Teraz jest 27.04.2024, 16:58



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
[F1-F4] Opróżnianie baku do zera 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58
Lokalizacja: prowincja
Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Post Re: Opróżnianie baku do zera
W dieslu z pompowtryskiwaczami to się uda, ale w common rail będzie "kaplica". Pięć razy to odpalałem po baaardzo dokładnym napełnieniu filtra strzykaweczką. I myślę, że to taka właściwość niezależna od marki. Bałbym się wyjeździć bak do zera, bo unieruchomienie auta murowane.

_________________
O ślepych za dnia: http://tinyurl.com/jenvmux
Proste jedzenie: https://prostejedzenieblog.wordpress.com
Skrót od tysiąca to "tys.", a nie "tyś". "Tyś" znaczy "ty jesteś".


01.04.2015, 08:17
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.10.2007, 16:04
Lokalizacja: Stargard-ZDR
Posty: 475
Podziękował: 7
Pomógł: 18

Silnik: BSW-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: MHX - 5b.
Samochód: Black metalic F2 Comfort +
Rok prod.: 2009
Województwo: zachodniopomorskie
Post Re: Opróżnianie baku do zera
W chwili obecnej mam auto zalane pod korek, ale jak już będzie rezerwa, pojadę gdzieś w bezpieczne miejsce i wyjeżdżę paliwo do pierwszej czkawki auta, zobaczę ile faktycznie moje auto przejedzie :eh:

_________________
Soft - diesel inside: 140KM/338Nm


01.04.2015, 16:09
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 12.12.2007, 21:20
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Posty: 856
Zdjęcia: 2
Podziękował: 22
Pomógł: 14

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGU - 5b.
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: śląskie
Post Re: Opróżnianie baku do zera
Ciacho123 napisał(a):
Tylko jest jedno ale - ja swojego filtra nie jestem w stanie zalać, bo ma on dwie rurki wychodzące w poziomie i tyle. Jedyne co zostaje, to po wymianie na nowy kilka / kilkanaście razy włączyć zapłon i pompa sama napełni filtr - 2 razy tak robiłem i się sprawdziło. W sumie nawet spoko, bo nie trza się olejem napędowym brudzić.

weuek napisał(a):
W dieslu z pompowtryskiwaczami to się uda, ale w common rail będzie "kaplica". Pięć razy to odpalałem po baaardzo dokładnym napełnieniu filtra strzykaweczką. I myślę, że to taka właściwość niezależna od marki. Bałbym się wyjeździć bak do zera, bo unieruchomienie auta murowane.

Ojciec tak ma w fiescie 1.4 TDCI, przy wymianie kawałek wężyka i strzykawka do karmienia, czy tam lewatywy. Napełniliśmy, aż przeleciało i autko odpaliło bez problemu i nie zgasło. Mnie zastanawiała jeszcze opcja założyć tylko wężyk niskiego ciśnienia i przekręcić na zapłon wówczas pompa z baku sama teoretycznie pchnie paliwo.


01.04.2015, 21:40
Zobacz profil GG Album osobisty
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL