FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F2] Jakie są plus i minusy silnika 1.2 TSI DSG http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=14&t=11732 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Allen [ 17.09.2010, 20:01 ] |
Tytuł: | |
weuek napisał(a): Grybym wybierał teraz, wziąłbym tsi (tylko nie w fabii). Fakt, no chyba że Fabia RS Combi |
Autor: | Lovers_es [ 19.09.2010, 21:18 ] |
Tytuł: | |
Jezdziłem oboma silnikami i 1.2 tsi 105 i dieslem 105. tsi ma ładny dzwięk w porównaniu do diesla, a jesli chodzi o zwrot to przy takim spalaniu jak tutaj podajecie diesel sie nigdy nie wróci.. do róznicy w spalaniu trzeba doliczyc koszty serwisowania które sa wyzsze niz w silniku benzynowym. W razie awarii czesci do diesla tez droższe silnik 1.2 tsi jak twierdzi znajomy magik jest prosty jak budowa cepa z ta różnica ze ma turbo:) jak dla mnie wybór jest jak najbardziej oczywisty. A jesli chodzi o trasy to równiez tsi. Wiekszy komfort podróżowania jest ciszej. Diesla chyba bardziej bym polecił do kombiaka i to dla osoby któa czesto by go mocno obciazała. |
Autor: | K_Tomek [ 21.09.2010, 09:29 ] |
Tytuł: | |
No to kij w mrowisko A gdyby tak 1.2 TSI DSG LPG ![]() |
Autor: | Allen [ 21.09.2010, 11:07 ] |
Tytuł: | |
To lepiej diesla koszt instalacji podobny (trochę mniejszy) do dołożenia różnicy do diesla. |
Autor: | K_Tomek [ 21.09.2010, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Allen napisał(a): koszt instalacji podobny ale koszt kilometra dużo mniejszy - a skoro w spalaniu nie różni się tek bardzo od diesla to mogłoby być ciekawie |
Autor: | xtremesystems [ 21.09.2010, 12:56 ] |
Tytuł: | |
raczej nie ciekawie.. jak pali w miescie 7 bez lpg to bedzie kolo 10 z lpg i okolo 15 % benzyny (instalacje pod tsi sa jeszcze nie doskonale i nie oplacalne przez wieksze zuzycie benzyny ) wiec sieli bedzie bral 9-10 l gazu i ze 2 - 2,5 l benzyny to taniej wyjdziesz na dieslu ktory spali w miescie 6 -6.5 |
Autor: | kazik79 [ 21.09.2010, 14:11 ] |
Tytuł: | |
xtremesystems napisał(a): raczej nie ciekawie.. jak pali w miescie 7 bez lpg to bedzie kolo 10 z lpg i okolo 15 % benzyny (instalacje pod tsi sa jeszcze nie doskonale i nie oplacalne przez wieksze zuzycie benzyny ) wiec sieli bedzie bral 9-10 l gazu i ze 2 - 2,5 l benzyny to taniej wyjdziesz na dieslu ktory spali w miescie 6 -6.5 chyba trochę kolega przesadził jeżeli silnik spali normalnie 7ltr. paliwa to powinien sie zadowolić 8ltr. gazu i max. jakimś 1ltr. benzyny do celów rozruchowych pozostaje jeszcze kwestia komfortu - diesel w mieście na krótkich odcinkach = wieczna zmarzlina w kabinie i te 6,5ltr. ropy /100km to jak dla mnie bardzo ciezkie do uzyskania co do zagazowania silnika z turbiną to chyba nie powinno być problemu - 1.8T z VAG "gazują" sie bezproblemowo |
Autor: | Allen [ 21.09.2010, 15:14 ] |
Tytuł: | |
kazik79 napisał(a): co do zagazowania silnika z turbiną to chyba nie powinno być problemu - 1.8T z VAG "gazują" sie bezproblemowo Ale to troszke inny silnik. |
Autor: | xtremesystems [ 21.09.2010, 15:22 ] |
Tytuł: | |
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=296762 tutaj jest temat o problemach z gazowaniem tsi |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |