Teraz jest 16.06.2024, 00:48



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Immobilizer-problem z odpaleniem silnika 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 24.05.2007, 11:45
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Obecnie brak
Województwo: małopolskie
Post Immobilizer-problem z odpaleniem silnika
Pomóżcie mi z moim problemem. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem Fabii. Samochód odpala po czym gaśnie i tak kilka razy aż wreszcie odpali. Dzieje się tak zwłaszcza jak jest zimny, np po nocy. Miga wówczas pomarańczowa kontrolka kluczyka na tle samochodu. Podłączyłem VAG'a, który wyświetlił mi dwa błędy: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer oraz 01176. Jak się doczytałem ten błąd 01176 przy którym mam dokładnie:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent

oznacza niskie napięcie w pilocie - taki znalazłem opis.

Ten drugi błąd to myślę, że jest następcą pierwszego.

Zastanawiam się jeszcze nad opisem tego drugiego błedu: jak to ktoś zalecił sprawdzić baterię immobilizera ale nie wiem jak się do niej zabrać. Czy bateria centralki alamowej może tu mieć wpływ (czy wówczas mrugałaby kontrolka kluczyka i samochodu?). Nie wiem co możnaby jeszcze sprawdzić. Doradźcie coś. Oczywiście baterie w pilotach zmienione i problem dotyczy obydwu kluczyków więc myślę, że coś w samochodzie a nie w pilotach czy kluczykach.


17.08.2008, 20:10
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.07.2008, 10:18
Lokalizacja: Jasło
Posty: 363
Podziękował: 14
Pomógł: 23

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: F2 - Red Flamenco
Rok prod.: 2008/2009
Województwo: podkarpackie
Post 
Musisz rozebrac obudowe stacyjki i wetknac wtyczke od immo do pierscienia. taka mala dwu-pinowa. Prawdopodobnie wypada Ci i nie laczy. Jak masz objaw, ze co jakis czas tak sie dzieje, to jest wlasnie to. Zreszta bylo o tym na forum. Ja mialem dokladnie takie same bledy i ten zabieg pomogl. Po 2 latach powtorzylo sie i ponowilem docisniecie wtyczki i dalej do przodu :)

_________________
Pozdrawiam :) Jeżdżę na gazie, ale nie C2H5OH, tylko LPG :)


18.08.2008, 09:53
Zobacz profil

Dołączył(a): 22.06.2008, 12:46
Lokalizacja: Łódz
Posty: 152
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GDR - 5b.
Samochód: Fabia 1,9Sdi
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
Witam,miałem podobny problem lecz po kupnie bateri do pilota( 3.70 zł) skonczyło sie jak cos to napisz czy sie porawiło Grzegorz z Łodzi


19.08.2008, 20:58
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.05.2007, 11:45
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Obecnie brak
Województwo: małopolskie
Post 
BLACKMANGRZES napisał(a):
Witam,miałem podobny problem lecz po kupnie bateri do pilota( 3.70 zł) skonczyło sie jak cos to napisz czy sie porawiło Grzegorz z Łodzi


Sorry ale w moim przypadku to raczej bateria pilota nie ma nic wspólnego-chyba, że mówimy o jakiejś innej baterii. Przeciez samochód mogę używać bez alarmu (bez użycia pilota) a dodatkowo problemy mam na obydwu kluczykach. Gdyby były problemy z baterią alarmu to nie dało by się go wyłączyć a przy odpalanie nie używam przecież pilota alarmu.

Dostałem się do licznika, przeczyściłem styk (ten zielony) a do cewki (przy stacyjce) się nie dostałem. Na razie nie ma problemów-chociaż minęły dopiero dwa dni-jeśli problem się powtórzy to jeszcze poprawię te styki przy cewce.


20.08.2008, 20:17
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.07.2008, 10:18
Lokalizacja: Jasło
Posty: 363
Podziękował: 14
Pomógł: 23

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: F2 - Red Flamenco
Rok prod.: 2008/2009
Województwo: podkarpackie
Post 
Grzenio, Przyjales trudniejsza droge, bo rozkrecenie plastikow pod kierownica to 2-3 srubeczki male i ceweczka na wierzchu. Ale jake ci sie to powtorzy, to zobacz tez do cewki (to jest zwykly pierscien okalajacy stacyjke z wetknietym kabelkiem).

_________________
Pozdrawiam :) Jeżdżę na gazie, ale nie C2H5OH, tylko LPG :)


21.08.2008, 06:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 24.05.2007, 11:45
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Posty: 61
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Obecnie brak
Województwo: małopolskie
Post 
Dig Dug napisał(a):
Grzenio, Przyjales trudniejsza droge, bo rozkrecenie plastikow pod kierownica to 2-3 srubeczki male i ceweczka na wierzchu. Ale jake ci sie to powtorzy, to zobacz tez do cewki (to jest zwykly pierscien okalajacy stacyjke z wetknietym kabelkiem).


Masz całkowitą rację ale żeby odkręcić te dwie śrubki tego plastiku muszę mieć długi cienki śrubokręt gwiazdkowy albo ściągać kierownicę. Chodzi mi o te śrubeczki "od czoła" a nie od dołu. Jak znów usterka mi się powtórzy to na pewno zdobędę taki śrubokręcik.


21.08.2008, 07:29
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 11.03.2010, 19:14
Lokalizacja: Sosnowiec
Posty: 28
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: classic + fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
Post 
Grzenio teraz działa? bo mnie też to dopadło :( raz na jakiś czas odpalam za 2 razem bo gaśnie silnik zaraz po odpaleniu i miga kontrolka immobilajzera.

[ Dodano: 2010-06-23, 19:35 ]
Jak jest przy stacyjce z tą cewką czytającą do immobilizera? Jest ona w jakiś sposób zintegrowana z bębenkiem, czy tą całą wiązką? padło podejrzenie że to ta cewka czytająca robi "robotę" tylko że ja nie sprawdzałem jeszcze jak to wygląda. Auto mi czasem gaśnie po sekundzie. Teraz mam sposób i czekam aż zgasną wszystkie lampki i wtedy odpalam. Co prawda czasami po włączeniu zapłonu muszę go wyłączyć i wyjąć kluczyk ale przynajmniej nie kręcę bezsensu silnikiem... VAG pokazuje takie błędy jak Grzeniowi... Boje się że kiedyś gdzieś pojadę i nie odpalę... Jutro jade i zapytam panów w ASO przy okazji przeglądu "przedwakacyjnego" na który dostałem zaproszenie.


18.06.2010, 11:58
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 7 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL