marekk napisał(a):
Andja napisał(a):
do pracy mam 10km wiec silnik sie nagrzeje. styl jazdy generalnie spokojny ale nie wadzacy nikomu. jak trzeba to ogien spod swiatel i krecenie do 4000rpm zeby nie wygladalo ze fabia to barakowoz
e no bez przesady ze teraz po 10 km masz nagrzany silnik
[ Dodano: 2006-12-20, 20:07 ]fresh60 napisał(a):
VW GOLF II 1991 r. TDI, ~300 tys. km ,
skad taki silnik w golfie mk2 - swap?? jak juz to ewentualnie TDi
Seryjny silnik ON z turbinką wersja GL, nie pamiętam czy jest małe czy duże "i" a może ma samo oznaczenie TD , nie pamiętam bo jeżdze nim okazyjnie. Acha MAX. speed 130 km/h.
Pisząc wcześniej o Octaviach mam na myśli normalną jazde mieszaną , dwóch typowych kierowców, wskazania komputera : min. 4.1 (jazda b.spokojna, trasa, 5.0-5.5 średnia z tras mieszanych , 6.5 jazda z ciężką nogą .
W Fabii więc nie może być gorzej , może być tylko ciut lepiej.
Jest różnica w jeździe pomiędzy ON a beznyną w typowych silnikach i każdy powinien sobie to porównać. Wyjątkiem jest lekko "zawirusowana" Octavia I wersja L&C 110 KM , łączy ona zalety silnika ON i Pb95, duża wartość momentu, świetne przyśpieszenie , 90% aut pozostaje w tyle za nią
Jeżeli macie okazje przetestujcie Octe z 130 KM TDI.
pozdrawiam