|
|
Teraz jest 21.05.2024, 18:30
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
1.4 TDI bms problemy z synchronizacja walka
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 30.06.2020, 06:34 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Skrzynia: FNJ - 5b.
Rok prod.: 2009
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
1.4 TDI bms problemy z synchronizacja walka
. W której rubryce mam sprawdzić synchronizację rozrządu grupa 4 pozycja 4 cały czas mamzero pozycja 3 6,8 na wyłączonych odbiornikach i tylko ona się zmienia przy dodawaniu gazu, fasolki na kółku walka są na maksa przesuniete po rozgrzaniu nie odpala zapala się błąd czujnika wału jak ostygnie i na zimno odpala po 4-5 sekundach kręcenia , możliwe że rozrząd jest przesunięty , zmieniałem silnik kupiłem po kapitalnym remoncie i z ustawionym rozrządem
|
30.06.2020, 16:38 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35 Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154
Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
|
Re: 1.4 TDI bms problemy z synchronizacja walka
Dlaczego nie napiszesz lub nie zadzwonisz do sprzedającego silnik? Fasolki powinny być pośrodku swojej regulacji. Jakie masz błędy?
_________________ Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę..
|
03.07.2020, 19:00 |
|
|
Dołączył(a): 30.06.2020, 06:34 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Skrzynia: FNJ - 5b.
Rok prod.: 2009
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: 1.4 TDI bms problemy z synchronizacja walka
Jak już nie odpala po rozgrzaniu wyskakuje błąd 000833 -camshaft position sensor (g40) impulsable signal P0341-000 Jak ostygnie z 10 minut to odpala po 4-5 sekundach kręcenia , sprawdziłem rozrząd na blokadach jest ok. Na dwóch kabelkach które ida do czujnika obrotów wału jest 5v gdzie powinno być 12v i jeden jest pusty , rozprulem instalacje do ECU ale nie widać żeby były przerwane czy coś już z ECU wychodzi 5v tak ma być raczej nie , auto odpala z wyżej wymienionymi objawami na czujniku wkładanym w blok, który kupiłem nowy a na tym co był oryginalnie między silnikiem a skrzynia nie odzywa się silnik
|
02.08.2020, 20:10 |
|
|
Dołączył(a): 20.10.2010, 11:12 Lokalizacja: Częstochowa Posty: 832 Zdjęcia: 1
Podziękował: 6
Pomógł: 59
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II kombi, Fabia II kombi
Rok prod.: 2008 , 2014
Województwo: śląskie
|
Re: 1.4 TDI bms problemy z synchronizacja walka
FabiaLukasz napisał(a): Na dwóch kabelkach które ida do czujnika obrotów wału jest 5v gdzie powinno być 12v i jeden jest pusty Nigdy w życiu 12v. Pin 1 czujnika to zasilanie + 5v z ecu T60a/25 , pin 2 wyjście sygnału prędkości do T60a/58 , i pin 3 to masa.
_________________ Nie odpowiadam na PW. Pytać tu na forum i tu będzie odpowiedż.
|
03.08.2020, 19:13 |
|
|
Dołączył(a): 30.06.2020, 06:34 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BMS-1.4 TDI 80 KM
Skrzynia: FNJ - 5b.
Rok prod.: 2009
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Re: 1.4 TDI bms problemy z synchronizacja walka
Problem rozwiązałem problemem było koło rozrządu zamontowałem koło z końcówką C na planszy za kołem rozrządu oryginalne od silnika BMS sprzedający sprzedał silnik starego typu z czujnikiem w bloku . Auto odpala od strzała czy zimne czy rozgrzane . Pozdrawiam
|
19.08.2020, 17:58 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|