![](./styles/avalongreen/theme/images/row_left_top.gif) |
![](./styles/avalongreen/theme/images/row_right_top.gif) |
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|
Teraz jest 16.06.2024, 00:17
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
czy wystarczy regulacja pompowtryskiwacza?
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 21.06.2010, 18:55 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: skoda fabia
Rok prod.: 2006
Województwo: świętokrzyskie
|
![Post Post](./styles/avalongreen/imageset/icon_topic_latest.gif) czy wystarczy regulacja pompowtryskiwacza?
Witam
Zostałem właścicielem fabii diesel i dzisiaj sprawdzałem ją komputerem w serwisie . Chciałbym o coś zapytać więc opiszę co wskazywał ale zaznaczam że się na tym nie znam. Na ekranie sprawdzania pompowtryskiwaczy jedna wartość była ujemna a dwie pozostałe prawie sobie równe i dodatnie. Wartość ujemna była jakby sumą dwóch pozostałych z odwrotnym znakiem. Nie wiem w jakich to jest jednostkach. Te wartości wynosiły jeśli dobrze pamiętam np. -0,6; 0,3; 0,3
W serwisie stwierdzili, że odchylenie tego jednego jest jeszcze w normie i możliwe, że wystarczy tylko wyregulować.
Myślicie, że uda się uniknąć kosztów nowych pompowtryskiwaczy? Czy można w razie czego wymienić jeden?
Wcześniej jeździłem sam benzynowym.
|
21.06.2010, 19:11 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2322 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
jak jeździ i nic sie nie dzieje to nie ruszaj.
przy wymianie rozrządu jedź do DOBREGO warsztatu i oni zrobią korekte.
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana ![Obrazek](http://www.motostat.pl/user_images/36820/icon4.png) F3 - obecnie
|
21.06.2010, 21:19 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 13.05.2009, 21:27 Lokalizacja: łódzkie Posty: 193
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2007
Województwo: łódzkie
|
Dokładnie taką fabką z tym samym motorkiem przelatałem 200 tyś i chodziła rewelacyjnie
Jak jeździ to nic nie grzeb. Dobry olej + dobre stacje i naprzód.
Jeśli spalanie w normie i nic nie kopci , nie bierze oleju no to tylko naprzód!
|
22.06.2010, 05:47 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 21.06.2010, 18:55 Posty: 3
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BNM-1.4 TDI 70KM
Samochód: skoda fabia
Rok prod.: 2006
Województwo: świętokrzyskie
|
Dzięki za odpowiedź.
fabia ma 140tys. i wymiana rozrządu przy 117tys. zgodnie z książką serwisową potwierdzoną w serwisie tam, gdzie to było robione.
Mam nadzieję, że też będę zadowolony z użytkowania.
Pozdrawiam
|
22.06.2010, 08:31 |
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24 Lokalizacja: Wrocek Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
|
Taka korekcja na pompklach to żaden powód do niepokoju. Jeździć i w ogóle nie ruszać pompowtryskiwaczy. Za pół roku najwyżej sprawdzić czy się korekcja nie powiększa. Niewachowy ponowny montaż może przynieść tylko więcej szkod. Gdyby korekcje przekraczały 1 to można się zacząć martwić. Przy 2 pompka jest odłączana przez komputer. Miałem kiedyś pompki z korekcją na dwóch -0.8 -1.0 i jeszcze można było ponad 200 KM z nich wyciągnać.
_________________ Wokan Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm
|
24.06.2010, 17:21 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
![](./styles/avalongreen/theme/images/spacer.gif) |
|