Teraz jest 03.06.2020, 01:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
[F2] Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań 
Autor Wiadomość
Ekspert CAR SPA
Ekspert CAR SPA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.08.2010, 06:18
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1991
Podziękował: 7
Pomógł: 68

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Skrzynia: MLH - 7b.AUT
Samochód: Comfort + Dynamic
Rok prod.: 2010
Województwo: mazowieckie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Wymieniałem na ORI przy przebiegu 60tys. Z tego co pamiętam to zaleca się to robić co właśnie taki interwał.

_________________
Rallye Green
Kosmetyka aut


14.03.2017, 21:24
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2012, 16:24
Posty: 3980
Zdjęcia: 0
Podziękował: 115
Pomógł: 149

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
loko napisał(a):
Witam!
A czy macie już za sobą wymianę świec?
Mam już za sobą 72 tys km i się zastanawiam czy nie zmienić ich czasem. W moim tsi wszystko póki co gra, pali bez problemu. Na jakie świece zmienialiście przy tym naszym wtrysku bezpośrednim? Irydowe? Jakiej firmy świeczki polecacie? Z góry dziękuję za informacje.


Tak, NGK. Temat o świecach masz tutaj : viewtopic.php?f=14&t=23342


14.03.2017, 21:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.05.2012, 16:24
Posty: 3980
Zdjęcia: 0
Podziękował: 115
Pomógł: 149

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Zmierz tarcze a nie na oko (na oko to chłop umarł) że zużyte ranty można pilnikiem zjechać, grubość ma znaczenie.
Nawet nie wrzucaj zdjęć z założonym kołem, to mi tyle powie, że hoho ... suwmiarka/ mikrometr i pomiar.
Tarcze ori przeżyją w najlepszej opcji dwie wymiany klocków także nie wiem co jest z Twoimi.
Skąd jesteś dokładnie ?


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Daniel za ten post:
easio23
14.03.2017, 21:59
Zobacz profil

Dołączył(a): 30.01.2013, 18:44
Lokalizacja: Kraków
Posty: 8
Podziękował: 6
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Ambition
Rok prod.: 2011
Województwo: małopolskie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Daniel napisał(a):
Zmierz tarcze a nie na oko (na oko to chłop umarł) że zużyte ranty można pilnikiem zjechać, grubość ma znaczenie.
Nawet nie wrzucaj zdjęć z założonym kołem, to mi tyle powie, że hoho ... suwmiarka/ mikrometr i pomiar.
Tarcze ori przeżyją w najlepszej opcji dwie wymiany klocków także nie wiem co jest z Twoimi.
Skąd jesteś dokładnie ?


Ok, jak tylko będę miał okazję to zrobię wszystkie pomiary i podam.
Mieszkam w Wieliczce :)


16.03.2017, 12:07
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.03.2017, 11:27
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
easio23 napisał(a):
Daniel napisał(a):
easio23 napisał(a):
6. Prosta czynność zamontowałem FILTRON, polecam również MANN-FILTER, KNECHT, MAHLE etc.
Dzięki


Podpisuję się obiema rękami. Mahle to najlepszy wybór i dobra jakość. Później nie trzeba myśleć o kolejnych naprawach.


20.03.2017, 11:32
Zobacz profil

Dołączył(a): 10.05.2017, 12:50
Lokalizacja: 3miasto
Posty: 49
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: MFX - 5b.
Samochód: F2FL
Rok prod.: 2011
Województwo: pomorskie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
a propos w 1.2 TSI CBZA, w swojej F2FL zrobiłem wymianę na poprawiony rozrząd i nawet jakiś tutorial się z tej operacji udało zrobić:
https://www.youtube.com/watch?v=ZoJkPWAXOSU
https://www.youtube.com/watch?v=9IH_BnAEx_s
https://www.youtube.com/watch?v=4QOeJ4-iVNM

_________________
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->F2FL CBZA
->O2FL DSG Elegance+
->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat oraz O1 ASV 7 lat i Polo 6N2 AMF 10 lat


Niżej podpisany użytkownik dziękuje krzynol za ten post:
michalgo
09.09.2017, 23:24
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 04.11.2019, 21:07
Posty: 4
Podziękował: 2
Pomógł: 0

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2012
Województwo: wielkopolskie
Post Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Witam wszsytkich Forumowiczów. Krzynol - dzięki za filmiki ! Wzorowałem się na nich z moim mechanikiem. Właśnie wymieniłem rozrząd w moim CBZA na wzmocniony zestaw rozrządu 03F198158B. Przy okazji wymieniliśmy łańcuszek napędu pompy oleju i koło zębate tej pompy. Szczególnie to ostatnie pomogło bo sam łańcuszek rozrządu nie był bardzo rozciągniety. No i napinacz był starego typu - ten srebrny. Reasumując, teraz po odpaleniu nic już nie warczy przez 5 sekund a i dziwne dzwonienie na rozgrzanym silniku (na wolnych obrotach) też zniknęło. Jeszcze raz - dzięki.


04.11.2019, 21:29
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL