Teraz jest 16.06.2024, 11:58



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
[F1] Przeróbki w Naszych autach 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Przeróbki w Naszych autach
No własnie myślę, że to dobre mijsce do opisywania przeróbek jakie poczyniliśmy w swoich turbognojkach.

Mile widzane są również zdjęcia wraz z komentarzem. 8)


07.09.2005, 13:44

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
I najlepiej jeszcze poprzec to wykresem z hamowni.
Ja swoje zmiany wypiszę troszkę później bo akurat jestem w trakcie modyfikacji.


07.09.2005, 13:57

Dołączył(a): 25.05.2005, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 162
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post 
To moja Fabia RS :)

Obrazek

Wg. producenta miało być 130KM i 310Nm oraz 9.5s do setki...

a było tak:

Obrazek

osiągi również nieco sie różniły - po pomiarach okazało się, że 100km/h osiąga w 8.1s a 400m w 16.2s, czyli bardzo przyjemnie... co potwierdziło opinię innych właścicieli ASZów, że ich auta jeżdżą szybciej niż fabryka chciała :D



Tak natomiast wygląda to po drobnej modyfikacji CompSportu:

Obrazek

pomimo niezbyt dużego przyrostu (ograniczonego głównie SMICem) osiągi zmieniły się bardzo odczuwalnie: 0-100km/h: 7s; 400m: 15.2s (potwierdzone na zawodach SSS - 15.16s)


CDN :twisted:

_________________
. Jarek


07.09.2005, 17:36
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
Post 
Ja chcę taką fabię :smutny: :smutny: :smutny:

_________________
Skoda Fabia JOY EDITION


08.09.2005, 09:34
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04
Lokalizacja: WGM
Posty: 1369
Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
Post 
Misiek Twoja to nie Fabia :crazy:

_________________
Moje autko O2RS BLUE


08.09.2005, 12:37
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Pięknie.
Szkoda że Fabi RS nie ma w nadwoziu kombi:(


08.09.2005, 22:48

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
No to tera ja

zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód

silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary ;) (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Obrazek


Ostatnio edytowano 14.09.2005, 11:10 przez McsEb, łącznie edytowano 1 raz



14.09.2005, 09:08

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
brakuje obrazka "kopara opadla" 180kucy w fabi a spalanie takie jak ma moj benzyniak... :-/
chyba uruchomie projekt TDi :D


14.09.2005, 09:12
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
To ja juz zbieram kaske na taka modyfikacje silnika :hurra: :bravo:

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


14.09.2005, 09:28
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony.


14.09.2005, 16:44
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34
Lokalizacja: WD
Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
McsEb napisał(a):
wolf: jesli jeszcze nic nie robiles na poczatek z wiekszych modyfikacji proponuje pompki od 130PD + FMIC + program, na pewno bedziesz zadowolony.


Ok. Dzieki za wskazanie kierunku przerobek :)..juz wystawiłem swoja swinke skarbonke i zaczynam odkladać :mrgreen:

_________________
If everything seems under control – you are just not going fast enough

Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa


14.09.2005, 18:35
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
McsEb napisał(a):
No to tera ja

zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód

silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary ;) (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Obrazek


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


14.09.2005, 19:37

Dołączył(a): 25.05.2005, 20:17
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 162
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Samochód: Octavia kombi 1.8 TSI DSG
Rok prod.: 2009
Województwo: mazowieckie
Post 
McsEb napisał(a):
No to tera ja

zawieszenie:
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Bilstein B8
rozpórka kielichów przód

silnik:
Pompki 130PD
Wydech 2,5" przelotowy z jednym tłumikiem końcowym by El-tec
Turbo od ARL
Kolektor dolotowy 130PD
FMIC by Compsport ( robiony na wymiar pod auto, temp prakycznie cały czas ponizej 30 stopni)
EGR out
bajeranckie zegary ;) (turbo, temp oleju, volt) by Oddi
i wyszło to:
Obrazek


Pieknie wyszło, ciekawe jak bardzo mmnie złoisz :twisted: :D Fmic czyni cuda... 30 stopni, rewelacja.

Byle do wiosny :mrgreen:

EDIT: jedziesz na Bemowo? Powinna paść 14stka 8)

_________________
. Jarek


14.09.2005, 20:52
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
No ładnie, nie będę się rozpisywał bo wynik mówi wszystko :shock:


ale może się zapytam co ze sprzęgłem :roll:

365 na obciązeniu to dużo za dużo jak na to co siedzi w ATD :roll:


14.09.2005, 21:06

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Yarek: FMIC to podstawa :) Na Bemowie bede ale nie bede jechał.

Uki: sprzegło wytrzymuje spokojnie (choć zrobiłem na nim 120 tyś :) ), jak robilismy pomiar najpierw na Mastersowym programie okazało sie ze jest 350Nm przy 2000 :evil: , jeździłem tak długo i na szczescie nic nie było.
teraz 360 jest przy dopiero przy 2800 wiec nie jest źle
musze nauczyc sie ruszać jakos w miare bo auto chodzi teraz zupełnie inaczej
przy 1800 obr mam 260Nm wiec prawie seria i o to chodziło :) samochód już nie drży jak wcisne z dołu a i ładnie ciągnie. Jestem bardzo zadowolony.


15.09.2005, 06:15
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL