|
|
|
|
Teraz jest 03.05.2024, 03:18
|
Silnik zaczyna sie dławić po przekroczeniu 2000 obr/min.
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: Silnik zaczyna sie dławić po przekroczeniu 2000 obr/min.
Sorry, że odsmażę kotleta jednak nie jestem mocny w silnikach diesla. Robiłem znajomemu dzisiaj Oktavię 1.9 TDI 110 KM. Wyskoczylły dwa błędy uszkodzony przepływomierz (G-70) i drugi ciśnienie turbiny poza graniczną wartością, przekroczenie w górę. Teraz moje pytanie: Czy to może być związane tylko i wyłącznie z przepływomierzem? Czy szukać przyczyna gdzie indziej? (np. zawór N-75 lub też przepraszam jeśli się pomylę kierownica turbo).
_________________ GrzegorzT
|
01.03.2011, 19:17 |
|
|
Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57 Lokalizacja: Kraków Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Silnik zaczyna sie dławić po przekroczeniu 2000 obr/min.
Robol, z tego co mi wiadomo to przepływka nie ma wpływu na ciśnienie doładowania. Jak dmuchawka przeładowuje to raczej kwestia zapieczonych kierownic lub zaworu sterującego, jak sam napisałeś. Może też być nieszczelność w układzie podciśnienia lub uszkodzony siłownik sterujący łopatkami.
|
03.03.2011, 01:29 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|