Teraz jest 28.03.2024, 10:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
[F2] tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post Re: tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych
ciacho powiedz no czy miales podpietego vcds podczas wypalania dpf. nie swiruja ci korekty wtryskow podczas wypalania? bo mi na roznych wtryskach skacze nawet +-3

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


05.03.2017, 14:44
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35
Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post Re: tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych
xtremesystems napisał(a):
ciacho powiedz no czy miales podpietego vcds podczas wypalania dpf. nie swiruja ci korekty wtryskow podczas wypalania? bo mi na roznych wtryskach skacze nawet +-3

Tak, niestety tak to działa, bo w trybie wypalania zmienia się praktycznie wszystko, czasy wtrysków, wyprzedzenie zapłonu, dawki paliwa też, wszystko po to aby uzyskać wysoką temperaturę do wypalenia sadzy. Dzięki temu VCDS pokazuje wtedy cuda wianki na wtryskach. Tym się nie przejmuj, wtryski się sprawdza przecież nie w trakcie procedury wypalania i to wtedy mają być dobre korekty, czyli na rozgrzanym do 90 stopni silniku.

_________________
Obrazek
Obrazek


05.03.2017, 20:01
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post Re: tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych
dzis na musialem wyoalac bez egra. prawia godzina. az sie wkurzylem i na autostradzie wypalilem w 10 minut. egt mialem 870 st. godzine zeszli mi z 22 g do jakis 17. a na autostradzie błyskawicznie do 10 g

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


05.03.2017, 21:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35
Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post Re: tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych
no tylko autostrada, jednak za szybko nie można jechać, ja mam wypróbowane max 120km/h, kiedyś mi nerwy puściły i szedłem ile się da, czyli 160-190 i po chwili zabłysnęła kontrolka dpf :D

_________________
Obrazek
Obrazek


05.03.2017, 21:29
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16
Lokalizacja: EL
Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
Post Re: tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych
mnie bez problemu na autostradzie przy 4.5 ~5 k rpm na 4 od razu zeszlo z 18g obliczonych do 10 a ze zmierzonych 3,5 do 0

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

_________________
- I hope you come back someday
- Someday


05.03.2017, 21:54
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.11.2008, 19:49
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 531
Zdjęcia: 6
Podziękował: 8
Pomógł: 31

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Sedan wersja Soul
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
Post Re: tryb awaryjny i migająca kontrolka od świec żarowych
Pisałem, że jestem po wymianie EGR, miałem przed wymianą objawy jak Ciacho - częste wypalanie DPFa. Teraz to znikło. Auto jeździło i jeździ ponad 75% szybko po trasie - prawie 600km tygodniowo a mimo to co tydzień wypalało.
Przed wymianą nie dało się jeździć, powtarzający błąd i ograniczanie obrotów.
EGR wymieniłem sam zawór, są dostępne, ale tu trzeba uważać.
Serwisy NIE MAJĄ uszczelek pod chłodniczkę. ASO liczy dużo drożej za wymianę samego zaworu, suma sumarum oszczędza się 200zł a nie 700.
Inne szczegóły w wątku "Silnik 1.6TDI" .

_________________
Pozdrawiam, Krzysiek


29.03.2017, 09:46
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL