonda lambda nie daje mi spokoju - jak mozna sprawdzic ta sond nie majac specjalistycznych narzedzi???

Zastanawiajace jest to ze po wymianie cewki na nowa-oryginalna (ale innej firmy niz poprzednia) od razu padła kolejna, przeciez cewka to cewka - takie samo napiecie, podłaczenie, styk na swiecy??

Jezeli macie jakies pomysły bede wdzieczny.

pzdr
PaGi

Autor:  Acio [ 05.10.2010, 20:24 ]
Tytuł: 

Jedno co przychodzi mi do głowy, to musiał byś sprawdzić, czy działa wentylator chłodzący, może masz wyższą temperaturę na silniku, to że pokazuje wskaźnik w liczniku 90 stopni to do końca nie jest prawdą, wskażnik jak pokazuje 90 stopni to na silniku może być 80-100 stopni !!

Autor:  pagi82 [ 06.10.2010, 06:23 ]
Tytuł: 

temat jak na razie rozwiazany :mrgreen:
wymienilem druga cewke, sparwdzilem po wykreceniu swiec czy na wszystkich jest iskra, wkrecilem, skrecilem przezegnałem sie ;-) i odpaliłem.
Nie telepie, praca równa na paliwie i gazie, po przejechaniu 10 km ikona silniczka zgasłą i poki co jest dobrze :worthy: , kurcze a mialem juz wizje wymiany lambda i wizyty u mechanika.

Z chłodnica wydaje mi sie ze jest ok, fakt faktem nie sprawdzałem nigdy czujki temp., ale to kollejny puntk o którym bede pamietac ;)

Autor:  trymer [ 24.09.2016, 18:59 ]
Tytuł:  Re: cewka zapłonowa a lpg

Proponuję sprawdzić przerwę na świecach . LPG potrzebuje wyższego napięcia na świecy , co może być przyczyną palenia cewek. Ja ustawiam na 0,9 mm i mam spokój .

Autor:  Artur_jaw [ 24.09.2016, 23:18 ]
Tytuł:  Re: cewka zapłonowa a lpg

trymer jak już bawisz się w archeologa odkopując tematy z przed 6 lat to choć pisz informacje zgodne z prawdą a nie z tym co Ci się wydaje ... zmiana przerwy na świecach nie wpływa na zmianę napięcia jakie jest podawane na świece

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/