Teraz jest 02.05.2024, 01:48



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
[F1] Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak? 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.01.2015, 22:29
Lokalizacja: Rz-ów
Posty: 29
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1 Hatchback CLA
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
Witam.
Mam pytanie: usuwał ktoś w AZQ EGR? Jak to zrobić i czy trzeba coś programować VAGiem, a jeżeli tak to co?
Nie znalazłem nic odnośnie usuwania EGR w AZQ, same wersje diesel lub czyszczenie, żadnego step by step :(
Nie chciał bym czegoś zepsuć.


06.03.2016, 19:06
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24
Posty: 3924
Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
Po co usuwasz ?


06.03.2016, 19:58
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.01.2015, 22:29
Lokalizacja: Rz-ów
Posty: 29
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1 Hatchback CLA
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
na razie pytam na zapas... nigdy nic nie wiadomo.


06.03.2016, 20:00
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24
Posty: 3924
Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
To już nie ta generacja silników że EGR usuniesz tak łatwo, dlatego spytałem jaki jest powód usunięcia.
Jeśli wszystko jest OK z silnikiem to EGR w zasadzie nie sprawia jakiś problemów.


06.03.2016, 20:05
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.01.2015, 22:29
Lokalizacja: Rz-ów
Posty: 29
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1 Hatchback CLA
Rok prod.: 2003
Województwo: podkarpackie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
pytam na zaś by nie zostać z ręką w nocniku i jeździć przez miesiąc na trybie awaryjnym :(
puki działa jako tako to nie ruszam.


06.03.2016, 20:07
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.03.2006, 16:30
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 95
Podziękował: 3
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia Combi Joy
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
Potrzebuję porady, padł mi EGR, wymieniłem na nowy (jakiś szwabski zamiennik), niestety co jakiś czas wywala kontrolkę tzw helikopter Check Engine na zimnym silniku.
Po przeskanowaniu programem Polski Vag następujące komunikaty:
17848 Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik1) przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Po wykasowaniu błędów jest OK, kontrolka nie świeci się ale silnik czasami przycina się i lekko szarpie na 2 i 3 biegu w zakresie obrotów 2100 do 3300, średnie użycie paliwa podskakuje i mam wrażenie jak bym jechał pod wiatr.
Czasami brak tych objawów i silnik śmiga jak zegarek.
Niestety mój wieloletni mechanik się poddał.
Będę wdzięczny za podpowiedz.


16.03.2016, 17:05
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.10.2013, 20:02
Lokalizacja: TamKołoTegoPrzyTym
Posty: 2761
Podziękował: 44
Pomógł: 42

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Zafira B OPC
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
A adaptacje nowego egru robiles?

_________________
'Bede grau w gre'
'Twardo wcale nie znaczy okrutnie'
'Nie jedź szybciej, niż Twój Anioł Stróż umie latać.'
Obrazek


20.06.2016, 21:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.03.2006, 16:30
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 95
Podziękował: 3
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia Combi Joy
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
Mrufka napisał(a):
Potrzebuję porady, padł mi EGR, wymieniłem na nowy (jakiś szwabski zamiennik), niestety co jakiś czas wywala kontrolkę tzw helikopter Check Engine na zimnym silniku.
Po przeskanowaniu programem Polski Vag następujące komunikaty:
17848 Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik1) przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Po wykasowaniu błędów jest OK, kontrolka nie świeci się ale silnik czasami przycina się i lekko szarpie na 2 i 3 biegu w zakresie obrotów 2100 do 3300, średnie użycie paliwa podskakuje i mam wrażenie jak bym jechał pod wiatr.
Czasami brak tych objawów i silnik śmiga jak zegarek.
Niestety mój wieloletni mechanik się poddał.
Będę wdzięczny za podpowiedz.


Rozwiązanie, kupiony używany oryginalny EGR z Polówki AZQ i śmiga jak zły :-)
Zamienniki są do bani, nawet te najdroższe. Na szczęście uznali reklamacje i oddali $$ bez problemu :-)


12.11.2016, 13:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 8 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL