Teraz jest 18.05.2024, 00:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
[F1] Cała prawda o nowoczesnych silnikach Diesla 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post Cała prawda o nowoczesnych silnikach Diesla
znalazlem cos takiego klik do poczytania :-)


14.01.2007, 20:21
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Niektore zdania to istna bzdura, np o tym odpalaniu przy -20 ,albo trwałości silnków diesla :hysterical: niewspolmne juz o tym ze silniki diesla sa dla osob lubiacych wolna jazdę do 130km/h :sciana: :cenzura: DEBILIZM!!! POLCE GRATULUJEMY TAKIEGO AUTORA :hysterical:

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


14.01.2007, 21:21
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 29.08.2005, 13:33
Lokalizacja: Międzyzdroje ZKA / Szczecin
Posty: 507
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: Lipiec 2004
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Tak czytałem i czytałem i ciekawy jestem czy tem ktoś kiedykolwiek jechał dieslem. Twierdzenie że silniki diesla mają mniejszą żywotność to bzdura i robienie z czytelników debili. Ale osttanie zdanie mnie powaliło. Owszem rozpędzenie diesla powyżej 130 to nie lada wyczyn co możemy zobaczyć w temacie elastyszność silników TDI. Dla autora :respect:

_________________
Fabia 1.9 TDI & Fabia 1.2 HTP & Octavia 1.9 TDI & Combo 1.7 TD & Volvo FH12 480
SLOW IS WISE FAST IS NICE


14.01.2007, 21:37
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
:hysterical: Boże, co za głupoty, normalnie jakbym czytał trolla z forum SKODA na gazeta.pl :) Koleś swoją wiedzę na temat diesli chyba sobie wymyślił sam.


14.01.2007, 21:45
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.01.2007, 22:04
Lokalizacja: ~~~~~~~
Posty: 110
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Województwo: małopolskie
Post 
"
Cytuj:
w wieku 6 lat (zerówka) umiał samodzielnie prowadzić ciągnik rolniczy (Ursus C-328 "Capek")"

To jedyny Diesel jakim jechał


14.01.2007, 22:17
Zobacz profil

Dołączył(a): 29.08.2005, 13:33
Lokalizacja: Międzyzdroje ZKA / Szczecin
Posty: 507
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: Lipiec 2004
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Aż się dziwię że człowiek który uważa się za guru i jest kierowcą rajdowym oraz inżynierem pisze takei rzeczy. Z ciekawości przeglądnąłem stronke i zaciekawił mnie jeszcze temat o światłach przez czały rok.

''wiele pojazdów poruszających się na światłach w dzień powoduje oślepiania innych użytkowników dróg (np: źle zamontowane lampy ze względu na wypadkową przeszłość pojazdu ''

Nie wiem, może się nie zanm ale mnei w dzień rzadko kiedy ktos oślepia chyba że na długich jedzie.

''pogorszenie dostrzegania pojazdów uprzywilejowanych''

???

''pogorszenie dostrzegania pojazdów pilotujących kolumny i ładunki ponadnormatywne''

Z tego co mi wiadomo takie auta mogą jeździć w nocy, pomiędzy 22 a 6.

''zwiększone zużycie paliwa o około 5% ''

No tak bo życie ludzkie jest nieważne.

''problemy z rozruchem przy niskich temperaturach ze względu na rozładowany akumulator''

A do tego jak ktoś dieslem jeździ to już wogóle :crazy:

''Jazda na światłach w dzień od marca do końca września w warunkach dobrej widoczności nie przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa ale za to przyczynia się do zwiększenia zatruwania środowiska naturalnego w tym do powiększania się efektu cieplarnianego (zimy coraz dłuższe i zimniejsze a lata aż za upalne). Ponadto należy mieć świadomość że jazda na światłach w dzień powoduje koszty roczne około 250 zł przy przebiegach rzędu 12000 km rocznie ''

Ja od dziś przestaję jeździc na światłach bo od marca do września ubyło mi z 500zł.

Sory za taki OT, ale po prostu mnie to powaliło, jakby co to skasować albo przenieść.

_________________
Fabia 1.9 TDI & Fabia 1.2 HTP & Octavia 1.9 TDI & Combo 1.7 TD & Volvo FH12 480
SLOW IS WISE FAST IS NICE


14.01.2007, 23:58
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
jednym słowym - kretynizm :devil: :cenzura: szkoda słów :blowup:

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


15.01.2007, 08:28
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
Apropos zwiększenia spalania przy jeździe na światłach:
Przeciętny silnik w polsce ma średnią moc ok 20-50kW przy najczęsciej uzywanych obrotach ok 2.000RPM. Właczając żarówki które ciągną 2x55W przód + nie pamiętam ile tył ale pewnie max 50W razem, wychodzi ok 160W + straty spowodowane różnymi urzadzeniami (alternator itp) po drodze niech będzie nawet 300W co daje znikoma stratę w mocy auta około 1%. Auto pali średnio powiedzmy o 0,02l/100, z pewnością wychodzi to conajmniej 250zł na rok :)


Czy ja dobrze rozumuję ? Może sie mylę i inaczej to wygląda ?


15.01.2007, 08:51
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18
Lokalizacja: Poznań
Posty: 1415
Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post 
może swoją wiedzę opiera na rozwiązaniach jeszcze ze starego Mietka 300D? Mój kuzyn miał kiedyś takiego. Silnik o pojemności 3l nie miał nawet 100KM. Tu widziałbym te wymienione wady...
Z twarzy podobny trochę do Kononowicza, więc chyba i rozumowanie podobne :mrgreen: .


15.01.2007, 10:14
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
Mr T. napisał(a):
może swoją wiedzę opiera na rozwiązaniach jeszcze ze starego Mietka 300D? Mój kuzyn miał kiedyś takiego. Silnik o pojemności 3l nie miał nawet 100KM. Tu widziałbym te wymienione wady...
Z twarzy podobny trochę do Kononowicza, więc chyba i rozumowanie podobne :mrgreen: .


Miał tylko 100KM bo był pewnie bez turbo -jak na diesla to norma :) 2.0TDI16V bez turbo ma raptem 70KM i ledwo jeździ :). Ale silniki Diesla w starych dieslach merca 200D, 240D (może i 300D) spokojnie robiły przebiegi po milion km i więcej. (200D i 240D użytkowałem często jeszcze jako pasażer, bo to dawno temu było :) ale pamiętam że nie było z nimi żadnych problemów poza tymi że prawie nie miały przyspieszenia :) ) Znane były ze swojej długowieczności i bezawaryjnej jazdy - takie konie pociągowe, mocy za dużo nie było ale jechały i jechały :)


Ostatnio edytowano 15.01.2007, 19:32 przez McsEb, łącznie edytowano 1 raz



15.01.2007, 10:22
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.05.2005, 15:27
Lokalizacja: Premium-Car-Care.pl
Posty: 219
Podziękował: 0
Pomógł: 8

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: byÂła Fabia MR`05
Rok prod.: `04
Województwo: mazowieckie
Post 
Cytuj:
# głośna praca silnika (klekotania i warkot) odczuwalna na zewnątrz przez co uciążliwa dla otoczenia


# wrażliwe na jakość paliwa (szczególnie : wtryskiwacze lub pompowtryskiwacze, pompa wtryskowa)

spaliny Diesla bardziej szkodliwie oddziaływują na środowisko naturalne


tu gość ma racje reszta IMO, to raczej wynik życia w zamkniętym pomieszczeniu przez ostatnie 10 lat...... mgr. inżynier :respect:

_________________
Premium-Car-Care
mobile: +48 505 904 409
http://Premium-Car-Care.pl
mail: biuro@Premium-Car-Care.pl


15.01.2007, 10:32
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 15.08.2006, 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Ibiza
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Klimek napisał(a):
Aż się dziwię że człowiek który uważa się za guru i jest kierowcą rajdowym


Ścigać każdy się może... jeden lepiej drugi..

Klimek napisał(a):
oraz inżynierem




Co proszę??
Chyba źle zrozumiałem słowo "inżynier".

Klimek napisał(a):
''wiele pojazdów poruszających się na światłach w dzień powoduje oślepiania innych użytkowników dróg (np: źle zamontowane lampy ze względu na wypadkową przeszłość pojazdu ''


Takie wypowiedzi świadczą o prowadzeniu badań do przewodu doktorskiego autora.

Dalej nie czytam.
Poczekam na przewód habilitacyjny.

Pozdr.
Tomek.


30.01.2007, 16:27
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 12 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL