FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Przeróbki w Naszych autach http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=815 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | uki [ 07.09.2005, 13:44 ] |
Tytuł: | Przeróbki w Naszych autach |
No własnie myślę, że to dobre mijsce do opisywania przeróbek jakie poczyniliśmy w swoich turbognojkach. Mile widzane są również zdjęcia wraz z komentarzem. ![]() |
Autor: | McsEb [ 07.09.2005, 13:57 ] |
Tytuł: | |
I najlepiej jeszcze poprzec to wykresem z hamowni. Ja swoje zmiany wypiszę troszkę później bo akurat jestem w trakcie modyfikacji. |
Autor: | Yarek [ 07.09.2005, 17:36 ] |
Tytuł: | |
To moja Fabia RS ![]() ![]() Wg. producenta miało być 130KM i 310Nm oraz 9.5s do setki... a było tak: ![]() osiągi również nieco sie różniły - po pomiarach okazało się, że 100km/h osiąga w 8.1s a 400m w 16.2s, czyli bardzo przyjemnie... co potwierdziło opinię innych właścicieli ASZów, że ich auta jeżdżą szybciej niż fabryka chciała ![]() Tak natomiast wygląda to po drobnej modyfikacji CompSportu: ![]() pomimo niezbyt dużego przyrostu (ograniczonego głównie SMICem) osiągi zmieniły się bardzo odczuwalnie: 0-100km/h: 7s; 400m: 15.2s (potwierdzone na zawodach SSS - 15.16s) CDN ![]() |
Autor: | Grzesiek [ 08.09.2005, 09:34 ] |
Tytuł: | |
Ja chcę taką fabię ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Sebastian [ 08.09.2005, 12:37 ] |
Tytuł: | |
Misiek Twoja to nie Fabia ![]() |
Autor: | PUG MAXI [ 08.09.2005, 22:48 ] |
Tytuł: | |
Pięknie. Szkoda że Fabi RS nie ma w nadwoziu kombi:( |
Autor: | McsEb [ 14.09.2005, 09:08 ] |
Tytuł: | |
No to tera ja zawieszenie: Sprężyny Eibach Amortyzatory Bilstein B8 rozpórka kielichów przód silnik: Pompki 130PD Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec Turbo od ARL Kolektor dolotowy 130PD FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni) EGR out bajeranckie zegary ![]() i wyszło to: ![]() |
Autor: | darecki [ 14.09.2005, 09:12 ] |
Tytuł: | |
brakuje obrazka "kopara opadla" 180kucy w fabi a spalanie takie jak ma moj benzyniak... ![]() chyba uruchomie projekt TDi ![]() |
Autor: | wolf [ 14.09.2005, 09:28 ] |
Tytuł: | |
To ja juz zbieram kaske na taka modyfikacje silnika ![]() ![]() |
Autor: | McsEb [ 14.09.2005, 16:44 ] |
Tytuł: | |
wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony. |
Autor: | wolf [ 14.09.2005, 18:35 ] |
Tytuł: | |
McsEb napisał(a): wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony. Ok. Dzieki za wskazanie kierunku przerobek ![]() ![]() |
Autor: | MisiekWAW [ 14.09.2005, 19:37 ] |
Tytuł: | |
McsEb napisał(a): No to tera ja zawieszenie: Sprężyny Eibach Amortyzatory Bilstein B8 rozpórka kielichów przód silnik: Pompki 130PD Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec Turbo od ARL Kolektor dolotowy 130PD FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni) EGR out bajeranckie zegary ![]() i wyszło to: Obrazek ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Yarek [ 14.09.2005, 20:52 ] |
Tytuł: | |
McsEb napisał(a): No to tera ja zawieszenie: Sprężyny Eibach Amortyzatory Bilstein B8 rozpórka kielichów przód silnik: Pompki 130PD Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec Turbo od ARL Kolektor dolotowy 130PD FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni) EGR out bajeranckie zegary ![]() i wyszło to: Obrazek Pieknie wyszło, ciekawe jak bardzo mmnie złoisz ![]() ![]() Byle do wiosny ![]() EDIT: jedziesz na Bemowo? Powinna paść 14stka ![]() |
Autor: | uki [ 14.09.2005, 21:06 ] |
Tytuł: | |
No ładnie, nie będę się rozpisywał bo wynik mówi wszystko ![]() ale może się zapytam co ze sprzęgłem ![]() 365 na obciązeniu to dużo za dużo jak na to co siedzi w ATD ![]() |
Autor: | McsEb [ 15.09.2005, 06:15 ] |
Tytuł: | |
Yarek: FMIC to podstawa ![]() Uki: sprzegło wytrzymuje spokojnie (choć zrobiłem na nim 120 tyś ![]() ![]() teraz 360 jest przy dopiero przy 2800 wiec nie jest źle musze nauczyc sie ruszać jakos w miare bo auto chodzi teraz zupełnie inaczej przy 1800 obr mam 260Nm wiec prawie seria i o to chodziło ![]() |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |