FABIACLUB.PL
http://fabiaclub.pl/forum-pl/

[VAG] Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=25313
Strona 2 z 2

Autor:  xtremesystems [ 03.06.2020, 07:33 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

ostani pomiar wykonany jak nalezy. tylko tez z gazem chyba sie powinno.

a oleju dolales do cylindrow na probe olejowa?

Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka

Autor:  Wojol [ 03.06.2020, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Olej dolany do gniazd swiec żarowych, wszystkie próby z pedałem gazu w podłodze prócz pierwszej

Autor:  xtremesystems [ 03.06.2020, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

no tak ale nspierw mierzy sie bez oleju a potem z olejem.

procedura jest taka jak za 4 razem robiles. wykrecasz jedna swiece mierzysz na sucho. lejesz olej mierzysz z olejem. jak wynik zblizony jest ok. jak nie to pierscienie

a i mierzymy na cieplym silniku


Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka

Autor:  Wojol [ 03.06.2020, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Mierzyłem na ciepłym, tak zrobiłem jednak wyniki z olejem i bez nie był zbliżony.
Pytanie czy akurat to może być powodem takiego odpalania.

Autor:  xtremesystems [ 03.06.2020, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

no dobra napisz jak bylo bez oleju i z olejem . jesli wyniki byly niezblizone na wszystkich cylindrach to znaczy ze masz przedmuchy do oleju . wiec dymienie tez pewnie jest sinawe (tak jak na poczatku mi sie po filmiku wydawalo).

czy dlatego tak kulawo odpala nie wiem. no ale swiadczy to o zuzyciu silnika.

gdyby tylko byla na jednym cylindrze roznica to mogla by byc uszczelka lub pierscien na konkretnym tloku. gdyby bylo 0 znaczy ze tlok uszkodzony

Autor:  Wojol [ 03.06.2020, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Normalnie
26 bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar cylinder
29bar 4 cylinder

Probowa olejowa
35bar 1 cylinder
34bar 2 cylinder
34bar 3 cylinder
35bar 4 cylinder

Rozrząd sprawdzony, wszystko ok.
Wymienię jeszcze wtryski( akurat mam takie same, sprawne sprawdzone maszynowo) z grybszymi uszczelkami.
Zamówiłem też uszczelki pod vaccuz przerzucę od sąsiada do mojego i sprawdzę czy coś pomoże.

Autor:  xtremesystems [ 03.06.2020, 15:08 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

to kicha troche. na hamowni by ci wyszlo juz mniej mocy . a tam nominalnie nie powinno byc 40 barów. (znajdz rozpiske na twoj silnik)
nawet jak rozwiążesz problem z odpalaniem . to w niedlugim czasie i tak bedzie do remontu dół. a tobie to on oleju nie bierze?

EDIT
dobra znalazlem . nie jest jednak zle
https://workshop-manuals.com/skoda/octa ... cters_bmm/


jesli to jest ten silnik to jest ok.w dolnej granicy ale sie miesci. wiec to nie to

nominalnie 31 do 25wlasnie . jak zalales olejem to wyszlo jak bylo na starcie. a ze swoje juz przejechał to ma dolna granice na sucho

Autor:  xtremesystems [ 03.06.2020, 20:31 ]
Tytuł:  Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

tylko zwroc uwage ze tu z kolei do pomiaru kazują odkrecic wszystkie swiece na raz. mi mechanicy zawsze mowili ze odkreca sie jedna (zreszta przy próbie olejowej jak odkrecisz wszystkie do zasra całą komore silnika) . wiec sam musisz ogarnąc czy jakie wartosci sa prawdziwe.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/