Teraz jest 27.04.2024, 19:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
[F1] jak wymienić olej w 1,2 HTP 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
j-61 napisał(a):
posmarowc delikatnie olejem zeby sie dobrze ulozyla.

smaruje to sie po to zeby sie nie zapiekla...

_________________
1.8T 301HP


27.11.2009, 00:24
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.03.2005, 22:03
Lokalizacja: BYTOM
Posty: 376
Podziękował: 2
Pomógł: 3

Województwo: śląskie
Post 
to jeszcze 2 pytanka
1) jaka jest śruba spustowa ? np>: imbus - jaki rozmiar
2) jakiś następny pomysł na odkręcenie śruby - plastiku nad filtrem oleju

oczywiście temat dalej dotyczy silnika HTP 1,2 64KM


27.11.2009, 18:22
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
Obrazek
duza nasadka. chyba 36, ew 32.
do misy chyba imbus 7 albo 8. o ile stalowa jest. w alu sa 19 albo 17

_________________
1.8T 301HP


27.11.2009, 19:59
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.09.2005, 14:23
Lokalizacja: Siedlce
Posty: 391
Podziękował: 2
Pomógł: 8

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Ponadto dobrze jest przykryć folią lub ręcznikiem papierowym alternator, żeby czasem nie nakapał na niego olej podczas wymiany wkładu filtra oleju.
Oleju wchodzi dokładnie 3.0 L (motor 1,2 HTP 64KM).
Pod korek spustowy w misie potrzebna będzie tez podkładka miedziana.
Powodzenia...

_________________
1.2 HTP 12V 64KM


27.11.2009, 22:03
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.03.2010, 17:07
Lokalizacja: Szczytno
Posty: 199
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Samochód: CoMbI ACTIVE
Rok prod.: 2006
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Sorry za odkop ale 3.5l to jest przesada i to gruba. Mi w ASO wtłoczyli 3l i jest trochę ponad max. Radze wlać 2.8 litra.

_________________
Obrazek


11.03.2010, 22:29
Zobacz profil

Dołączył(a): 14.07.2009, 16:24
Posty: 57
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: CHOICE
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: łódzkie
Post 
Też niedługo mnie czeka wymiana oleju i filtrów...
Wyszukałem ten temat i mam pytanie-
-Czy dobrze wywnioskowałem iż przy tym silniku nie wymienia się całego filtru oleju tylko jego wkład? Czym to jest podyktowane? Nie można kupić całego filtra w obudowie?

-Czy trzeba odkręcać osłonę silnika? czy może są w niej otwory które pozwalają wykonać tą czynność bez jej zdejmowania?


09.04.2010, 19:37
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.04.2010, 13:49
Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post 
Ja podniosłem przód fabki na kobyłki, weszło mi wiaderko 5l. ampulem odkręciłem korek aż spokojnie ściekł stary olej. obudowę filtra oleju odkręciłem kluczem 38 który mam do nakrętki wału w polonezie. Wkład filtra oleju sprzedają razem z oringiem do uszczelniającym obudowę. Pół godziny i po bólu. oleju faktycznie weszło mniej niż 3 l. bo nie warto lać za dużo.


14.04.2010, 15:29
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.01.2009, 15:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 63
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
Post 
Jerry napisał(a):
Ja podniosłem przód fabki na kobyłki, weszło mi wiaderko 5l. ampulem odkręciłem korek aż spokojnie ściekł stary olej. obudowę filtra oleju odkręciłem kluczem 38 który mam do nakrętki wału w polonezie. Wkład filtra oleju sprzedają razem z oringiem do uszczelniającym obudowę. Pół godziny i po bólu. oleju faktycznie weszło mniej niż 3 l. bo nie warto lać za dużo.


Do tego modelu nie stosuje się "całych" filtrów po prostu masz wkład ... jak dla mnie jest to bardzo wygodne.


14.04.2010, 16:07
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 28.03.2010, 15:05
Posty: 45
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ATY-1.2 6V 54KM
Samochód: Fabia II
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
i tanie przy okazji:) :browar:
ja za wkład bosh`a zapłaciłem 21 zł:)


15.04.2010, 07:48
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
Szymonrts napisał(a):
ja za wkład bosh`a zapłaciłem 21 zł:)

Za oryginał zapłaciłem 25 zł

_________________
Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race
Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm,
Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,


15.04.2010, 20:54
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.05.2010, 13:52
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: BMD-1.2 6V 54KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Combi Clasic +wÂłasne bajery
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
Post 
Witam.

Czy do spuszczenia oleju potrzebny jest kanał? Ew. jeśli nie, to jak dostać się do spustu oleju? ma ktoś fotkę?
Oczywiście chodzi mi o 1,2 HTP 6V

Pozdrawiam.


12.07.2010, 21:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.10.2009, 12:45
Lokalizacja: Saska Kępa / WWA
Posty: 132
Podziękował: 0
Pomógł: 17

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: Fabia HTB Run
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
Post 
Na kanale będzie Ci najwygodniej, więc nie kombinuj, tylko szukaj kanału.

_________________
SPRZEDAM: Lampy tył; Lampkę podsufitki; Podłokietnik tył Info @ PW

Obrazek


13.07.2010, 12:23
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 21.07.2010, 12:21
Lokalizacja: dąbrowa górnicza
Posty: 3
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BNV-1.4 TDI 80 KM
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post Re: Opis wymiany oleju w HTP 1.2 64KM
Witam.
Czy ktoś mógłby napisać jak zdemontować pokrywę silnika? Bo do wymiany wkładu filtra jest to raczej konieczne, a ja szarpę, pociągam i podważam a ona uparcie siedzi i nie ulega. Czy jest na wcisk jak w "normalnych" fabkach czy czy inny patent? HELPU.


11.08.2012, 06:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.07.2010, 12:21
Lokalizacja: dąbrowa górnicza
Posty: 3
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BNV-1.4 TDI 80 KM
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post Re: Opis wymiany oleju w HTP 1.2 64KM
DO POSTU WYŻEJ - oczywiście chodzi o 1.2 HTP a nie jak z profilu TDI


11.08.2012, 06:20
Zobacz profil GG
Partner FabiaClub.pl
Partner FabiaClub.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.01.2011, 08:47
Lokalizacja: Śląsk
Posty: 5157
Zdjęcia: 0
Podziękował: 101
Pomógł: 128

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III FL 1.0 TSI
Rok prod.: 2018
Województwo: śląskie
Post Re: Opis wymiany oleju w HTP 1.2 64KM
z tego co wiem to wystarczy szarpnac energicznie.

_________________
Jest viewtopic.php?f=27&t=24816
Była viewtopic.php?f=27&t=18193


11.08.2012, 06:48
Zobacz profil Album osobisty
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL