|
|
Teraz jest 27.04.2024, 23:54
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.11.2014, 11:11 Posty: 62
Podziękował: 16
Pomógł: 0
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan Classic
Rok prod.: 2005
Województwo: lubelskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Po 100k km padła cewka zapłonowa.
_________________ Pozdrawiam
|
10.04.2015, 14:23 |
|
|
Dołączył(a): 10.06.2014, 16:03 Posty: 24
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Samochód: RUN
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
U mnie jest problem. 173tyś kkm, wypada zapłon na drugim cylindrze. Wymieniłem cewkę (wcześniej poszła na pierwszym cylindrze, też wypadał zapłon, wymieniłem i było ok ~168kkm), pojeździłem dwa tygodnie, znowu ten sam błąd znowu na drugim cylindrze. Po weekendzie jadę do mechanika sprawdzić kompresje, oby było ok, bo jak nie to wyczuwam wypalony zwór wydechowy na drugim cylindrze. Ehhh a było tak dobrze. Zobaczymy po niedzieli.
|
23.04.2015, 19:16 |
|
|
Dołączył(a): 19.04.2015, 19:26 Lokalizacja: Racibórz Posty: 6 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDP - 5b.
Samochód: Classic
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Po 100k km padła cewka zapłonowa.
nawet nie strasz...mam 110kkm i na razie nic się nie dzieje
|
24.04.2015, 18:23 |
|
|
Dołączył(a): 03.11.2014, 11:11 Posty: 62
Podziękował: 16
Pomógł: 0
Silnik: BME-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan Classic
Rok prod.: 2005
Województwo: lubelskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Przy 103 kkm padła kolejna.
_________________ Pozdrawiam
|
13.06.2015, 14:56 |
|
|
Dołączył(a): 10.06.2014, 16:03 Posty: 24
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Samochód: RUN
Rok prod.: 2003
Województwo: opolskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Skończyło się na remoncie silnika, mechanik mi mówił że już 4 1.2 htp z 6 zaworową głowicą miał z dokładnie tą samą usterką w przeciągu ostatniego roku. Wypalone zawory wydechowe na 2 i 3 cylindrze. Kosztorys około 2tyś. zł ( musiałbym w końcu to pozliczać... ). Ten silnik ewidentnie ma jakąś wadę fabryczną która powoduje przegrzewanie się zaworów wylotowych i w konsekwencji ich wypalenie. Co ciekawe podobno wada nie występuje w wersji 12V. @Edit Obecny przebieg, 174tyś, nie wiem czy wymienić olej po tym tysiącu km. czy jeździć...
|
30.06.2015, 11:29 |
|
|
Dołączył(a): 08.07.2013, 11:04 Lokalizacja: Ruda Slaska Posty: 920
Podziękował: 1
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Scenic 3 1.4T
Rok prod.: 2009
Województwo: śląskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
Ajschylos napisał(a): Ten silnik ewidentnie ma jakąś wadę fabryczną która powoduje przegrzewanie się zaworów wylotowych i w konsekwencji ich wypalenie. no ma i juz byla opisywana, kolektor wylotowy jest zbyt blisko glowicy, co powoduje nadmierne grzanie sie oleju w kanalach smarnych, jego szybsze zuzycie oraz nadmierna tempreture glowicy co skutkuje wypaleniem tych gniazd.
|
30.06.2015, 12:28 |
|
|
Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49 Lokalizacja: Częstochowa Posty: 531 Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
Re: HTP a 100 kkm.
115 tys. Regularne serwisowanie - do dziś żadnych kłopotów z silnikiem Dziś kontrolki EPC, silnik ale może to tylko przejściowe. Syn postał "chwilę" z włączonym zapłonem bez zapalania silnika i takie "cuś" się objawiło. Nie chciał mu zapalić. Po diagnostyce wstawię coś więcej. Edit: Diagnozą była padnięta cewka zapłonowa.
_________________ Pozdrawiam, Krzysiek
|
22.07.2015, 13:27 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|