|
|
|
|
Teraz jest 15.06.2024, 21:56
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
[F1] Przymulenie, dziura, dziurka - szlak by to trafił.
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12 Lokalizacja: łódzkie Posty: 590 Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
|
[F1] Przymulenie, dziura, dziurka - szlak by to trafił.
Witam
Dopadła mnie dość wnerwiającą przypadłość mojej skody, auto muli mi w pewnym zakresie obrotów a jest to myślę gdzieś tak do 1500 obrotów, tak dokładnie nie zerkałem na obrotomierz. Chodzi dokładnie o jakaś mała dziurę, wiadomo ze auto nie będzie w tym zakresie wyrywać, ale jest to akurat to przejście przy przerzucaniu biegów – staram się oszczędzać sprzęgło, ze względu na to ze się rozwala i delikatnie przyspieszać i akurat puszczając sprzęgło wpadam w tą jakaś dziurę obrotową i w tym momencie dochodzi do gorszego przejścia, chwilowego przymulenia czasem przez to szarpnięcia. Niestety nie posiadam vaga, jedyne to co udało mi się sprawdzić to wpiąłem drugi układ sterowania turbiny (ja mam ten zespolony) i było to samo, odpiąłem przepławkę auto kompletnie się zamuliło. Jakiś miesiąc temu wymieniałem olej i kontrolnie sprawdzałem jak chodzi sztanga – chodziła prawidłowo. Nie mam już więcej pomysłów co to może powodować może grzebień pedału gazu?? Może ten czujnik przy sprzęgle ma coś do rzeczy już sam nie wiem. Aha parę dni przed posypał się czujnik świateł stopu zaczęła jarzyć się kontrolka świec żarowych, ale to ewidentnie był czujnik (pękł plastik w środku).
Z góry dziękuje za jakieś sugestie.
_________________ Pozdrawiam
Paweł
|
13.04.2010, 19:55 |
|
|
Dołączył(a): 25.01.2010, 21:32 Lokalizacja: WM Posty: 119
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Samochód: O2
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
podpinaj tester, nie wróż z fusów
_________________ Naprawiam auta grupy VAG oraz inne . Serwis opon i klimatyzacji. Autoholowanie. www.k-mot.pl
|
13.04.2010, 20:30 |
|
|
Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12 Lokalizacja: łódzkie Posty: 590 Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
|
Dobra już sobie wywróżyłem, zamówie część i sie zobaczy
_________________ Pozdrawiam
Paweł
|
13.04.2010, 20:34 |
|
|
Dołączył(a): 08.11.2008, 21:06 Lokalizacja: Bydgoszcz Posty: 328
Podziękował: 2
Pomógł: 15
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: LVG - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
A co zamówiłeś? Co się stało? Sam jestem ciekawy. Ciężko tak wymyślec co się stało.
_________________ 133 KM & 321 NM
|
14.04.2010, 21:27 |
|
|
Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12 Lokalizacja: łódzkie Posty: 590 Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
|
Czujnik położenia pedału sprzęgła - odpowiada nie tylko za tempomat, ale również za wyrównywanie obrotów do zmiany biegów.
_________________ Pozdrawiam
Paweł
|
15.04.2010, 18:45 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|