FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[VAG] Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=25313 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | xtremesystems [ 03.06.2020, 07:33 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
ostani pomiar wykonany jak nalezy. tylko tez z gazem chyba sie powinno. a oleju dolales do cylindrow na probe olejowa? Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Wojol [ 03.06.2020, 10:17 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
Olej dolany do gniazd swiec żarowych, wszystkie próby z pedałem gazu w podłodze prócz pierwszej |
Autor: | xtremesystems [ 03.06.2020, 10:44 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
no tak ale nspierw mierzy sie bez oleju a potem z olejem. procedura jest taka jak za 4 razem robiles. wykrecasz jedna swiece mierzysz na sucho. lejesz olej mierzysz z olejem. jak wynik zblizony jest ok. jak nie to pierscienie a i mierzymy na cieplym silniku Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Wojol [ 03.06.2020, 12:20 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
Mierzyłem na ciepłym, tak zrobiłem jednak wyniki z olejem i bez nie był zbliżony. Pytanie czy akurat to może być powodem takiego odpalania. |
Autor: | xtremesystems [ 03.06.2020, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
no dobra napisz jak bylo bez oleju i z olejem . jesli wyniki byly niezblizone na wszystkich cylindrach to znaczy ze masz przedmuchy do oleju . wiec dymienie tez pewnie jest sinawe (tak jak na poczatku mi sie po filmiku wydawalo). czy dlatego tak kulawo odpala nie wiem. no ale swiadczy to o zuzyciu silnika. gdyby tylko byla na jednym cylindrze roznica to mogla by byc uszczelka lub pierscien na konkretnym tloku. gdyby bylo 0 znaczy ze tlok uszkodzony |
Autor: | Wojol [ 03.06.2020, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
Normalnie 26 bar 1 cylinder 27bar 2 cylinder 27bar cylinder 29bar 4 cylinder Probowa olejowa 35bar 1 cylinder 34bar 2 cylinder 34bar 3 cylinder 35bar 4 cylinder Rozrząd sprawdzony, wszystko ok. Wymienię jeszcze wtryski( akurat mam takie same, sprawne sprawdzone maszynowo) z grybszymi uszczelkami. Zamówiłem też uszczelki pod vaccuz przerzucę od sąsiada do mojego i sprawdzę czy coś pomoże. |
Autor: | xtremesystems [ 03.06.2020, 15:08 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
to kicha troche. na hamowni by ci wyszlo juz mniej mocy . a tam nominalnie nie powinno byc 40 barów. (znajdz rozpiske na twoj silnik) nawet jak rozwiążesz problem z odpalaniem . to w niedlugim czasie i tak bedzie do remontu dół. a tobie to on oleju nie bierze? EDIT dobra znalazlem . nie jest jednak zle https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... cters_bmm/ jesli to jest ten silnik to jest ok.w dolnej granicy ale sie miesci. wiec to nie to nominalnie 31 do 25wlasnie . jak zalales olejem to wyszlo jak bylo na starcie. a ze swoje juz przejechał to ma dolna granice na sucho |
Autor: | xtremesystems [ 03.06.2020, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika |
tylko zwroc uwage ze tu z kolei do pomiaru kazują odkrecic wszystkie swiece na raz. mi mechanicy zawsze mowili ze odkreca sie jedna (zreszta przy próbie olejowej jak odkrecisz wszystkie do zasra całą komore silnika) . wiec sam musisz ogarnąc czy jakie wartosci sa prawdziwe. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |