|
|
Teraz jest 13.05.2024, 22:43
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Pompowtryskiwacze, problem - duże spalanie
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
witam ma oproblem z moim samochodzikiem 1,9 tdi 101 KM otóz nalałem jakiegoś złego paliwa i padły pompowtryski zostały wymienione na nowe ale autko jest dziwne bo pali wiecej itroche jest mułowaty na setke spalanie wzrosło ok.1 l a na postoju pali 1,o l/h a wcześniej palił 0,5 l/h. Czy jest możliwe że założyli inne pompwtryski czyli z 105 lub 130 KM?
|
28.03.2007, 21:07 |
|
|
Dołączył(a): 17.05.2005, 15:27 Lokalizacja: Premium-Car-Care.pl Posty: 219
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: byÂła Fabia MR`05
Rok prod.: `04
Województwo: mazowieckie
|
Jest to jak najbardziej prawdopodobne, niestety... sprawdź numery pompek zaczynają 038 i końcówka np. 130 PD mają AL
Na biegu jałowym spalanie powinno oscylować w okolicy 0.5 - 0.6
Jak chcesz mam pompki z mojego silnika zdjęte po pierwszym przeglądzie
_________________ Premium-Car-Care
mobile: +48 505 904 409
http://Premium-Car-Care.pl
mail: biuro@Premium-Car-Care.pl
|
29.03.2007, 21:12 |
|
|
Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17 Lokalizacja: Ruda Śląska Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
|
moim skromnym zdanie to nie bedzie wina pompowtryskiwaczy 130KM tylko cos spitolili i tyle. niby dlaczego pompki od 130 mialyby na biegu jalowym palic 2x wiecej paliwa?
_________________
|
29.03.2007, 21:58 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
Zapytaj sie Kolegi McsEb - on to przerabiał. Miał podobne objawy.
Prawdopodobnie masz źle ustawione pompowtryskiwacze.
Co do wtryskiwaczy od 130-tek (nawet tych najmocniejszych "AL"), to właściwie zamontowane i ustawione nie powoduja większego spalania na biegu jałowym - dalej jest ok. 0,6 l/h
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
29.03.2007, 22:07 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Moze cos nie domaga przeplywka
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
30.03.2007, 08:25 |
|
|
Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43 Lokalizacja: W-wa Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
|
Zadzwon do CompSport'u, daleko nie masz do B-B, powinni Ci to poprawic.
Pompki sa ok, tylko w komputerze trzeba cos tam przestawic i potem juz jest ok.
|
30.03.2007, 09:49 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
RAFAł napisał(a): witam ma oproblem z moim samochodzikiem 1,9 tdi 101 KM otóz nalałem jakiegoś złego paliwa i padły pompowtryski zostały wymienione na nowe ale autko jest dziwne bo pali wiecej itroche jest mułowaty na setke spalanie wzrosło ok.1 l a na postoju pali 1,o l/h a wcześniej palił 0,5 l/h. Czy jest możliwe że założyli inne pompwtryski czyli z 105 lub 130 KM? witam jak pisałem wcześniej o tyym spalaniu po wymianie pompowtryskiwaczyto się sugierowałem cały czas spalaniem wg.komp. MFA ale nie dało mi to spokoju i przelitrarzowałem go tradycyjną metodą czyli tankowanie do pełna zrobiłem 400 km i znowu tankowanie do pełna i wyszło mi 5,3 l/100km myśle że jest ok , ale zadaje sobie pytanie dlaczego komp. MFA zaczął kłamać, mechanik twierdzi że założył pompki o symbolu CB czy CJ albo na odwrót czy to ma jakiś wpływ na wskazania MFA ? i jak ewentualnie można to zmienić? POZDRAWIAM
|
14.04.2007, 07:07 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
RAFAł napisał(a): jak ewentualnie można to zmienić?
W beznynie niektóre liczniki (nie pamiętam teraz symbolu) umożliwiają kalibrację przez komputer, ale nie wszystkie. (z informacji od ASO)
|
14.04.2007, 10:26 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
RAFAł napisał(a): RAFAł napisał(a): witam ma oproblem z moim samochodzikiem 1,9 tdi 101 KM otóz nalałem jakiegoś złego paliwa i padły pompowtryski zostały wymienione na nowe ale autko jest dziwne bo pali wiecej itroche jest mułowaty na setke spalanie wzrosło ok.1 l a na postoju pali 1,o l/h a wcześniej palił 0,5 l/h. Czy jest możliwe że założyli inne pompwtryski czyli z 105 lub 130 KM? witam jak pisałem wcześniej o tyym spalaniu po wymianie pompowtryskiwaczyto się sugierowałem cały czas spalaniem wg.komp. MFA ale nie dało mi to spokoju i przelitrarzowałem go tradycyjną metodą czyli tankowanie do pełna zrobiłem 400 km i znowu tankowanie do pełna i wyszło mi 5,3 l/100km myśle że jest ok , ale zadaje sobie pytanie dlaczego komp. MFA zaczął kłamać, mechanik twierdzi że założył pompki o symbolu CB czy CJ albo na odwrót czy to ma jakiś wpływ na wskazania MFA ? i jak ewentualnie można to zmienić? POZDRAWIAM
wg mnie jedz na korekte programu zeby ci ktos dobrze ustawil dawke paliwa
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
14.04.2007, 10:31 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
wolf napisał(a): RAFAł napisał(a): RAFAł napisał(a): witam ma oproblem z moim samochodzikiem 1,9 tdi 101 KM otóz nalałem jakiegoś złego paliwa i padły pompowtryski zostały wymienione na nowe ale autko jest dziwne bo pali wiecej itroche jest mułowaty na setke spalanie wzrosło ok.1 l a na postoju pali 1,o l/h a wcześniej palił 0,5 l/h. Czy jest możliwe że założyli inne pompwtryski czyli z 105 lub 130 KM? witam jak pisałem wcześniej o tyym spalaniu po wymianie pompowtryskiwaczyto się sugierowałem cały czas spalaniem wg.komp. MFA ale nie dało mi to spokoju i przelitrarzowałem go tradycyjną metodą czyli tankowanie do pełna zrobiłem 400 km i znowu tankowanie do pełna i wyszło mi 5,3 l/100km myśle że jest ok , ale zadaje sobie pytanie dlaczego komp. MFA zaczął kłamać, mechanik twierdzi że założył pompki o symbolu CB czy CJ albo na odwrót czy to ma jakiś wpływ na wskazania MFA ? i jak ewentualnie można to zmienić? POZDRAWIAM wg mnie jedz na korekte programu zeby ci ktos dobrze ustawil dawke paliwa
Troche odswieze temat.
Otoz aby komputer pokazywal wlasciwe spalanie to soft musi uwzgledniac rodzaj pompek w aucie. Jezeli masz soft (nawet przerabiany) ale z "setki" a pompki ze 130/150-tki to komp bedzie falszowal.
Tak wlasnie stalo sie u mnie. Mam pompki AL (te ze 150-tki) i na sofcie pod te pompki spalanie wg kompa oczywiscie sporo wzroslo, w baku tez zaczelo szybciej ubywac, wiec wskazania wiarygodne. Natomiast teraz wrocilem do robionego softu z 100-tki i spalanie wg kompa nagle "cudownie spadlo do dawno przeze mnie zapomnianych wartosci Niestety z baku ubywa tak samo szybko
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
26.08.2007, 22:34 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
witam myśle że za dwa tygodnie pojade do chłopaków z compsportu może coś doradzą, ale ogólnie to autko mam jakieś mułowate a śmigał ładnie.
|
18.10.2007, 21:04 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|