FABIACLUB.PL http://fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] Temperatura silnika TDI http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=13&t=18366 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | tomaszwa [ 07.06.2013, 23:33 ] |
Tytuł: | Temperatura silnika TDI |
Witam Czy ktoś wie jaką temperature powinien miec silnik tdi? Interesuje mnie wartosc na komputerze a nie na wskazniku. Drugie pytanie odnosnie przeplywomierza, czy jesli jest on padniety na vagu wyswietli sie info o tym? Z gory dzieki za info pozdro |
Autor: | koleś [ 07.06.2013, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: Temperatura silknika |
tomaszwa napisał(a): czy jesli jest on padniety na vagu wyswietli sie info o tym? Powinny pojawić się kody błędów. Np.: 17552 - przepływomierz MAF - otwarty obwód, zwarcie do masy 17553 - przepływomierz MAF - zwarcie do plusa 17554 - przepływomierz MAF - zasilanie napięciem |
Autor: | Angel [ 10.06.2013, 17:43 ] |
Tytuł: | Re: Temperatura silknika |
Temperatura po nagrzaniu powinna oscylować w okolicach 90*C. Zakres roboczej temperatury dla silników spalinowych mieści się od 70 do 100*C. Przy układzie ciśnieniowym wrzenie płynu następuje w okolicach nawet 120*C, wody około 105*C. Wszystko zależy czym zalany masz układ. Niewskazane jest by układ zalecać koncentratem. |
Autor: | Kamilo89 [ 29.06.2013, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Temperatura silknika |
Jeśli chodzi o temp. to u mnie czujnik z reguły pokazuje (w VAGu) niższą niż 90 stopni (wskazówka na desce w pionie), zimą było to coś o 10 mniej niż temp otoczenia po całonocnym postoju np. temp paliwa i powietrza ok -7 a płyn chłodniczy -17. Wentylator i wszystko działa więc jakoś nie robi mi to różnicy. Ciekawostka: ostatnio jechałem z klimą (mega eko jazda) to się grzał dość długo coś jak zimą - widać wentylator robi swoje. Termostat był wymieniany |
Autor: | Adrian [ 30.06.2013, 00:31 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Temperatura silknika |
Jeszcze w fabce nie badalem tematu ale w octavii mam dwa czujniki temp plynu. Jeden pokazuje info na blacie drugi przekazuje info do cpu i wg niego jest podawana dawka paliwa. Jesli masz jakieś odchyly od 90 to ja bym wymienil. Najlepiej jest spr go bez odpalania silnika. Zostaw auto na noc i rano spr jaka jest temp na czujniku wg vaga. Powinna byc taka sama jak otoczenia +/- 2stopnie. Jesli jest inaczej lepiej wymienic. Jesli chodzi o przeplywke jesli jest padnięta to po odpieciu podaje wartość domyslna 550 i jesli w takim przypadku auto lepiej idzie to oznacza że jest już kiepsko. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |