Teraz jest 23.05.2024, 15:27



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
[F1] HTP a 100 kkm. 
Autor Wiadomość
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
pacco, kolega ma chyba jakiś uraz, może HTP objechało jego 16V-ke i dlatego tak się mści :eh:

To włąśnie w silniku 16V wał korbowy jest na stałe osadzony w bloku silnika i w przypadku uszkodzenia np. łożysk wału trzeba wymieniać cały blok wraz z wałem.

No ale ojciec koelgi mss jest mechanikiem, więc co ja sie bede wtrącał, oni pewnie wiedzą lepiej że mamy gówniane, jednorazowe silniki wykonane z papieru. Choć mi np nie pękła skrzynia biegów jak w jego 101KM maszynie, ani nie wywaliło mi uszczelki pod głowicą jak w wychwalanych w niebiosa przez kolegę mss silnikach czeskich...

eh, szkoda gadać bo kolega rzuca puste hasła a jak widać w sąsiednim temacie, który z pewnością czytałeś, a nie jest w stanie nic mądrego przytoczyć, poza nie-bo-nie

Pozdro i miłej niedzieli!


08.02.2009, 15:57
Zobacz profil

Dołączył(a): 01.01.2008, 20:37
Lokalizacja: opolskie
Posty: 217
Zdjęcia: 10
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: EYW - 5b.
Samochód: fabia II STYLE
Rok prod.: 2007
Województwo: opolskie
Post 
kros napisał(a):
kolega rzuca puste hasła a jak widać w sąsiednim temacie, który z pewnością czytałeś, a nie jest w stanie nic mądrego przytoczyć, poza nie-bo-nie

No właśnie czytałem, i chciałem się czegoś więcej dowiedzieć , ale chyba nic z tego.
Czas chyba kończyć ,bo wywołamy wojnę HTP na resztę świata :nono:

_________________
U mnie BYŁY do nabycia NALEPKI KLUBOWE

PACCO


08.02.2009, 16:10
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 531
Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post 
Macie mnie po swojej stronie.
Zresztą nie wiedzieć czemu ale na moim 1,6 też pisze HTP :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Krzysiek


08.02.2009, 16:50
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.03.2008, 09:45
Lokalizacja: Mińsk-Maz.
Posty: 1530
Zdjęcia: 0
Podziękował: 4
Pomógł: 58

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: LVA - 5b.
Samochód: Ambition plus
Rok prod.: 2013
Województwo: mazowieckie
Post 
A czy jedną taką tezą można wywołać wojnę w klubie, przecież nie od nas zależy jakie s-ki są przewidziane.


08.02.2009, 18:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
kros napisał(a):
pacco, kolega ma chyba jakiś uraz, może HTP objechało jego 16V-ke i dlatego tak się mści :eh:

To włąśnie w silniku 16V wał korbowy jest na stałe osadzony w bloku silnika i w przypadku uszkodzenia np. łożysk wału trzeba wymieniać cały blok wraz z wałem.

No ale ojciec koelgi mss jest mechanikiem, więc co ja sie bede wtrącał, oni pewnie wiedzą lepiej że mamy gówniane, jednorazowe silniki wykonane z papieru. Choć mi np nie pękła skrzynia biegów jak w jego 101KM maszynie, ani nie wywaliło mi uszczelki pod głowicą jak w wychwalanych w niebiosa przez kolegę mss silnikach czeskich...

eh, szkoda gadać bo kolega rzuca puste hasła a jak widać w sąsiednim temacie, który z pewnością czytałeś, a nie jest w stanie nic mądrego przytoczyć, poza nie-bo-nie

Pozdro i miłej niedzieli!

po 1, to z twojego HTP bym zrobil wiatrak :D
po 2, jak masz jakis problem do mojego ojca to moge Ci dac do niego numer :)
po 3, wiesz co sie najczesciej robi w aso z zepsutymi HTP ? wymienia.
po 4, uszczelka w czeskim silniku puszcza albo przy przegrzaniu, albo przy wiekszym przebiegu, ktory Twoje HTP jakims cudem osiagnelo. aha, uszczelka ok. 50 zl, wymiana ok. 150.
po 5, rozrzad kosztuje 60 zl i nie ma z nim zadnych problemow, zadnych napinaczy ktore nawalaja itp.
po 6, skrzynia mi padla z powodu fabrycznej, a jak wiadomo wady fabryczne zdarzaja sie w kazdym aucie. koszt naprawy na ori czesciach ASO - 150 zl
1.2 to gowno a nie silnik, jak widzialem u ktoregos z forumowiczy w podpisie nad avatarem, w 100% sie zgadzam.
1.4 16V to tez gowno
pytasz wiec, dlaczego kupilem taka fabie ? a dlatego, ze mam sentyment do skody
pasuje ?
aha, i zeby nie bylo. nie opieram sie na jakichs swoich wydumkach, ani tez na praktyce, bo HTP nie posiadam i ani nie uzywam. opieram sie na doswiadczeniach mechanikow z ASO ktorych znam i roznych innych...


08.02.2009, 20:05
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
mss napisał(a):
1.2 to gowno a nie silnik, jak widzialem u ktoregos z forumowiczy w podpisie nad avatarem, w 100% sie zgadzam.
1.4 16V to tez gowno
pytasz wiec, dlaczego kupilem taka fabie ? a dlatego, ze mam sentyment

Jak masz sentyment do gówna to tylko pozazdrościć. No ale jak mawiają niektórzy o gustach się nie dyskutuje.

Poddaję się, swoją merytoryką rozłożyłeś mnie na łopatki, jam niegodny dyskusji z Tobą prowadzić. Zatem niech będzie po twojemu. Wygrałeś. :worthy:


09.02.2009, 00:08
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
wiesz jak jest z gustem ?
albo sie go ma, albo nie ma ;)

_________________
1.8T 301HP


09.02.2009, 00:22
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
w aso to pracują tacy gówniarze jak ten "mss" co się tu wypowiada i na ich opinii nie ma co bazować bo gówno wiedzą i gówno widzieli. taki to dziś pracuje w aso a jutro GLS'em paczki rozwozi. ha ha :hysterical:

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


09.02.2009, 13:53
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
pojechales mi... :respect:

_________________
1.8T 301HP


09.02.2009, 13:56
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2009, 23:27
Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: lubelskie
Post 
No to ja dołożę swoje 0,30 PLN :-)

Fabka 1.2 12V, 138 000 km w ciągu 5 lat, czyli średnio 25-30 000 na rok

I tak
1. w poniedziałek jadę do ASO, żeby zobaczyli, co mi grzechocze w rozrządzie.
2. Notorycznie psują się bałwanki- czyli odbojniki przy tylnych amortyzatorach.
3. Miałem takie historie, że ja mu gazu, a on jakby przygasał (tak, jakby się któryś cylinder wyłączał)). - okazało się, ze w ASO nie potrafią dobrze przykręcić świec.
4. Osłona pod silnikiem - plastikowa totalna porażka - bardzo fajnie zagarnia śnieg przy cofaniu, nie dziwota, ze się urwały zaczepy - teraz ją zawiesiłem trochę wyżej - czyli bardziej pod kątem - śniegu nie zgarnia i się juz nie urywa :-) - panowie projektanci powinni o tym pomyśleć

_________________
Siwy dym z rury i czarne chmury!
Szerokości i przyczepności, mobilki!


Ostatnio edytowano 13.03.2009, 21:42 przez roca, łącznie edytowano 3 razy



04.03.2009, 23:53
Zobacz profil
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
no dobra ale oprócz pkt1 całą reszta nie na temat. Mamy wątki o serwisach.
Wykasuj stąd i najwyżej wpisz że właściwym miejscu


05.03.2009, 07:03
Zobacz profil

Dołączył(a): 21.12.2007, 17:30
Lokalizacja: Pasłęk
Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
mam przeejechane prawie 117 tys. od nowego. sam docierałem. możeecie mnie uznać za psychola ale z aso pożegnałem się po pierwszej wymianie oleju. ze względu na wilgotny korek spustu oleju. serwisuję sam. wymiwna oleju, filtry komputer itp. i jestem zadowolony. w/g mnie to sa silniki bezawaryjne do ok. 400 tys km. w/g aso bydgoszcz biernatowski i z tym się zgadzam. pozdrawiam.


22.09.2009, 20:09
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
400 tys ? Troche Cie ponioslo. Pomijajac moje urazy do HTP, to samochody sa teraz tak konstruowane ze maja przejechac 200-300 i wyladowac na szrocie.. To nie te czasy ze samochod ma byc nie do zajechania..

Co do wilgotnego spustu to jest taki ciekawy sposob na podkladki, czy to alu czy miedziane. Trzeba podgrzac do czerwonosci i wrzucic w zimna wode. Kto sie bedzie w to bawil niech zwroci uwage jak material mieknie po tym zabiegu. Gwarantuje na 1000% ze pomoze i przestanie sie lac, jezeli winna byla uszczelka..

_________________
1.8T 301HP


23.09.2009, 09:02
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
U mnie na blacie 145 tyś.
Wymieniono tylne amory i bałwanki, oraz pompa ABS - u (bo głupki w serwisie podłączyli pod kompa wywaliło uszkodzenie pompy a co dalej to możesz poczytać "Zanim wymienisz pompę ABS). Teraz przymierzam się do rozrządu. No i jeszcze cylinderki tył.

_________________
GrzegorzT


23.09.2009, 18:27
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.01.2008, 16:30
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Województwo: mazowieckie
Post 
Robol napisał(a):
U mnie na blacie 145 tyś.
Wymieniono tylne amory i bałwanki, oraz pompa ABS - u (bo głupki w serwisie podłączyli pod kompa wywaliło uszkodzenie pompy a co dalej to możesz poczytać "Zanim wymienisz pompę ABS). Teraz przymierzam się do rozrządu. No i jeszcze cylinderki tył.


czy mozesz podać linka do tego poradnika "zanim wymienisz pompe ABS"


24.09.2009, 11:41
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL