Teraz jest 27.04.2024, 06:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Wymiana uszczelki miedzy vacum pompa a glowica 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 07.10.2009, 18:52
Posty: 285
Podziękował: 3
Pomógł: 21

Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: Combi Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: pomorskie
Post Wymiana uszczelki miedzy vacum pompa a glowica
Koledzy jak w temacie czy ktos z was wymienial uszczelke miedzy vacum pompa,a glowica i mogl by mi krok po kroku przedstawic opis jak sie za to zabrac,bo myslalem,ze u mnie ciekl oring pod wtyczka od pompowtryskiwaczy,a jednak okazalo sie,ze olej sobie cieknie miedzy pompa,a glowica


23.01.2012, 11:27
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2320
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post Re: Wymiana uszczelki miedzy vacum pompa a glowica
w przypadku 1.9 TDI :
poluzować / odkręcić śruby listw zasilających pompki żeby węże były luźniejsze
odkręcić kilka śrub z pompy tandemowej - pocieknie paliwo - kolega co to robił, mówił że więcej miejsca by sie przydało żeby zdemontować obudowe filtra powietrza co uczynił.
wtedy miał dostęp do śrub z tyłu.
zdejmuj pompe powoli , i tak staraj się ją zakładać. nic na siłe.
po zdjęciu pompy wymiana uszczelek - są 2 sztuki.
oczywiście wytarcie wszystkiego do czysta i montaż - zwrócił mi uwage na moment dokręcenia obudowy pompy żeby ta nie pękła. ( ja go nie zapamiętałem)
mówił też o przypadku że cieknie sama pompa. ale nie mówił jak to naprawić. ja miałem to szczęście że była ok.
i jeszcze jedna wskazówka - staraj się nie rozpinać węży układu zasilania w paliwo.
operacja nie jest skomplikowana ale pobrudzić się można :mrgreen:
uszczelki w ASO kupiłem za parenaście zł.
:browar:

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


Niżej podpisany użytkownik dziękuje kapi za ten post:
zadariusz1
23.01.2012, 18:56
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57
Lokalizacja: Kraków
Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19

Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
Post Re: Wymiana uszczelki miedzy vacum pompa a glowica
kapi, a nie zapowietrzy się nic w układzie zasilania po odkręceniu tej pompy?


12.02.2012, 18:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2320
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post Re: Wymiana uszczelki miedzy vacum pompa a glowica
zależy jak bardzo rozłożysz układ na części.
u mnie nic sie nie działo i po montażu auto odpaliło po "dłuższym" niż zwykle kręceniu rozrusznika. :browar:

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


12.02.2012, 18:37
Zobacz profil GG Album osobisty
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL