FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F2] Jakie są plus i minusy silnika 1.2 TSI DSG
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=14&t=11732
Strona 2 z 2

Autor:  Allen [ 17.09.2010, 20:01 ]
Tytuł: 

weuek napisał(a):
Grybym wybierał teraz, wziąłbym tsi (tylko nie w fabii).


Fakt, no chyba że Fabia RS Combi

Autor:  Lovers_es [ 19.09.2010, 21:18 ]
Tytuł: 

Jezdziłem oboma silnikami i 1.2 tsi 105 i dieslem 105. tsi ma ładny dzwięk w porównaniu do diesla, a jesli chodzi o zwrot to przy takim spalaniu jak tutaj podajecie diesel sie nigdy nie wróci.. do róznicy w spalaniu trzeba doliczyc koszty serwisowania które sa wyzsze niz w silniku benzynowym. W razie awarii czesci do diesla tez droższe silnik 1.2 tsi jak twierdzi znajomy magik jest prosty jak budowa cepa z ta różnica ze ma turbo:) jak dla mnie wybór jest jak najbardziej oczywisty. A jesli chodzi o trasy to równiez tsi. Wiekszy komfort podróżowania jest ciszej. Diesla chyba bardziej bym polecił do kombiaka i to dla osoby któa czesto by go mocno obciazała.

Autor:  K_Tomek [ 21.09.2010, 09:29 ]
Tytuł: 

No to kij w mrowisko

A gdyby tak 1.2 TSI DSG LPG ??

Autor:  Allen [ 21.09.2010, 11:07 ]
Tytuł: 

To lepiej diesla koszt instalacji podobny (trochę mniejszy) do dołożenia różnicy do diesla.

Autor:  K_Tomek [ 21.09.2010, 11:10 ]
Tytuł: 

Allen napisał(a):
koszt instalacji podobny

ale koszt kilometra dużo mniejszy - a skoro w spalaniu nie różni się tek bardzo od diesla to mogłoby być ciekawie

Autor:  xtremesystems [ 21.09.2010, 12:56 ]
Tytuł: 

raczej nie ciekawie.. jak pali w miescie 7 bez lpg to bedzie kolo 10 z lpg i okolo 15 % benzyny (instalacje pod tsi sa jeszcze nie doskonale i nie oplacalne przez wieksze zuzycie benzyny )

wiec sieli bedzie bral 9-10 l gazu i ze 2 - 2,5 l benzyny to taniej wyjdziesz na dieslu ktory spali w miescie 6 -6.5

Autor:  kazik79 [ 21.09.2010, 14:11 ]
Tytuł: 

xtremesystems napisał(a):
raczej nie ciekawie.. jak pali w miescie 7 bez lpg to bedzie kolo 10 z lpg i okolo 15 % benzyny (instalacje pod tsi sa jeszcze nie doskonale i nie oplacalne przez wieksze zuzycie benzyny )

wiec sieli bedzie bral 9-10 l gazu i ze 2 - 2,5 l benzyny to taniej wyjdziesz na dieslu ktory spali w miescie 6 -6.5


chyba trochę kolega przesadził
jeżeli silnik spali normalnie 7ltr. paliwa to powinien sie zadowolić 8ltr. gazu i max. jakimś 1ltr. benzyny do celów rozruchowych

pozostaje jeszcze kwestia komfortu - diesel w mieście na krótkich odcinkach = wieczna zmarzlina w kabinie i te 6,5ltr. ropy /100km to jak dla mnie bardzo ciezkie do uzyskania

co do zagazowania silnika z turbiną to chyba nie powinno być problemu - 1.8T z VAG "gazują" sie bezproblemowo

Autor:  Allen [ 21.09.2010, 15:14 ]
Tytuł: 

kazik79 napisał(a):
co do zagazowania silnika z turbiną to chyba nie powinno być problemu - 1.8T z VAG "gazują" sie bezproblemowo


Ale to troszke inny silnik.

Autor:  xtremesystems [ 21.09.2010, 15:22 ]
Tytuł: 

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=296762
tutaj jest temat o problemach z gazowaniem tsi

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/