Teraz jest 02.07.2024, 17:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F2] Jakie są plus i minusy silnika 1.2 TSI DSG 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
weuek napisał(a):
Grybym wybierał teraz, wziąłbym tsi (tylko nie w fabii).


Fakt, no chyba że Fabia RS Combi

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


17.09.2010, 20:01
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 25.06.2009, 21:09
Posty: 56
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post 
Jezdziłem oboma silnikami i 1.2 tsi 105 i dieslem 105. tsi ma ładny dzwięk w porównaniu do diesla, a jesli chodzi o zwrot to przy takim spalaniu jak tutaj podajecie diesel sie nigdy nie wróci.. do róznicy w spalaniu trzeba doliczyc koszty serwisowania które sa wyzsze niz w silniku benzynowym. W razie awarii czesci do diesla tez droższe silnik 1.2 tsi jak twierdzi znajomy magik jest prosty jak budowa cepa z ta różnica ze ma turbo:) jak dla mnie wybór jest jak najbardziej oczywisty. A jesli chodzi o trasy to równiez tsi. Wiekszy komfort podróżowania jest ciszej. Diesla chyba bardziej bym polecił do kombiaka i to dla osoby któa czesto by go mocno obciazała.


19.09.2010, 21:18
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
No to kij w mrowisko

A gdyby tak 1.2 TSI DSG LPG ??

_________________
F2 COMBI LPG


21.09.2010, 09:29
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
To lepiej diesla koszt instalacji podobny (trochę mniejszy) do dołożenia różnicy do diesla.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


21.09.2010, 11:07
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 20.03.2008, 20:36
Lokalizacja: Pabianice
Posty: 408
Podziękował: 1
Pomógł: 11

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA II COMBI JOY
Rok prod.: 2008
Województwo: łódzkie
Post 
Allen napisał(a):
koszt instalacji podobny

ale koszt kilometra dużo mniejszy - a skoro w spalaniu nie różni się tek bardzo od diesla to mogłoby być ciekawie

_________________
F2 COMBI LPG


21.09.2010, 11:10
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5135
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post 
raczej nie ciekawie.. jak pali w miescie 7 bez lpg to bedzie kolo 10 z lpg i okolo 15 % benzyny (instalacje pod tsi sa jeszcze nie doskonale i nie oplacalne przez wieksze zuzycie benzyny )

wiec sieli bedzie bral 9-10 l gazu i ze 2 - 2,5 l benzyny to taniej wyjdziesz na dieslu ktory spali w miescie 6 -6.5

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


21.09.2010, 12:56
Zobacz profil

Dołączył(a): 02.02.2009, 21:14
Posty: 84
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
Post 
xtremesystems napisał(a):
raczej nie ciekawie.. jak pali w miescie 7 bez lpg to bedzie kolo 10 z lpg i okolo 15 % benzyny (instalacje pod tsi sa jeszcze nie doskonale i nie oplacalne przez wieksze zuzycie benzyny )

wiec sieli bedzie bral 9-10 l gazu i ze 2 - 2,5 l benzyny to taniej wyjdziesz na dieslu ktory spali w miescie 6 -6.5


chyba trochę kolega przesadził
jeżeli silnik spali normalnie 7ltr. paliwa to powinien sie zadowolić 8ltr. gazu i max. jakimś 1ltr. benzyny do celów rozruchowych

pozostaje jeszcze kwestia komfortu - diesel w mieście na krótkich odcinkach = wieczna zmarzlina w kabinie i te 6,5ltr. ropy /100km to jak dla mnie bardzo ciezkie do uzyskania

co do zagazowania silnika z turbiną to chyba nie powinno być problemu - 1.8T z VAG "gazują" sie bezproblemowo


21.09.2010, 14:11
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
kazik79 napisał(a):
co do zagazowania silnika z turbiną to chyba nie powinno być problemu - 1.8T z VAG "gazują" sie bezproblemowo


Ale to troszke inny silnik.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


21.09.2010, 15:14
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5135
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=296762
tutaj jest temat o problemach z gazowaniem tsi

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


21.09.2010, 15:22
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL