Teraz jest 27.04.2024, 21:07



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
[F1-F4] Jakie świece? Co lepsze jednoelektrodowe czy trójelektrodowe 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
Po ile płaciłeś za sztukę i gdzie kupowałeś ??
Jeżdzi ktoś na tym ??
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=930

_________________
Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race
Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm,
Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,


01.04.2010, 20:08
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.03.2010, 17:07
Lokalizacja: Szczytno
Posty: 199
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Samochód: CoMbI ACTIVE
Rok prod.: 2006
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Ja kupowałem w motoryzacyjnym, zresztą jedyny w mieście który ma świece DENSO....
Wszędzie na gwałt sprowadzają NGK i BOSCHA :sciana:
Nawet na irydówki denso udało mi się namówić instruktora od prawka hehe

_________________
Obrazek


01.04.2010, 20:51
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 531
Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
br3w napisał(a):
Nawet na irydówki denso udało mi się namówić instruktora od prawka hehe

Jak to mówią, po co przepłacać.
Ja jeżdżę na normalnych DENSO (śmieszne bo w katalogu mojego silnika nie mają na oryginalnej stronie) i 40kkm na gazie, im większy przebieg tym lepiej jedzie auto :mrgreen: ;)

_________________
Pozdrawiam, Krzysiek


01.04.2010, 21:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 06.03.2010, 17:07
Lokalizacja: Szczytno
Posty: 199
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Samochód: CoMbI ACTIVE
Rok prod.: 2006
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Olej też lejesz z orlenu bo po co przepłacać? :hysterical:
Sorry ale dla mnie to takie głupie gadanie jest :banana:

_________________
Obrazek


01.04.2010, 22:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
krzych_b napisał(a):
Jak to mówią, po co przepłacać.

W moim przypadku raczej nie warto,za cenę jednej irydówki DENSO mam komplet Brisk które założyli mi w ASO na przeglądzie i jest OK :good:
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=575

_________________
Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race
Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm,
Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,


01.04.2010, 22:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 531
Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
br3w napisał(a):
Olej też lejesz z orlenu bo po co przepłacać? :hysterical:
Sorry ale dla mnie to takie głupie gadanie jest :banana:


Dorośniesz, będziesz inaczej rozumował. Przeczytaj ten post za 5 lat...

Nie będę Ci tłumaczył po co wymyślili te irydowe. Nie dla kapeluszy w Skodach Fabiach na pewno.
A świec różnych marek wypróbowałem w życiu dziesiątki. I DENSO, których używam stoją wysoko w hierarchii, pomimo, ze ani irydowe, ani platynowe.
Nie proponuję szajsu z marketu po 6zł sztuka, więc Twój tekst raczej przemyśl, najlepiej wyedytuj, bo świadczy, że nie rozumiesz, co czytasz.
Bez urazy, kolego, ale grzeczniej proszę.

_________________
Pozdrawiam, Krzysiek


01.04.2010, 23:03
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
krzych_b napisał(a):
Nie proponuję szajsu z marketu po 6zł sztuka,


Ja kupiłem 3 lata temu Briski DR15TC po 7zł za sztukę i do dziś działają bezproblemowo ([rzejechałem na nich 75 tyś. km na LPG).


03.04.2010, 23:56
Zobacz profil

Dołączył(a): 08.09.2006, 20:50
Lokalizacja: Łomża-BL
Posty: 346
Podziękował: 5
Pomógł: 5

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F 3 Ambition Kombi
Rok prod.: 2016 - 54kkm
Województwo: podlaskie
Post 
Brisk to nie szajs z supermarketu ,choć cena niska :nono:

_________________
Jest; F3-2016r-1.2 16V 110KM,TSI kombi-Ambition, Blue-Race
Było; F1-2004r-1.2 12V 64 KM HTP, kombi-Choice,czerwień-corrida 80kkm,
Było; F1 FL-2006r-1.4 16V 75 KM kombi-Elegance, sahara beżowy metalik 147kkm,


04.04.2010, 22:41
Zobacz profil

Dołączył(a): 30.03.2010, 21:21
Lokalizacja: Poznań
Posty: 14
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: wielkopolskie
Post 
Odnośnie początkowego pytania - jedno, czy trój-elektrodowe - wszystko zależy ( przynajmniej w teorii ), gdzie są wkręcane świece. Jeśli z boku głowicy, to jednoelektrodowe, a jeśli z góry między zaworami ( tak jak 16V ), to trójelektrodowe.

Ja w praktyce nie widziałem żadnej różnicy.

_________________
Życie zaczyna się po 100 km/h


05.04.2010, 19:47
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.08.2009, 07:54
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 32
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Samochód: comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
Post 
Witam!!
Ja mam fabkę 1,4 8V
Przed tygodniem poszła mi cewka zapłonowa i wymieniłem od razu świece.
Ja kupowałem cewkę BERU (podobno to górna półka) i świece też BERU (to są dwuelektrodowe). Dobre też są NGK, a dopiero na końcu BRISK. :aniolek"


12.04.2010, 20:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 15.11.2009, 10:31
Lokalizacja: Wojkowice
Posty: 136
Podziękował: 8
Pomógł: 4

Silnik: ATY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2008
Województwo: śląskie
Post Jakie przewody?
Witam,

Zdecydowałem już jakieświece założę do mojej maszyny. Wybrałem NGK PFR6Q (V‑Line 37). Drogie bo 130 za komplet ale długo jeszcze planuję jeździć moim powozem. Mam jednak pytanie o przewody wysokieo napięcia.

Czy i jak często się je zmienia?. Poprzednio jeździłem CC i w tej klasie samochodu jestem świeżakiem.


22.04.2010, 13:47
Zobacz profil

Dołączył(a): 28.03.2010, 15:05
Posty: 45
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: ATY-1.2 6V 54KM
Samochód: Fabia II
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
Post 
Powiedzcie koledzy jakie mieliście świece wsadzone od nowości? ja dziś wymieniłem i zauważyłem, że w fabryce wsadzili mi świece bosha! ??? trochę się zdziwiłem prawdę mówiąc bo bosh raczej rewelacyjnych świec nie robi.. z tego co czytałem wszyscy mieli fabrycznie briski.. jeżeli ktoś pamięta swoje fabryczne świece to proszę o podanie jakie to były.. szczególnie w silniku 1.2


08.07.2010, 11:51
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 24.06.2010, 11:17
Lokalizacja: lubin
Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
Post 
Troszkę z innej beczki ale dalej o świecach..........wymieniałem przedwczoraj świeczki i zauważyłem że świeca na drugim garnku różni się od pozostałych.Jest okopcona,czarna i pokryta sadzą,gdzie pozostałe trzy wyglądają normalnie(lekko brązowe).I teraz pytanie...wina leży po stronie modułu zapłonowego czy wtryskiwacza?Dodam że silnik "kołysze"się i szarpie jakby faktycznie nie palił na jeden cylinder.Odpinanie zasilania wtrysku nic nie daje....tzn jak się bujał tak się buja;)


16.07.2010, 17:42
Zobacz profil

Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52
Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21

Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
Post 
Moze to byc wina swiecy ale to optymistyczna wersja jak ja w oplu mialem okopcona swiece to puscily pierscienie silnik kolebotal mi sie jak stara rajfura obroty mu falowaly a w ktoryms momencie doszlo do tego ze przestal palic na ten garnek albo moze puscily ci uszczelniacze na zaworach i akurat na ten cylinder leje sie troszku oleju


16.07.2010, 18:07
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.06.2010, 11:17
Lokalizacja: lubin
Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
Post 
Czyli pomiar kompresji się szykuje


16.07.2010, 18:12
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL