Witanko
Jak się mylę nich ktoś mnie poprawi ale przy pewnych obrotach i na pewnym biegu auto bez względu na paliwo i bez względu na to czy pod czy z góry powinno zawsze jechać tyle samo jeżeli silnik się kręci 3000 obr/min to skrzynia biegów połączona przez sprzegło z silnikiem zawsze będzie kręcić się z tą samą prędkością i za pomocą przełożeń stałych dla danego biegu przekaże odpowiednie obroty do mechanizmu różnicowego dalej na półosie napędowe i na koła i jeżeli raz masz tak że przy 3000 obr/min masz 120 km/h a raz 100 km/h to coś się psuje do usterek które koledzy wymienili wyżej czyli sprzęgło (wtedy by miało znaczenie czy jedziesz pod górę czy z góry prędkość z góry byłaby wyższa), obrotomierz, prędkościomierz, czójniki tych zegarów, to ja bym jeszcze dorzucił sławną już w autach do 2003 roku produkcji gnijącą wiązkę ostatnio chciałem sprawdzić jak u mnie wyglada ta sławna wiązka i okazało się że był to ostatni dzwonek kable już popuchły i dosłownie w palcach się rozlatywały
jeszcze troszkę jazdy i mogło by dojść do jakiegoś nieszczęścia a dodam że gdy kolega chciałem zmierzyć czy w jednym z kabelków jest prąd i włączyłem stacyjkę i ruszałem wiązką do dosłownie głupiał prętkościomierz raz wskazywał 100 raz 140
a autko oczywiśćie stało nieruchomo. Co do tej wiązki to wszystkie informacje były już poruszane w innym temacie ja wymieniałem te kable które zgniły czyli wszystkie.
Jeżeli nie sprawdzana była u Ciebie ta wiązka radzę sprawdź to jak naszybciej
Pozdrawiam