FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Przeróbki w Naszych autach
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=815
Strona 1 z 6

Autor:  uki [ 07.09.2005, 13:44 ]
Tytuł:  Przeróbki w Naszych autach

No własnie myślę, że to dobre mijsce do opisywania przeróbek jakie poczyniliśmy w swoich turbognojkach.

Mile widzane są również zdjęcia wraz z komentarzem. 8)

Autor:  McsEb [ 07.09.2005, 13:57 ]
Tytuł: 

I najlepiej jeszcze poprzec to wykresem z hamowni.
Ja swoje zmiany wypiszę troszkę później bo akurat jestem w trakcie modyfikacji.

Autor:  Yarek [ 07.09.2005, 17:36 ]
Tytuł: 

To moja Fabia RS :)

Obrazek

Wg. producenta miało być 130KM i 310Nm oraz 9.5s do setki...

a było tak:

Obrazek

osiągi również nieco sie różniły - po pomiarach okazało się, że 100km/h osiąga w 8.1s a 400m w 16.2s, czyli bardzo przyjemnie... co potwierdziło opinię innych właścicieli ASZów, że ich auta jeżdżą szybciej niż fabryka chciała :D



Tak natomiast wygląda to po drobnej modyfikacji CompSportu:

Obrazek

pomimo niezbyt dużego przyrostu (ograniczonego głównie SMICem) osiągi zmieniły się bardzo odczuwalnie: 0-100km/h: 7s; 400m: 15.2s (potwierdzone na zawodach SSS - 15.16s)


CDN :twisted:

Autor:  Grzesiek [ 08.09.2005, 09:34 ]
Tytuł: 

Ja chcę taką fabię :smutny: :smutny: :smutny:

Autor:  Sebastian [ 08.09.2005, 12:37 ]
Tytuł: 

Misiek Twoja to nie Fabia :crazy:

Autor:  PUG MAXI [ 08.09.2005, 22:48 ]
Tytuł: 

Pięknie.
Szkoda że Fabi RS nie ma w nadwoziu kombi:(

Autor:  McsEb [ 14.09.2005, 09:08 ]
Tytuł: 

No to tera ja

zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód

silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary ;) (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Obrazek

Autor:  darecki [ 14.09.2005, 09:12 ]
Tytuł: 

brakuje obrazka "kopara opadla" 180kucy w fabi a spalanie takie jak ma moj benzyniak... :-/
chyba uruchomie projekt TDi :D

Autor:  wolf [ 14.09.2005, 09:28 ]
Tytuł: 

To ja juz zbieram kaske na taka modyfikacje silnika :hurra: :bravo:

Autor:  McsEb [ 14.09.2005, 16:44 ]
Tytuł: 

wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony.

Autor:  wolf [ 14.09.2005, 18:35 ]
Tytuł: 

McsEb napisał(a):
wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony.


Ok. Dzieki za wskazanie kierunku przerobek :)..juz wystawiłem swoja swinke skarbonke i zaczynam odkladać :mrgreen:

Autor:  MisiekWAW [ 14.09.2005, 19:37 ]
Tytuł: 

McsEb napisał(a):
No to tera ja

zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód

silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary ;) (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Obrazek


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  Yarek [ 14.09.2005, 20:52 ]
Tytuł: 

McsEb napisał(a):
No to tera ja

zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód

silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary ;) (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Obrazek


Pieknie wyszło, ciekawe jak bardzo mmnie złoisz :twisted: :D Fmic czyni cuda... 30 stopni, rewelacja.

Byle do wiosny :mrgreen:

EDIT: jedziesz na Bemowo? Powinna paść 14stka 8)

Autor:  uki [ 14.09.2005, 21:06 ]
Tytuł: 

No ładnie, nie będę się rozpisywał bo wynik mówi wszystko :shock:


ale może się zapytam co ze sprzęgłem :roll:

365 na obciązeniu to dużo za dużo jak na to co siedzi w ATD :roll:

Autor:  McsEb [ 15.09.2005, 06:15 ]
Tytuł: 

Yarek: FMIC to podstawa :) Na Bemowie bede ale nie bede jechał.

Uki: sprzegło wytrzymuje spokojnie (choć zrobiłem na nim 120 tyś :) ), jak robilismy pomiar najpierw na Mastersowym programie okazało sie ze jest 350Nm przy 2000 :evil: , jeździłem tak długo i na szczescie nic nie było.
teraz 360 jest przy dopiero przy 2800 wiec nie jest źle
musze nauczyc sie ruszać jakos w miare bo auto chodzi teraz zupełnie inaczej
przy 1800 obr mam 260Nm wiec prawie seria i o to chodziło :) samochód już nie drży jak wcisne z dołu a i ładnie ciągnie. Jestem bardzo zadowolony.

Strona 1 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/