|
|
Teraz jest 27.04.2024, 09:43
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
[F1] Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 24.09.2011, 09:38 Posty: 15
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI
Niestety mam pewien problem z moją Skodą Fabią 1.9TDI 101KM Podczas jazdy szarpie, rzuca całym samochodem, kierownica się trzęsie, a na dodatek samochód nie ma mocy, minimalne wzniesienie jest dla niego sporym wyzwanie. Kiedyś występowało coś takiego, ale to raz na bardzo długi czas i było to chwilowe, wymieniłem filtr paliwa i pomogło na bardzo długo, jednak ostatnio to się znowu zaczęło pojawiać, wtedy nastąpiła niestety stłuczka i samochód stał miesiąc w naprawie. Po odebraniu samochodu z naprawy który trwał dokładnie miesiąc, te szarpania na początku nie występowały, jednak po przejechaniu z 200-300km zaczęły one występować i to stopniowo coraz częściej, że teraz to nawet po odpaleniu silnika to występuje. Po podłączeniu komputera wyskakują takie błędy o numerach: 18074 16685 17978. Co one mogą znaczyć i jak tę usterkę naprawić?
|
13.01.2012, 20:43 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6869 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
Re: Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI
Brzeszczot_33 po pierwsze, mamy coś takiego jak szukajka. Wklepiesz błędy i troche tego wyskoczy 16685 ten błąd świadczy o wypadaniu zapłonu viewtopic.php?f=2&t=4771&hilit=1668517978 sterownik silnika zablokowany viewtopic.php?f=2&t=14308&p=152928&hilit=17978#p152928viewtopic.php?f=2&t=13632&p=146331&hilit=17978#p146331viewtopic.php?f=2&t=13556&p=145820&hilit=17978#p145820Czyli by to mogło potwierdzać, - objawy pracy silnika u Ciebie..
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
13.01.2012, 22:59 |
|
|
Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27 Lokalizacja: łódzkie Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
|
Re: Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI
Może wiązka elektryczna?
|
24.01.2012, 16:25 |
|
|
Dołączył(a): 03.08.2009, 14:43 Lokalizacja: Bydgoszcz Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: FRESH
Rok prod.: 2003r.
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
Re: Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI
Witam.
Dognij styki dla pompowtrysku pierwszego cylindra zarówno przy wtyczce przy głowicy jak i przy pompowtrysku i sprawdź ciągłość kabli zarówno dla pompowtrysku jak i sterownika silnika. Jeśli wszystko tu będzie tu ok. to znaczy, że pompowtrysk na pierwszym cylindrze do wymiany. Zakładając oczywiście, że ciśnienie sprężania na pierwszym jest ok i zasilanie w paliwo jest ok ale to raczej rzadko się "psuje" w tym modelu.
A tak na marginesie przeglądając ostatnimi czasy forum zauważam, że funkcje "szukaj" to można praktycznie już usunąć bo nikt z niej nie korzysta, wszyscy idą na łatwiznę. Wszystkie problemy tu poruszane są tak stare i tak oczywiste dla całej grupy VAG-a, że już nic nowego nie można dopisać, wszystko już zostało napisane.
Pozdrawiam.
|
24.01.2012, 17:15 |
|
|
Dołączył(a): 24.09.2011, 09:38 Posty: 15
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: 2001
Województwo: pomorskie
|
Re: Telepiący, szarpiący, bez mocy silnik 1.9TDI
Mam problem ;( Poprawiła się pogoda, w końcu mogę coś przy samochodzie porobić. Udało mi się w końcu rozkręcić pokrywę i wtyk na pierwszym cylindrze był wahliwy, docisnąłem go palcem i już myślałem że jest to czego się spodziewam. Położyłem przykrywę na głowicę i próbnie uruchamiam, słucham, wyczuwam reakcję samochodu, jest poprawa! Ale niestety radość nie trwała ona długo Podczas jazdy próbnej problem niestety powrócić, w trochę mniejszym stopniu, ale jest dalej uciążliwy Postanowiłem zrobić drugie podejście do wtyczki cylindra, tym razem udało mi się go wyciągnąć i spryskałem zarówno gniazdo jak i cylinder WD40, wtyki zagiąłem i włożyłem ponownie wtyczkę w gniazdo, teraz wtyczka siedzi jak w innych cylindrach Doczytałem też że problem może występować przed głowicą w takim okrągłym gnieździe, odkręciłem go, ale tam nic nie widziałem i z powrotem go przykręciłem. Ale niestety obecnie nie mogę uruchomić samochodu :/ Tak jakby komputer był odłączony? Rozrusznik kręci ale na tym się kończy Co zrobić?
|
27.02.2012, 13:58 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|