|
|
Teraz jest 13.05.2024, 10:26
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
[F1] cewka zapłonowa a lpg
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 22.01.2009, 09:19 Lokalizacja: Racibórz Posty: 88
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
|
cewka zapłonowa a lpg
Witam.Mam pytanie-po założeniu gazu padła mi cewka zapłonowa.Jak długo u was wytrzymuja cewki z zaisnstalowanym gazem.I jaki najlepszy zamiennik do fabi 1.2 HTP?
|
09.06.2010, 09:06 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36 Lokalizacja: Pabianice Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
|
hiv84 napisał(a): Jak długo u was wytrzymuja cewki z zaisnstalowanym gazem
Raczej nie ma związku
_________________ F2 COMBI LPG
|
09.06.2010, 12:39 |
|
|
Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41 Lokalizacja: Brzeg Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
U mnie w firmie jest fabia i cewka padła po przejechanych około 5 tys km, także chyba nie ma reguły
|
21.06.2010, 12:07 |
|
|
Dołączył(a): 22.02.2010, 16:30 Lokalizacja: WI Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
mi padła cewka po przejechaniu na gazie 50k km i kupilem oryginalna ....
|
23.09.2010, 12:28 |
|
|
Dołączył(a): 27.05.2010, 13:52 Lokalizacja: Wrocław Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BMD-1.2 6V 54KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Combi Clasic +wÂłasne bajery
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
|
A jakie były objawy padu cewki?
mam taki sam silnik jak autor wątku. Podczas pracy na LPG na wolnych obrotach wypadają mi zapłony na cylindrze 1 i 3. Wypadające zapłony śledzę VAGiem. Liczniki wypadów odpowiednio:
1- wolno do przodu
2- stoi na zerze
3 - szybko do przodu
Zapłony wypadają tylko na wolnych obrotach. Podczas przegazówki, wypadów nie ma. Czy to padające cewki na 1 i 3 cyl? Może wtrysk gazu nie wyrabia...albo to kompresja i wtedy głowica do remontu.. Proszę więc by kolega hiv84 powiedział jak to u niego było.
_________________ HTP - historia o ambitnym silniku, który stwierdził, że nie będzie napędzał kosiarki do końca życia..i spróbował czegoś więcej.
|
23.09.2010, 20:53 |
|
|
Dołączył(a): 22.02.2010, 16:30 Lokalizacja: WI Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Moje obiawy opisałem na wontku głównym.
Ale była to nie regularna praca silnika zarówno na LPG i PB... latał cały silnik....
Po wyciagnieciu pierwszej cewki obiawy były takie same a jak wyciagnołem druga lub trzecia to bardziej latał wiec wiedziałem ze jest coś nei tak z cewka lub swiecą ale jak zamieniłem miejscami druga i pierwsza to nie było róznicy wiec wywnioskowałme ze to jednak cewka... Kupimle nowa cewke oczywiscie oryginał koszt to 130 zł i po zamontowaniu było wszystko dobrze
|
24.09.2010, 08:45 |
|
|
Dołączył(a): 16.05.2010, 17:21 Lokalizacja: Warszawa Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Województwo: mazowieckie
|
witam
mam podobny problem, fabia 1.4 16V padła cewka, objawy: falujace obroty od ok 500-900, wibracje silnika, brak mocy, migajaca kontrolka (zołty silniczek) od sterowania.
Wymienilem na nowa cewke ale niestety padła kolejna. Dzis jade kupic 3 nowe ale jeszcze sonda lambda nie daje mi spokoju - jak mozna sprawdzic ta sond nie majac specjalistycznych narzedzi???
Zastanawiajace jest to ze po wymianie cewki na nowa-oryginalna (ale innej firmy niz poprzednia) od razu padła kolejna, przeciez cewka to cewka - takie samo napiecie, podłaczenie, styk na swiecy??
Jezeli macie jakies pomysły bede wdzieczny.
pzdr
PaGi
|
05.10.2010, 06:30 |
|
|
Dołączył(a): 24.04.2009, 07:41 Lokalizacja: Brzeg Posty: 229
Podziękował: 1
Pomógł: 2
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: EYX - 5b.
Samochód: ELEGANCE
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
Jedno co przychodzi mi do głowy, to musiał byś sprawdzić, czy działa wentylator chłodzący, może masz wyższą temperaturę na silniku, to że pokazuje wskaźnik w liczniku 90 stopni to do końca nie jest prawdą, wskażnik jak pokazuje 90 stopni to na silniku może być 80-100 stopni !!
|
05.10.2010, 20:24 |
|
|
Dołączył(a): 16.05.2010, 17:21 Lokalizacja: Warszawa Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Województwo: mazowieckie
|
temat jak na razie rozwiazany
wymienilem druga cewke, sparwdzilem po wykreceniu swiec czy na wszystkich jest iskra, wkrecilem, skrecilem przezegnałem sie i odpaliłem.
Nie telepie, praca równa na paliwie i gazie, po przejechaniu 10 km ikona silniczka zgasłą i poki co jest dobrze , kurcze a mialem juz wizje wymiany lambda i wizyty u mechanika.
Z chłodnica wydaje mi sie ze jest ok, fakt faktem nie sprawdzałem nigdy czujki temp., ale to kollejny puntk o którym bede pamietac
|
06.10.2010, 06:23 |
|
|
Dołączył(a): 24.09.2016, 18:33 Posty: 1
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BTS-1.6 16V 105KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
|
Re: cewka zapłonowa a lpg
Proponuję sprawdzić przerwę na świecach . LPG potrzebuje wyższego napięcia na świecy , co może być przyczyną palenia cewek. Ja ustawiam na 0,9 mm i mam spokój .
|
24.09.2016, 18:59 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: cewka zapłonowa a lpg
trymer jak już bawisz się w archeologa odkopując tematy z przed 6 lat to choć pisz informacje zgodne z prawdą a nie z tym co Ci się wydaje ... zmiana przerwy na świecach nie wpływa na zmianę napięcia jakie jest podawane na świece
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
24.09.2016, 23:18 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|