Teraz jest 15.06.2024, 22:54



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
brak mocy pomocy kontrolka sterowania silnikem POMOCY 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 23.05.2010, 20:23
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: skoda fabia combi comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
Post brak mocy pomocy kontrolka sterowania silnikem POMOCY
Witam!
Mam problemik...
mam fabie 1.9 tdi 101 KM
zapala mi się kontrolka w kształcie silniczka.
przy tym mam brak mocy w samochodzie
rozpędza sie jak chiński skuter..
co jest pomocy :worthy: :worthy: :worthy:


23.05.2010, 20:30
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
Podłącz vaga, tak to wróżenie z fusów

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


23.05.2010, 20:33
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6870
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Allen napisał(a):
Podłącz vaga, tak to wróżenie z fusów


jw + sprawdizc filtr powietrza, moze przepływka, mozlowe tez ze silnik przelaczyl sie w tryb awaryjny..

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


23.05.2010, 20:43
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18
Lokalizacja: Tychy
Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
Post 
rafal77,
Bradzo lakonicznie opisałeś brak mocy.
Czy silnik zapala normalnie?
Jeśli tak to w jakim zkresie obrotów czujesz spadek mocy?
Przebieg samochodu?
Zanim zesłabł na dobre zauważyłeś coś innego?

_________________
Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin


24.05.2010, 09:08
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.09.2009, 20:41
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 40
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2004
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Niestety "Szklana kula" dzisiaj ma wolne, opisałeś bardzo ogólnie, dodaj więcej informacji o które pyta np kolega powyżej, najlepiej VAG-iem się podpiąć, i wtedy można wróżyć z "fusów" :mrgreen: .


24.05.2010, 15:24
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 23.05.2010, 20:23
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: skoda fabia combi comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
Post 
brak mocy od 2500 obrotów przy zmianie na 4 bieg i przy 2000 obr. na 5 bieg. auto ma przebieg 194.000. dowiedziałem się że to prawdopodobnie turbina.
filtr powietrza jest nowy...

[ Dodano: 2010-05-24, 20:11 ]
a silnik odpala normalnie. a nic wcześniej nie zauważyłem wszystko było ok...


24.05.2010, 19:05
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
Prawdopodobnie to baba miała.... ;)
Komputer podłącz, a nie metodą prób i błędów, wymienisz pół samochodu a problem może nie ustąpić.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


24.05.2010, 19:22
Zobacz profil WWW

Dołączył(a): 08.11.2008, 21:06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 328
Podziękował: 2
Pomógł: 15

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: LVG - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post 
Pewnie łopatki w turbinie zatarte i przechodzi w tryb awaryjny, albo zawór n75. Tak jak Allen mówi, pewnie baba jeździła i w palnik wogóle nie dawała :smile:

_________________
133 KM & 321 NM


24.05.2010, 19:28
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18
Lokalizacja: Tychy
Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
Post 
rafal77,
Zatarta z nadmiaru sadzy kierownica zmiennej geometri łopatek.
Ale warto sprawdzić na początek bo czasem lubi płatać figle podciśneinei do sterowania z zaworem N 75 jak napisał Piter!!!,.
Podjedz pod VAG i sprawdzić czy przepływomierz jest ok i ogólnie jakę błędy zapamiętał.
Na początek diagnostyka Turbine zawsze można wyczyścic na końcu.
Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin


24.05.2010, 20:50
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.10.2007, 16:04
Lokalizacja: Stargard-ZDR
Posty: 475
Podziękował: 7
Pomógł: 18

Silnik: BSW-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: MHX - 5b.
Samochód: Black metalic F2 Comfort +
Rok prod.: 2009
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
A mój znajomy sie dziwił dlaczego turbina mu padła przy przebiegu 160tys. Podpytałem go jak się autem porusza? Odpowiedział że specjalnie to on szybko nie jeździ, głównie w mieście na 5 a czasami na 6 biegu bo jak sam powiedział na 6'ym jak depnie to też przy 60km/h idzie... :lol:
Faciu który wyjmował turbinę powiedział mu że tyle nagaru na łopatkach to jeszcze nie widział, było go tyle że wkońcu nagar sam zaczoł odpadać co spowodowało katastrofe w turbinie. Ot cała historyja..

_________________
Soft - diesel inside: 140KM/338Nm


24.05.2010, 21:13
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 17.09.2009, 20:41
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 40
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2004
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
No jak się częściej "garów nie przepali" i silnik "muła załapie" to tak jest :hurra: :hurra: , może przesadzam ale jak można tak mulić silnik?, przecież taka moc aż sama się prosi o wyższe obroty. :eh: :eh: :aniolek" , dieselki nie lubią jak je się zamula :mrgreen: .


25.05.2010, 16:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2010, 18:09
Lokalizacja: Łomża
Posty: 17
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Samochód: Elegance. 101 -> 130KM
Rok prod.: 2000
Województwo: podlaskie
Post 
Miałem podobny problem do 120 km/h lub 130 i tryb awaryjny w turbosprężarce , pod VAG podłączone koleś mówi ze przeładowanie ,wiec trzeba czyścic. Przy rozbiórce okazało się ze trzeba wymienić siłownik dostałem zregenerowany za niewielkie pieniądze i śmiga.


01.07.2010, 17:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 12 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL