Teraz jest 28.04.2024, 10:54



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
[F1] HTP a 100 kkm. 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 27.01.2005, 14:51
Lokalizacja: Rumia
Posty: 324
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Octavia II 1.9TDI/ Fabia I 1.4
Województwo: pomorskie
Post HTP a 100 kkm.
Witam

Czy są na tym forum użytkownicy HTP z przebiegiem przekraczającym 100.000 km ?
Ciekawi mnie opinia o trwłość tego silnika.
W internecie są różne opinie.
A to, że po 100 kkm pada uszczelka pod głowicą, że jest problem z jej wymianą, bo głowica jest nitowana .... A szwagier brata wójka miał 1100 MB i wszystkie Skody to zło, bo mu się strasznie psuła.

Tak więc chciałbym zasięgnąć informacji i opini z pierwszej ręki.

_________________
Fabia Kombi 1.4 16v Ambiente


26.06.2006, 09:42
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22
Lokalizacja: W-Wa Białołęka
Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
Post 
ja moge powiedziec ze mam fbke kombi od sierpnia 2005. przejechane 36tys. km s czego jakies 31tys na gazie. s silnikiem ja do tej pory zadnych problemow procz wymian7y jednej cewki na gwarancji. moj silnik to htp 12v 64KM. silnik niezly jak na swoja pojemnosc. ale nie jest to rakieta. choic jezdzilem clio 1.2 i musze powiedziec ze swoja fabka objechlbym go ze dwa razy

_________________
Obrazek


28.06.2006, 13:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.12.2005, 22:43
Lokalizacja: Kraków
Posty: 117
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: małopolskie
Post 
Ja mam juz przejechane ponad 48 tys km i jak narazie spokoj. Do 100 tys jeszcze daleko. Ale mam nadzieje ze spokojnie osiagne ta granice


28.06.2006, 14:55
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.05.2006, 13:08
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 18
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
ja na liczniku mam już ponad 73 tys kilometrow Fabka ma 2.5 roku. Raz miałem jedynie problem z zapłonem - czasem jeden gar przerywał i zapalała się kontrolka od autodiagnostyki, ale to była walnięta świeca, albo kabel wysokiego napięcia - już nie pamiętam. Z silnikiem jakotakim nie ma żadnych problemów nic nie cieknie, pali na dotyk - narazie wszystko OK... byle tak dalej ;)


28.06.2006, 15:46
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
ja się nie wypowiadam bo mam dopiero 15 tys nastukane...

ale ciekaw jestem trwałości...bo to w końcu nowa jednostka... :crazy:


29.06.2006, 21:25

Dołączył(a): 07.02.2005, 13:19
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Post 
Zyg napisał(a):
Ja mam juz przejechane ponad 48 tys km i jak narazie spokoj. Do 100 tys jeszcze daleko. Ale mam nadzieje ze spokojnie osiagne ta granice



Ja uzyskałem podobną kwotę..... 45.ooo stuknęło w week-end.
Niedługo przegląd.... hmmmmmmmm


Obrazek

_________________
kąbi


31.07.2006, 13:49
Zobacz profil

Dołączył(a): 15.02.2006, 15:25
Lokalizacja: Brzeg
Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Województwo: opolskie
Post 
Majsiek, jaki dokldnei silnik w tym clio? bo chyba brednie piszesz ze objechal bys je dwa razy, Cliowki calkiem ladnie sie zbieraja :blowup:


31.07.2006, 20:16
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
1,2 HTP 6V przebieg 75000
Przy tym przebiegu problem z 1 i 3 cylindrem (wypadający zapłon)
Różnice w ciśnieniu sprężania 14,6 /13,6/ 11,4
Autko użytkowane prywatnie.
Przeglądy tylko w ASO (na razie)


30.12.2006, 22:14

Dołączył(a): 15.08.2006, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Iwonka napisał(a):
1,2 HTP 6V przebieg 75000
Przy tym przebiegu problem z 1 i 3 cylindrem (wypadający zapłon)
Różnice w ciśnieniu sprężania 14,6 /13,6/ 11,4


Mam pytanie - ile (i gdzie) jest robiony wskaźnik ciśnienia sprężania?
Ja po raz pierwszy robiłem to w swojej Syrenie 105 w roku 1990. Miała ciśnienie 8,8 i mały rozrzut (bardzo dobre wyniki).
W Fiacie 125P miałem 11,5 do 12,3 (też wynik b. dobry - odpalałem na LPG przy -12 oC - instalacja BRC)

U ciebie ten 3-ci cylinder "odstaje". Ale jaka przyczyna? Zapieczone pierścienie??
Za to pozostałe mają IMHO wynik bardzo dobry, nie spodziewałem się aż takiego dobrego wyniku w silniku o 2 zaworach na cylinder. I to po przebiegu 75.000 km.
Dziękuję za te dane!. Może ktos jeszcze dopisze swoje??

Pozdr.
Tomek.


31.12.2006, 13:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
Z tego co mi wiadomo to bardziej usterkowy jest 1.2HTP 6v54KM,u mnie 2.5roku 27500km i wsio OK! Swego czasu w Auto Świecie był test VW Polo z silnikiem 1.2 12v64KM po 100tysiącach. Pomiary silnika dały następujący wynik:tłoki i cylindry w zakresie tolerancji nowych części,jedynie test wywarł nieznaczny wpływ na gniazda zaworów.Poza tym nic się nie działo.


31.12.2006, 23:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22
Lokalizacja: W-Wa Białołęka
Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
Post 
no a u mnie nastukane juz 54kkm. jak na razie odpukac nic. silnik zagazaowany. zobaczymy co bedzie na przegladzie po 60kkm? fabka smiga i oby tak dalej. ostatnio tylko czesto leca mi laczniki stabilizatorow. skoda zmienila je na jakies ponos lepsze a leca mi co okolo 10kkm. ale na razie gwarancja i pozniej bedziemy sie martwic.

_________________
Obrazek


01.01.2007, 11:40
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 15.08.2006, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Nicram napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to bardziej usterkowy jest 1.2HTP 6v54KM



A z czego to wynika? Chyba tylko z jakości wykonania bo koncepcja konstrukcyjna obu silników jest podobna.

Nicram napisał(a):
jedynie test wywarł nieznaczny wpływ na gniazda zaworów.Poza tym nic się nie działo.


Ale czy w kwestii nadmiernego zużycia (nadpalenia?) przylgni zaworów czy może uszczelniaczy olejowych przy trzonkach zaworów??


01.01.2007, 19:59
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
Odnośnie wpływu na gniazda zaworów w teście nic wiecej i szerzej nie napisano.Pozdrawiam


02.01.2007, 19:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 22.10.2006, 00:42
Lokalizacja: POZNAŃ
Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: COMFORT
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
Post 
Ja mam puknięte 61.000 tysięcy i nie obyło się bez poważnych usterek:

musiałem naprawić rozrząd po 45.000 tysiącach bo przeskoczył ale podobno jest to jakaś wada w htp.

_________________
Bart


02.01.2007, 21:52
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
LAWENDOWY napisał(a):
rozrząd po 45.000 tysiącach bo przeskoczył ale podobno jest to jakaś wada w htp.


No chyba tak, nie wiem czy czytałeś?
klik


02.01.2007, 22:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL